/spanien/atletico/forum/945.aspx/spanien/atletico/forum/945.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-17 20:03
Antonio@

Spelare som lämnar för ett sämre lag pga pengar anser jag ha CP-skada. Tycka vad man vill :)
Atlético Antonio Lopez
2012-01-17 19:53
Eller så kanske dubbla lönen och ett nytt projekt i hans hemland och stad i en klubb som kan komma att växa till sig riktigt stort vara lockande för en 25årig spelare som spelar i Tyskland. Men vad vet jag, en "CP-skada" kanske är självklart...
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-17 19:45
Seb@

Hoppas du SKOJAR. Killen har en CP-skada i huvudet om han vill lämna för Team Dubai...........
Atlético Seb Sánchez
2012-01-17 19:42
Jurado kan vara på väg bort från Schalke 04 till Getafe.
Atlético Antonio Lopez
2012-01-17 17:23
Tack för den Bobban, underhållande läsning!
Atlético Bobban (red)
2012-01-17 15:53
Sid Lowe om Cholos återkomst...
Atlético 20corona
2012-01-17 15:42
Till viss mån så kan jag förstå lånet av Courtuois. DeGea lämnade, Asenjo var långtidsskadad och Joel vart oprövad vilket hade varit en chansning att lita på honom. Vi skulle trots allt ta en 3dje plats! ;) Så Caminero fega nog ur och tog det säkra före det osäkra. Sen att Chelsea snodde honom framför ögonen på Caminero är ju en annan femma. Däremot skulle vi låna honom igen nästa säsong så säger jag "avgå alla!". (Utom Simeone) Jag hoppas även att vi INTE köper honom för till skillnad från Asenjo så kommer Courtois lämna klubben första chans han får!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Seb Sánchez
2012-01-17 15:02
Jag läste precis i Marca att dom ringer Courtois en gång i veckan för att coacha honom och korrigera de misstag han gör på matcherna, tydligen så är det deras målvakts tränare Christophe Lollichon som jobbar med Villas-Boas, dom ska också ha koll på vad som händer på träningarna. Nu är det i och för sig Spanska fotbolls nyheter, men ändå....
Atlético Kakan_Atletico
2012-01-17 14:40
I nuläget finns det nog inga som helst möjligheter att köpa honom. Med tanke på hur bra han har varit hittills.
Atlético Seb Sánchez
2012-01-17 14:36
Kakan_Atletico// Man vill ta fram skämskudden när det kommer till den dealen. Önskar att jag visste mer om hur det gick till när Caminero slöt avtalet med (den där) London klubben. Och vilka realistiska möjligheter det finns att köpa Courtois.
Atlético Kakan_Atletico
2012-01-17 13:51
Tror jag inte. Chelsea kommer vilja låna ut Courtois tills de behöver honom.. Och Atlético kommer nog vara så korkade att man vill låna och träna honom åt Chelsea även nästa säsong också om Courtois vill.
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-17 13:19
Chelsea är intresserade av Michael Worm, Swanseas målvakt. Betyder att det är fritt fram för Courtois?
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-01-17 10:16
3-0 hemma , NU vänder det banne mig :D
Atlético Seb Sánchez
2012-01-16 23:06
Brukar det inte vara så att klubben är tvungen att betala en viss summa för att spelaren skall få möta det laget dom är utlånade från.

Helt klart så skulle Quique fått stopp på lidandet långt tidigare, 120 matcher. En riktig trotjänare i Atlético’s historia.
Atlético Chewie
2012-01-16 22:39
Detta är inte min annons, har redan en tröja, men någon annan kanske är sugen?
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-01-16 22:13
Vet ej hur palitlig Wikipedia ar, men:

Cleber ca 37 katcher i klubben.

RG, hall i er nu, ca 120(!!)...

Yikes.
Atlético Antonio Lopez
2012-01-16 18:43
Det är nog jämt mellan dem, skillnaden är att tränarna ganska snabbt insåg att Cleber inte var något att ha medan R.G fick gång på gång starta matcherna så man kunde snabbt bli mycket tröttare på honom.

När vi ändå är inne på den matchen, får Raul Garcia äns vara med och spela matchen mot Atletico med tanke på att han är på lån?
Atlético Seb Sánchez
2012-01-16 18:03
Antonio Lopez// R.G. vs Cléber Santana ? Där är det kamp in på mål linjen ;).

Chewie// Det sitter i klubben, nästan alla som kommer till oss blir direkt 10-20% sämre hos oss, tack och lov så repar sig en del......:)
Atlético Chewie
2012-01-16 17:56
nej jag vill såklart inte ha tillbaka honom.. bara lite ironiskt att han var superlöftet som kommer till atletico för att sedan bli värdelös i atletico, för att sedan åka hem till osasuna och prestera. Det måste sitta i huvudet på pöjken.
Atlético Seb Sánchez
2012-01-16 17:55
Chewie// Shit, att jag gick på den....Hahahah.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-01-16 16:07
Chewie: Ahhhh! Som en trollkarl menar du? Typ "a hattrick up your sleeve"?

Trodde du menade att han kommer till varan match med ett hattrick fran omgangen innan... Min CP tolkning helt enkelt, haha :D

Har en teori gallande RG:

Han ar helt ok nar det ar mittenlag och liknande. Dvs laget han spelar i har noll press pa sig. Nar han sedan spelar i ett lag som skall befinna sig i topp 4, sa skiter narverna sig totalt.

Inget markvardigt och ett valdigt vanligt scenario.

Men, vill jag ha tillbaka honom? Oh nej, aldrig. det racker med det jag fick uppleva tidigare...
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-16 16:00
Sluta. Vem gjorde DET ENDA målet mot Barcelona förra året?!?!?!?!!?
Atlético Antonio Lopez
2012-01-16 14:23
Fantastiskt klipp Seb, "La puta diferencia entre ganar o perder entre vivir o morir." (Ni bättre på spanska än mig får rätta till citatet) Men vilken känsla i klippet. Den tackar jag för!

A.K/ Ja inte nog med att han behövde ta hela ansvaret på mittfältet på egen hand så fick han även städa efter sopans misstag.
Atlético Seb Sánchez
2012-01-16 13:53
Lopez// Jag kände en lättnad, då det tog en sån’ tid att bli av med honom.

Vet inte om det här klippet varit uppe förr. Det är lite långt, men det är vackert och det vi. Atlético Madrid goes History Channel ;).
Atlético A.K.
2012-01-16 13:34
Lopez//

Jag håller fullständigt med, med det får en att inse hur jävla mycket Assuncao betydde för segern i EL. Släpp RG till Osasuna för evigt, slipper gärna se honom i rödvitt igen.
Atlético Antonio Lopez
2012-01-16 13:21
Helt seriöst så kan nog Raul Garcia vara den mest värdelösa innerittfältaren jag någonsin sett i Atletico när han spelat här de senaste säsongerna. Att ha han på plan var ett minus för laget, han tappade många fler bollar än han lyckades vinna och passningsspelet var under all kritik. Det gynnade enbart motståndaren att ha R.G. Inne och faktum är att jag verkligen tror ett rött kort och han på läktaren hade hjälp laget mer.
Vill aldrig se han i den rödvita tröjan igen men är glad för honom att det går bra i Osasuna, hoppas han stannar där då han helt enkelt inte platsar i ett större lag.
Atlético Seb Sánchez
2012-01-16 12:51
Chewie// Är han så grym att du vill att han ska komma HEM igen ?
Atlético Chewie
2012-01-16 12:48
när vi möter osasuna.. han är ju grym nu.
Atlético Seb Sánchez
2012-01-16 11:43
rawkus// Jag är med dig till 100% ang tröjorna, Framför allt den här jubileums tröjan, hoppas att vi kör så här säsongen ut och fixar en ny sponsor till nästa.
Valencia Jojje123
2012-01-16 10:27
Vilken app brukar ni använda för att följa fotboll? Jag hittade en artikel där det tipsades om 3 stycken. Har ni andra tips?
Annons: