/spanien/atletico/forum/965.aspx/spanien/atletico/forum/965.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2011-11-26 20:21
Jahapp... :(

Atlético wesse
2011-11-26 20:21
För nån som inte har möjlighet att se matchen, hur gick målet till? :)
Postat via SvenskaFans-appen
2011-11-26 20:15
Haha, hjartattack signerad gladjeutbrott! ;O
Atlético Sundbyberg
2011-11-26 20:14
Snyggt!!
Aupa Atleti---
2011-11-26 20:14
ADRIAAAAAAAAN
Atlético atmd
2011-11-26 20:13
JAAAAA
Atlético Antonio Lopez
2011-11-26 20:01
Stream
Atlético Chewie
2011-11-26 19:07
Det är helt rätt att spela Assuncao idag tycker jag, Mario ser ofta väldigt blek ut tycker jag, och att Koke skulle få starta finns ju inte på kartan, tyvärr. Hoppas han får hoppa in i halvtid eller nått.
Atlético A.K.
2011-11-26 18:58
@lopez Jag är på plats på jobbet så du slipper oroa dig om det.
Atlético Bobban (red)
2011-11-26 18:47
Startelvan enligt Marca:

Courtois
Perea, Godín, Domínguez, Filipe Luis;
Assunçao, Gabi;
Arda Turan, Diego, Salvio;
Adrián
Aupa Atleti---
2011-11-26 18:22
Giovanni: "You suffer, of course...."

Han förstår mig :O
Atlético Antonio Lopez
2011-11-26 17:20
Skulle vara underbart om han skulle komma och bli lika stor som pappa Simeone någon dag i klubben. (länktips)

Grym inför Zoran!
Atlético daniel77
2011-11-26 12:48
Zoran, du är "simply the best"! Vilken välskriven och genomtänkt inför-rapport! Tack! /Daniel
Atlético Profe
2011-11-26 09:47
Tragiskt att man ska känna så här, men är det överhuvudtaget värt att bänka sig och få lördagskvällen förstörd. Det finns inte ens en strimma av hopp att vi ska kunna störa facistsvinen.

Jag mår så dåligt bara jag tänker på Pereas felpass och Ronaldos hånflin när han gör 4-0 efter 32 min.

Ok om vi förlorar, men låt oss slippa en förnedring som mot Barca.
Atlético Luff
2011-11-25 23:55
Mvh Luff
Nicname
2011-11-25 23:52
Det sista som lämnar är de rödvita ränderna, hoppet har stuckit för länge sen.
Atlético Antonio Lopez
2011-11-25 21:01
Hoppet är tydligen inte det sista som lämnar er pessimister haha.
Atlético henry garvis carlsson
2011-11-25 17:47
Äh... Har vi väntat på seger 12 år, kan vi vänta ett år till. Fast jag gillar gubbens kommentar om att det är mycket kvar av säsongen......
Aupa Atleti---
2011-11-25 15:14
Hombre - PipiRey @

Falcao kommer inte att medverka. Det är inte så stort avbräck för oss då Falcao inte tillför spelet lika mycket som Adrian och Reyes gör. Visst är han målfarlig, men allt det blir gjort av våra mittfältare.

Och grattis till 3 poäng då Altético känns för svaga mot Real Madrid, plus att Mou har fått varenda pusselbit på plats.
Hombre - PipiRey
2011-11-25 13:26
Det som kan vara Atleticos räddning i år är orutin, ja hur konstigt det än låter. Finns flera spelare i laget som aldrig spelat ett Madrid derby och inte vet hur det fungerar. Hur det fungerar är att Real Madrid aldrig förlorar ett derby, vilket era nya spelare inte är medvetna om och är däremot inte lika underlägsna psykologiskt.

Courtois, Miranda, Silvio, Gabi(osäker om han spelade ett madrid derby under sin förra sejour i klubben), Arda, Diego, Adrian, Falcao och några på bänken har aldrig spelat ett Madrid derby. Med andra ord en hel del debiutanter som ser matchen som en vanlig match som släpper alla spänningar innan start.

Edit:

Det är ändå skönt att Forlan, Aguero och De Gea inte finns kvar i eran klubb. Forlan och Aguero brukade alltid göra livet surt för våra försvarare samtidigt som De Gea brukade agera en vägg.

Är Falcao tillbaka till matchen?
2011-11-25 06:02
Éluc: ...spannande anda tills Miranda, Perea och CO ger bort 3-0 innan halvtimmen ar spelad? ;)

Sallan jag kannt liknande tomhet infor ett derby - precis ALLT pekar emot en skrall, trots att vi, pa pappret iaf, har ett battre lag an pa lange.

Om vi kan lata bli att sara pa benen utan att Real bjudit oss pa middag, sa ar jag nojd, typ.

Iofs: Noll press, noll forvantningar, noll...ehrm, nej, det funkar ej. Finns inte pa kartan helt enkelt. Inte annu. Nan gang, men inte annu.

Livet som Rojiblanco ar allt annat an en stadig dans pa rosor, och folk fragar alltjamt: "Varfor Atleti...?" Mitt svar? "Ingen javla aning, men jag skulle ALDRIG byta det mot nagot." ;O
Barcelona Éluc
2011-11-25 00:27
Deion (red)

"Laget går fortfarande som en Uzbekisk cirkusmoppe med en rostig handbroms som inte riktig släpper."

"Det enda som kan rädda oss är om Black Army eller Järnkaminerna är på plats och kastar in en kinasmällare på Ronaldos dieselindränkta misslyckade tuppkam."

xD

Aja, med rätt inställning och en hel del flyt kanske det blir en spännande match i alla fall.

Atlético Deion (red)
2011-11-25 00:22
Éluc//

Räkna inte med poäng för Atlético vilka man än ställer upp med. Laget går fortfarande som en Uzbekisk cirkusmoppe med en rostig handbroms som inte riktig släpper.

Mot ligans formstarkaste lag kan det bara sluta på ett sätt. Det enda som kan rädda oss är om Black Army eller Järnkaminerna är på plats och kastar in en kinasmällare på Ronaldos dieselindränkta misslyckade tuppkam.

Som det ser ut nu så hade vi haft en chans om en pånyttfödd Raul Garcia fortfarande spelat i klubben... Då är det jävligt illa..

Men man ska aldrig säga aldrig..

Atlético Deion (red)
2011-11-25 00:12
Tack så mycket kära Colchoneros för alla gratulationer! Det värmer gott om hjärtat! Hon har haft en filt med Atlético på sen dag ett! Den var förberedd och inköpt redan i juni. Spännande tider!

Barcelona Éluc
2011-11-25 00:04
Hur ligger ert skadeläge till inför derbyt på lördag? Silvio missar väl, men hur är läget med Falcao?

Tack på förhand.
Atlético Luff
2011-11-24 18:36
Grattis till en liten rojiblanca Deion!
2011-11-24 18:05
Grattis Deion!!
Atlético A.K.
2011-11-24 17:45
Man får gratulera Deion

Jag hoppas verkligen inte att de stressar och låter Falcao spela på lördag, det känns inte som han är avgörande om det blir poäng eller inte. Hela laget måste överprestera om vi ska ha någon chans överhuvudtaget.

Mina förhoppningar har aldrig varit så här låga inför ett derby, de vita känns äckligt stabila för tillfället. Fast det är i och för sig dags för någon att ta ner dem på jorden igen och lördag känns som ett bra tillfälle.
Atlético Kakan_Atletico
2011-11-24 17:34
Grattis Deion!

Vi behöver fler supportrar! ;)
Atlético Gaboro
2011-11-24 13:49
Deion

Stort Grattis, och jag måste hålla med om att dina artiklar alltid är riktigt bra skrivna, det är inte många som vågar stå emot och säga vad de verkligen tycker
Annons: