/spanien/atletico/forum/944.aspx/spanien/atletico/forum/944.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
2011-12-31 00:51
rawkus/
Ja det är en enorm skillnad! Får mig att undra om Manzano överhuvudtaget ville vara tränare i klubben. Ska bli väldigt intressant att se detta.

Señor Seb/
Du har helt rätt, det är en del av charmen med detta lag hehe. Men vad man har läst här på forumet och andra åsikter av Atleticosupportar är det kämparglöden som brustit. Kunde man hitta någon bättre man än Simeone för att uppfylla den funktionen undrar jag. Sen krävs det självklart mycket mer än så men iaf en pusselbit jag tror kommer falla på plats rätt så snabbt.
Atlético Aupa Aupa!
2011-12-30 23:34
Blyger@

Det är inte lönt att berätta något än, för hur bra en tränare än är så är Atlético ens svåraste uppgift som man kan ställas inför. Vi får se hur 'bra' Cholo är.
Atlético Blyger
2011-12-30 23:14
Läste att Simeone förespråkar ett snabbt omställningsspel. Låter lovande, givet Atletis förutsättningar. Ställde följande tidigare och gör det igen: vad slags strateg och taktiker är vår nye tränare, någon som vet?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Seb Sánchez
2011-12-30 21:43
Aupa Aupa!// Det stämmer. Simeone’s båda söner hjälper honom med tröjorna.
Atlético Aupa Aupa!
2011-12-30 15:22
Angående Antonio Lopez länk:

I slutet av videon, var det inte Cholos son? Den unge talangen? Hoppas han får sitt genombrott med pappan vid rodret!
Atlético Seb Sánchez
2011-12-30 12:12
Mìster Diego Pablo Simeone. Styr upp det här nu!! ;)
Atlético Seb Sánchez
2011-12-30 11:49
Alexander// Simao var/är grymt bra, nu med facit i handen så var väl försäljningen inte helt optimal. Detsamma känner jag med försäljningen av Jurado.
Lite segt med att tänka ”tänk om”. Men det skulle kanske varit bättre om vi senare lagt försäljningarna av just Simao, Jurado och behållit Elias. 45 sek in i klippet.:).
Capitán Lopez// Nice länk! Jag håller med dig det ser riktigt bra ut. Men som vi alla vet så är vi Club Atlético De Madrid S.A.D. med allt som det innebär.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2011-12-30 06:23
Lopez: Snacka om skillnad pa aktivitet! Detta pa en traning - bara det ;)

Han ser redan mer involverad ut an Manzano nagonsinn gjorde. Han lever sig in direkt.

Ma ledningen ha talamod sa skall vi nog kunna vanda pa skutan.
Atlético Antonio Lopez
2011-12-30 01:40
Syns verkligen att Cholo älskar att vara tillbaka i rampljuset på Calderon. Riktigt nöjd över tränarvalet och vågar även påstå att i mitt tycke kunde inte ledningen tagit ett bättre beslut än Simeone. Sen får man ju se hur det går när matcherna är igång igen men hjärtat herren har för klubben är nog precis det som behövs för att leda spelarna framåt.
Atlético Blyger
2011-12-29 20:28
Rawkus, Jo visst, pato ser ofta nonchig ut. Hoppas ändå på en nystart för honom. Och på att han befrias från skadeturerna. Nystart i Atleti? Kanske inte..
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2011-12-29 20:18
Saknar Simao som fan..

speciellt efter ett sådant mål!

(se länktips)
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2011-12-29 12:50
rawkus / ledsen med Elias är "min" nu ;)
Carrillo är ett Fynd , han är värvad som en "talang på tillväxt" me nahr fått spela en del bla pga att glasliraren Jeffren knappt spelat 1 minut detta året.
Om han fortsätter att utvecklas kommer vi få se honom i större ligor ön min Liga Sagres

är det några spelare på väg in ?
Atlético Seb Sánchez
2011-12-29 10:10
Enligt Marca så ska det vara klart med att La ”Perla” går till Sevilla.
Dom ska tydligen vara överens muntligt men inget avtal är skrivet än,
samtidigt står det att han skall samtala med Simeone ??
Atlético Gaboro
2011-12-29 03:39
Salamon Obama !!!! !!!!! !!!

Utan tvekan Atleticos framtid, vilken grabb !!!!
En kille på kanske 10-11 år som totalt utklassar allt motstånd
Atlético Antonio Lopez
2011-12-29 02:06
Väldigt fina herrar i denna klubb, mer än bara spelare. Videon gjorde min natt.
2011-12-29 00:33
Blyger: Just nu ar han for nonchallant for startelva, kombinerat med eviga skador. Han har sedan 17-ars alder haft fysiska smabesvar.

Dock ar detta ej FM - 22 bast ar ingen alder for en spelare. Upp med huvudet och kampa for din plats, helt enkelt.
Atlético Aupa Aupa!
2011-12-28 23:33
Pato kan fortfarande utvecklas- i Atlético de Madrid!
Atlético Blyger
2011-12-28 22:41
Jamen, Pato har slocknat. Det är det jag säger. Skadorna är antagligen en konsekvens av dålig träning. Nä, han borde ha fått ett bättre öde.
2011-12-28 19:15
Blyger: Se sa... Hans talang har forst och framst sabbats av hans skador. Foljer Milan, sa kan aven beratta att han har ett malsnitt ingen haft sedan Shevas glansdagar. Numera ar det skadorna, blandat med en otrolig nonchallans samt faktumet att han trycker Berlusconis dotter... En salig mix, dar inget ar positivt. Han kan ej traska runt och tro att han vid 22 ars alder vunnit och uppnatt allt, nar han i sjalva verket har mycket kvar att ge.
Atlético Kakan_Atletico
2011-12-28 19:13
Han har ju dessvärre drabbats av en hel del skador. Men han är alldeles för Loj. Inte mycket han presterar när han får spela.
Atlético Blyger
2011-12-28 18:04
Bye the way Aupa! Pato måste vara det här decenniets mest bortkollrade talang. Jävla Milan! Så satans bra Pato hade kunnat vara. Suck! Att han hamnade i ett sådant gammalt stillastående och trött gäng!
Atlético Blyger
2011-12-28 18:01
Håller med Aupa, Aupa!
Atlético Kakan_Atletico
2011-12-28 15:34
Just det där sista är det inte många som visat hittills. Hoppas jag får se lite kämpaglöd och kärlek under våren.

Vill vara en stolt supporter av detta vackra lag. AUPA ATLETI!
Atlético Aupa Aupa!
2011-12-28 15:23
Är det bara jag som får ögonorgasm när jag läser detta?

-Jag vill se ett aggressivt lag, starkt, modigt, snabbt och som spelar på kontring. Vi vill att spelarna ska älska den här tröjan!
2011-12-28 14:24
Chewie: det positiva ar ju aven att Cholo kanner Falcao sedan hans tid i River. Egentligen ar taktiken gallande Falcao sa busenkel som den bara kan vara:

Matta bollar pa killen, nar denne star i straffomradet. Samt sa bor han ha en anfallare bredvid sig, da han knappast ar stark nog att ensam tampas med hela forsvar. Adrian - Falcao, i dagslaget, utan tvekan.

@Seb: Tror ej vi har nagon klausul pa Elias. Ar fortfarande fly forbannad - vi hade kunnat skicka Miranda pa lan istallet, samt salt nagon av klumpfotterna pa mitten.
Atlético Seb Sánchez
2011-12-28 13:06
Här kommer mitt sista pyssel & knåp för idag.
Men det här kändes så bra att få komma ihåg igen......

Del Atléti Soy!
Atlético Seb Sánchez
2011-12-28 12:08
Här kommer den!
Atlético Seb Sánchez
2011-12-28 12:04
Sorry Bobban ! Jag tar med ”Folkets röst” på ämnet Señor Simeone.
Atlético Seb Sánchez
2011-12-28 12:01
Chewie// Man kan ju alltid hoppas på en bättre behandling, med tonvikten på just Hoppas. När smekmånaden är över så är det nog som vanligt igen..... tyvärr. Med tanke på allt som Simeone gjort för klubben tidigare. Håller med dig till 100% när det gäller vår prio, men vill också att vårt centrala mittfält försvarar bättre. Jag tror fortfarande att El ”Cholo” inte är första valet om du frågar ”Colchoneros” i Spanien. Nu så vill jag precis som rawkus säger, se honom
in action. Elias centralt på mittfältet, med facit på hand, ingen har än så länge gjort det bättre i nutid. Och vi har ingen option på honom vad jag förstår.

Vamos, El ”Cholo”.
Aúpa Atléti.
Atlético henkebarn
2011-12-28 11:53
Nytt avsnitt av Fotpodden spelades in igårkväll! Handlar om möten, att bli starstruck, bästa fotbollsspelen med mera. Välkomna att lyssna!

Och om ni någon gång vill att jag tar upp något om Atlético, så säg till. Maila fotpodden@gmail.com :)

(glöm inte att följa Fotpodden på twitter och facebook.com/fotpodden)
Länktips: bit.ly/t1ZuYC
Annons: