/spanien/atletico/forum/951.aspx/spanien/atletico/forum/951.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2012-01-07 21:41
Konstigt att Arda inte får lira. Men att Adrian inte spelar ser jag som en självklarhet då vår trupp är mer utpräglad för 4-2-3-1 än 4-4-2.

Men jag är aningen orolig över Arda. Nån skrev ju häromdan här på forumet att han varit sen till en träning osv. Hoppas det är lugnt.
Atlético Erik_
2012-01-07 21:40
Kul att Juanfran får starta, tycker han är underskattad.
Ikväll får dem se till att vinna, dagen till ära är min födelsedag och det vore ju en bra present :)
Atlético Profe
2012-01-07 21:33
Arda och Adrian petade?

Courtois, Perea, Godín, Domínguez, Filipe, Tiago, Juanfran, Gabi, Diego, Salvio y Falcao.
Valencia Bat - Blanc Mr.Puta
2012-01-07 20:52
Se till att spöa oljefabriken ikväll grabbar... utan Manzano i klubben kan ni ta er läskigt långt med den trupp ni har.
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-07 20:30
Någon som har koll på startelvorna?
Atlético Chewie
2012-01-07 19:25
spänningen är olidlig..
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-07 16:30
Keko befinner sig i Catania för tillfället. Men jag tror att vi har återköpsklausul på honom. Cedric är i Numancia om jag minns rätt.
Atlético Seb Sánchez
2012-01-07 16:10
Aupa// Nacho, Keko är väl sålda men hur är det med Borja ? Pulido och Joel är våra just nu .
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-07 16:01
Seb/

Synd att hälften av dem spelarna är sålda eller utlånade...
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-07 16:00
Atlético Seb Sánchez
2012-01-07 15:54
20corona// Jag vet faktiskt inte, för han gjorde nytta, krigade och jobbade på bra i Geta, sen drog han i väg till Ukraina och skrev ett 4 års kontrakt med Dnpro Dntropetrovsk, efter deras mindre lyckade EL satsning försöker dom kanske få in lite cash i klubben, eller så funkar det helt enkelt inte där i Dnpro .....
Han skulle nog kunna göra ett bättre jobb än båda två just nu, fast jag gillar Paulo Assunção som komplement spelare, fan vad han var i början, när han kom till Atléti, som en äkta garbage man och rensade upp :) sen går det att få ut MYCKET mer av Gabi, Stor del till tränar bytet är nog just att det gått så trögt på mittfältet och avsaknaden av kompetens när det gäller att använda Falcao's styrkor som striker på rätt sätt. M’Villa är en riktigt bra spelare.Jag måste kolla upp Rios och Caicedo. Sen när det kommer till Derek Boateng så är jag ytterst enögd,då jag tidigt såg hans kvaliteter som OM när han spelade i Sverige.

Aupa Aupa// Med din 11:a skulle hela Vicente Calderon ställa sig upp och sjunga Viva España. Helt klart värt ett försök någon match ;)
Valencia BZ
2012-01-07 15:25
http://balkanzabava.webs.com/

7 / 1 Saturday
STREAM 3

Levante - Mallorca 18.00

Real Madrid - Granada 20.00

Malaga - Atletico Madrid 22.00

STREAM 4

Siena - Lazio 18.00

Inter - Parma 20.45

STREAM 5

Saint Etienne - Bordeaux 20.45

STREAM 8

Birmingham - Wolves 13.30

STREAM 2

Macclesfield - Bolton W 16.00

Bristol Rovers - Aston Villa 18.30

STREAM 6

Sporting Lisbon - FC Porto 21.15

WMP 2

Cibona - Radnicki 17.00

Partizan - Zagreb 20.00
Atlético A.K.
2012-01-07 14:52
Det är segt att jag knegar när Simone gör sin debut på bänken, men samtidigt bådar det gott med tanke på att laget vinner 9 av 10 när jag gör det.

Hoppas verkligen att spelarna visar vilja, för så länge de gör det är jag mer eller mindre nöjd oavsett resultat.
Atlético Gaboro
2012-01-07 14:21
Från Mendes spelare kan ja välja quaresma!

Han o Reyes är ganska lika, båda kallas för dom evige talangerna haha
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-07 13:49
Det Atlético behöver är Koke och Camacho i det centrala mittfältet. Keko som ersättare till Reyes och en Cedric på vänsterkanen. Borja som backup till Falcao skulle inte sitta helt fel. En Joel mellan stolparna och en Pulido som mittbackspar till Dominator.
Atlético 20corona
2012-01-07 13:22
Seb//
Varför sålde Getafe honom? Skulle han kunna göra ett bättre jobb än Gabi eller Assuncao? (Stav?)
Personligen så tycker jag att om vi ska köpa en DM så ska det vara ett stort köp, typ M´Villa ;)

Finns också en Uruguayansk pitbull som jag skulle vilja se i Atletico och det är Arevalo Rios, en spelare med mycket hjärta och arbetskapacitet.

också en annan spelare jag vill se men som Atletico inte är behov av är Caicedo som spelar i Lokomotiv Moskva. Tung och klinisk!
Atlético Seb Sánchez
2012-01-07 13:08
Atlético Madrid tänker utanför Mendes Box !!!! Wazz Up !!!!
Det här är en kompis från förr :) och han har gjort det bra i Getafe innan.
Jag är kanske lite enögd här.

20corona// Junhino Paulista lirade 97-99 hos oss om jag inte minns fel...:)
Atlético 20corona
2012-01-07 12:43
Jag började kolla på Atleticos matcher för 3 år sen och det var ett helt annat Atletico då, roligare om inte annat.

Men har en känsla av att Simeone kommer ge oss några godisbitar också! :)

PS: När var det Junhino spelade i Atletico? Följde laget lite även då hehe
Atlético 20corona
2012-01-07 12:37
Vilken av Mendes många spelare tror ni kommer komma in i detta fönstret? ;)
Atlético Anderss0n
2012-01-07 12:27
Bergan// Där har vi nostalgi på högsta nivå och ändå är det bara 3 år sedan.. När man såg klippet så kom man på sig själv sitta och hurra vid målen hehe :)

Ett helt annat lag med helt annan filosofi... Fast vi kan ju iofs inte säga att försvarspelet blivit sämre :) Hoppas vi kommer få tillbaka den känslan runt klubben som fanns då.. Tyvärr så kommer det nog ta tid...
Atlético Seb Sánchez
2012-01-07 11:57
Bergan// När vi hade Kleber Santana, Mista, Pablo och några till som man omedvetet har förträngt och glömt namnen på ?;). El Doblete med Argentinarna i laget är det största jag varit med om i vår historia, sen kommer det ett glapp till Kike’s vinster med laget. Där i mellan har man kunnat glädjas åt dom små sakerna i livet som Colchonero. vilket inte är fy skam heller. Sen håller jag med om att när vi åkte ur så mådde man psykiskt dåligt. Jag förstår vad du menar, det har ju onekligen sett bättre ut förr.

Är det någon mer som kommer i håg någon av Pitarch topp värvningar som man förträngt ?

Men i dag så är det MATCH ! Och jag skulle bli så otroligt glad om vi kunde genomföra den utan några större problem. Och att man får se lite positiva tendenser, att lagets utveckling med spelidé och hjärta äntligen är på rätt väg.
3 poäng vore ju inte helt fel heller.

Aùpa Atléti !
Vamos Cholo !
Del Atléti Soy !
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-01-07 06:51
bergan: Haller med i mycket, men inget slar nedflyttningen... Iaf inte for mig personligen.

Nagot av det varssta jag upplevt idrottsvag.
Atlético bergan
2012-01-07 04:15
Vad händer med mitt kära atletii? :´( för 2-3-4 år sedan speladevi bländande foboll, fantasin framåt tillhörde bland de främsta i europa och vi hade i många anséenden världens bästa anfallspar i Forlan och Aguero. Vinsterna i hemmamatcherna mot barcelona och de båfa titlarna får en att gråta glädjetårar när man tittar tillbaka. Glädjetårar som snabbt förvandlas till sorgetårar närman tittar på ännu en ointressant, fantasilös och smått tråkig atletico- match. Jag må alltid varit och kommer alltid förbli atleticosupporter, men frågan är om jag någonsin varit så deprimerad över att se mitt lag spela fotboll, som jag är nu.. :(
Atlético Luff
2012-01-06 19:25
Vill minnas att jag läste något om att Arda kom en timme försent till träning, men han är ju med i matchtruppen så det är nog ingen fara..
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-06 17:40
Nepp. Inget officiellt, han vill ju att samarbetet mellan Diego, Falcao och honom ska funka, så antagligen inga problem.
Barcelona Büyuk Kaptan Korkmaz
2012-01-06 13:59
Inget att det är u laget då? Inga rapporterade problem mellan Arda och Simeone?
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-06 12:26
Büyuk Kaptan Korkmaz@

Finns inget sådant i Atléti. Alla tränar med alla.
Barcelona Büyuk Kaptan Korkmaz
2012-01-06 04:42
Tjena!
Hörde av farsan att Arda blivit skickad till att träna med reserverna när han dök upp på träningen, nån som har nån info ang det?
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-06 01:31
Seb@

Unai Emery är en väldigt duktig tränare, en sådan respekterar jag! Han spelar fotboll, fast inte den typ av fotboll där Piatti hade passat in. Valencia har tappat fart i sina omställningar i och med förlusten av "trion" Villa, Silva och Mata. Piatti är den enda spelaren som har PACE så in i... Unai spelar säkert nu, vilket funkar. En släpande och två snabba yttrar som skjuter inlägg. Piatti skjuter inga inlägg. Han är Robben, Reyes, Messi. De spelarna skjuter inte inlägg, de skär inåt i banan och söker skott eller genomskärare. Där tappar Piatti väldigt mycket.

Nu är jag inte så insatt i Los Ché's spelsystem men utav det jag sett kan jag dra dessa slutsatser.
Atlético Seb Sánchez
2012-01-06 00:42
dubbelpost Coño!
Annons: