/spanien/atletico/forum/943.aspx/spanien/atletico/forum/943.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Seb Sánchez
2012-01-01 21:21
Vad händer med Shakira;) från Basel ? Är det någon som vet ?
Och vem är Nikica Jelavic ? Är det någon som känner till honom,
mer än att han verkar ha bra kvaliteter, och verkar vara en bra box spelare i Skotska ligan? Sen undrar jag om det är någon som vet om Baraja också fick gå med Manzano ?
Atlético Seb Sánchez
2012-01-01 20:36
Lopez// När jag såg ditt länktips så tänkte jag. Reyes är 28 år, han har fortfarande några år kvar som den klass spelare han egentligen är. Efter Quique’s avgång så har han tyvärr haft det svårare att prestera på samma nivå som tidigare, hans styrkor som spelare har på sista tiden istället fått motsatt effekt. Men jag tror att vi alla här, vet hans egentliga kapacitet. Visst hade det varit kul att få se Reyes under Cholo’s ledning, men nu verkar omständigheterna vara så att han vill hem till farsan och Sevilla. Han blir en ”crack” värvning för dem. Och han gör ett snyggt avslut hos oss. Till skillnad från vissa andra. Lite ”kackigt” ljud på den här länken, men fan vilken spelare han är Joe Anthony King!
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-01 19:46
VARFÖR skulle vi vilja ha en anfallare som har gjort 12 (?!) mål på 20 matcher i skotska ligan som inte ens är i närheten så bra som spanska?
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-01-01 15:40
Cholo Cholo Cholo, Cholo SIMEONE!!!!

Gott nytt 2012 pa er alla rod-vita galningar!

Atlético Antonio Lopez
2012-01-01 14:42
Seb Sánchez//
Haha grym video, längtar verkligen tills man får se Simeone "in action".

Reyes verkar för övrigt så gott som borta och har själv uttalat sig om att han vill lämna i en intervju. (Länktips)
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-01 13:57
Nummer 14, som firar efter knappt 3 sekunder in i videon
Atlético Seb Sánchez
2012-01-01 13:49
Vem är det egentligen som är tränaren i det här klippet ?
Atlético Blyger
2011-12-31 14:54
Hahaha! Jo Aupa, du har så rätt så! Tyckte också Flores började så bra!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Seb Sánchez
2011-12-31 14:47
En del här inne är ju rätt nyfikna på vår nya tränare.
Atlético Seb Sánchez
2011-12-31 14:42
Antonio Lopez// Jag håller med dig, Med den energi och inställning som han går in med så känns det (än så länge) som ett mycket bra val.

rawkus//Vår ledning jobbar bäst under hot, när fansen står och bultar på styrelserummets dörr och är i uppror varenda hemmamatch och kräver dess avgång. Då lyckas man.

Feliz Año Nuevo !
Aúpa Atléti !

Atlético Blyger
2011-12-31 14:26
Hahaha! Jo Aupa, du har så rätt så! Tyckte också Flores började så bra!
Atlético LeoFranco
2011-12-31 12:02
Gott Nytt År alla rödvita bröder och systrar, vi får hoppas som varje nyår för ett bättre kommande år för vårat favoritlag :)
2011-12-31 01:30
Lopez: Sager som en av snubbarna pa Futbol Picante: "Hellre att en egen legend, med hjartat pa ratt plats, forsoker och eventuellt misslyckas."

Blir fruktansvart intressant att se vad Cholo kan stalla till med, och jag hoppas inerligen att ledningen haller sina sliskiga fingrar borta fran hans skrivbord.

Maste dock ge en eloge till ledningen, som antligen tog ett korrekt besult, eller snarare 2 i rad(woohoo!): Bort med surpitten och in med galningen ;)

Gott nytt ar fran ett pissljummet Mexiko!!

/rawkus
Atlético Antonio Lopez
2011-12-31 00:51
rawkus/
Ja det är en enorm skillnad! Får mig att undra om Manzano överhuvudtaget ville vara tränare i klubben. Ska bli väldigt intressant att se detta.

Señor Seb/
Du har helt rätt, det är en del av charmen med detta lag hehe. Men vad man har läst här på forumet och andra åsikter av Atleticosupportar är det kämparglöden som brustit. Kunde man hitta någon bättre man än Simeone för att uppfylla den funktionen undrar jag. Sen krävs det självklart mycket mer än så men iaf en pusselbit jag tror kommer falla på plats rätt så snabbt.
Atlético Aupa Aupa!
2011-12-30 23:34
Blyger@

Det är inte lönt att berätta något än, för hur bra en tränare än är så är Atlético ens svåraste uppgift som man kan ställas inför. Vi får se hur 'bra' Cholo är.
Atlético Blyger
2011-12-30 23:14
Läste att Simeone förespråkar ett snabbt omställningsspel. Låter lovande, givet Atletis förutsättningar. Ställde följande tidigare och gör det igen: vad slags strateg och taktiker är vår nye tränare, någon som vet?
Atlético Seb Sánchez
2011-12-30 21:43
Aupa Aupa!// Det stämmer. Simeone’s båda söner hjälper honom med tröjorna.
Atlético Aupa Aupa!
2011-12-30 15:22
Angående Antonio Lopez länk:

I slutet av videon, var det inte Cholos son? Den unge talangen? Hoppas han får sitt genombrott med pappan vid rodret!
Atlético Seb Sánchez
2011-12-30 12:12
Mìster Diego Pablo Simeone. Styr upp det här nu!! ;)
Atlético Seb Sánchez
2011-12-30 11:49
Alexander// Simao var/är grymt bra, nu med facit i handen så var väl försäljningen inte helt optimal. Detsamma känner jag med försäljningen av Jurado.
Lite segt med att tänka ”tänk om”. Men det skulle kanske varit bättre om vi senare lagt försäljningarna av just Simao, Jurado och behållit Elias. 45 sek in i klippet.:).
Capitán Lopez// Nice länk! Jag håller med dig det ser riktigt bra ut. Men som vi alla vet så är vi Club Atlético De Madrid S.A.D. med allt som det innebär.
2011-12-30 06:23
Lopez: Snacka om skillnad pa aktivitet! Detta pa en traning - bara det ;)

Han ser redan mer involverad ut an Manzano nagonsinn gjorde. Han lever sig in direkt.

Ma ledningen ha talamod sa skall vi nog kunna vanda pa skutan.
Atlético Antonio Lopez
2011-12-30 01:40
Syns verkligen att Cholo älskar att vara tillbaka i rampljuset på Calderon. Riktigt nöjd över tränarvalet och vågar även påstå att i mitt tycke kunde inte ledningen tagit ett bättre beslut än Simeone. Sen får man ju se hur det går när matcherna är igång igen men hjärtat herren har för klubben är nog precis det som behövs för att leda spelarna framåt.
Atlético Blyger
2011-12-29 20:28
Rawkus, Jo visst, pato ser ofta nonchig ut. Hoppas ändå på en nystart för honom. Och på att han befrias från skadeturerna. Nystart i Atleti? Kanske inte..
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2011-12-29 20:18
Saknar Simao som fan..

speciellt efter ett sådant mål!

(se länktips)
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2011-12-29 12:50
rawkus / ledsen med Elias är "min" nu ;)
Carrillo är ett Fynd , han är värvad som en "talang på tillväxt" me nahr fått spela en del bla pga att glasliraren Jeffren knappt spelat 1 minut detta året.
Om han fortsätter att utvecklas kommer vi få se honom i större ligor ön min Liga Sagres

är det några spelare på väg in ?
Atlético Seb Sánchez
2011-12-29 10:10
Enligt Marca så ska det vara klart med att La ”Perla” går till Sevilla.
Dom ska tydligen vara överens muntligt men inget avtal är skrivet än,
samtidigt står det att han skall samtala med Simeone ??
Atlético Gaboro
2011-12-29 03:39
Salamon Obama !!!! !!!!! !!!

Utan tvekan Atleticos framtid, vilken grabb !!!!
En kille på kanske 10-11 år som totalt utklassar allt motstånd
Atlético Antonio Lopez
2011-12-29 02:06
Väldigt fina herrar i denna klubb, mer än bara spelare. Videon gjorde min natt.
2011-12-29 00:33
Blyger: Just nu ar han for nonchallant for startelva, kombinerat med eviga skador. Han har sedan 17-ars alder haft fysiska smabesvar.

Dock ar detta ej FM - 22 bast ar ingen alder for en spelare. Upp med huvudet och kampa for din plats, helt enkelt.
Atlético Aupa Aupa!
2011-12-28 23:33
Pato kan fortfarande utvecklas- i Atlético de Madrid!
Annons: