/spanien/atletico/forum/939.aspx/spanien/atletico/forum/939.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
2012-01-09 11:00
Aupa//
Perea och Miranda är defenitivt inte högerbackar. Katten är ingen häst bara för att den sover i stallet. Manquillo är väldigt oprövad och Silvio är skadad konstant. Som jag ser det har vi en halv högerback :)
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-09 08:31
Vi behöver inte köpa in högerbackar. Vi har 4 i truppen. Silvio, Perea, Manquillo och alternativt Miranda. Dock 2 av dem är renodlade mittbackar. Ge chansen till Manquillo. Han har iaf Atléti-andan. Köp in en eller två yttrar.
Atlético Chewie
2012-01-09 02:58
Ja tack, högerback är ett måste. Silvio verkar ha väldigt lätt för att bli skadad och större säkerhetsrisk på högerbacken än Perea finns knappt. Konstigt nog klarade han sig hyfsat bra mot Malaga. Nästa match måste manquillo få chansen!
Atlético Gaboro
2012-01-09 01:08
Ge oss en billig högerback, typ Laure från Deportivo?
Atlético A.K.
2012-01-09 01:08
@lopez funderar på att besöka en polare under den helgen i februari. Om jag inte minns helt fel är laziomatchen samma vecka?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio Lopez
2012-01-09 00:04
Kakan//
Ja han var ju egentligen så gott som klar för Sevilla innan de värvade Reyes så nu är det "fritt fram" för Atleti att knipa honom, skulle faktiskt kunna vara en intressant värvning men med tanke på att laget redan har 4 yttrar och andra delar av laget kommer före i listan på behovet av förstärkning kanske det inte är det bästa köpet just nu.
Atlético Kakan_Atletico
2012-01-08 23:08
Skulle inte Dos Santos från Tottenham kunna vara en bra värvning? Han har nyligen uttalat sig om att han vill återvända till Spanien. Han visade VM förra sommaren att han har fina kvaliteér. Redknapp sa också att de förkastade ett bud från en Italiensk klubb, bara för att han vill till Spanien.

Så han borde ju inte kosta så överdrivet mycket. En spännande spelare enligt mig.
Atlético Antonio Lopez
2012-01-08 22:56
Alexander Ivanovski//
Det får bli slutet av Februari för min del :) Sist jag åkte ner var 4-3 matchen mot Barcelona som någon länkade igår, skulle inte vara illa med en repris på den hehe!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-01-08 22:50
Gick in och kollade precis på servicaixa.com där man förövrigt beställer biljetter.

runt 4000 biljetter finns kvar. allt från 40€ till 90€

blev riktigt sugen på att åka ner nu :( haha
Atlético Antonio Lopez
2012-01-08 20:44
Calcio per sempre//
Det är en fantastisk klubb du börjar bli intresserad av.

I vänsterfliken här ovanför under "klubben" hittar du "reseguide" en utmärkt sådan som redaktionen så vänligt skrivit till vår stora uppskattning. Allt du behöver veta lär du hitta där, om inte finns det säkert många här som har svar på andra frågor.

Edit// Med tanke på sändningstiden Söndag 12:00 har jag svårt att tro att det redan ska vara slutsålt.
Spanien Calcio per sempre
2012-01-08 20:26
Hej alla Atletico fans!

Jag är egentligen inte ett jätte fan av Atletico men laget spelar en rolig fotboll och har en del spelare jag har gillar :) Jag har funderat på att åka ner och titta på matchen mot Villareal i helgen! Har dock aldrig varit i Spanien och vet inte hur det fungerar där...
Hur gör man för att få biljetter? Tror ni att det finns biljetter till matchen? och vad kostar det tex

Skulle vara glad över så mycket info som möjligt om hur man går till väga!

Tack på förhand:)
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-08 19:51
Dubbel :/
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-08 19:51
Antonio Lopez@

Håller med dig. Salvio måste höja sig ett snäpp under Simeone om han ska ha någon nytta av sin fotbollskarriär (då menar jag i storklubbar som Atléti). Nu hoppas vi att Cholo är en tränare som tar ut det mesta av en spelare!
Atlético Antonio Lopez
2012-01-08 16:47
20corona/
Ah, han tänkte jag inte ens på. Manquillo, grymt om han skulle gå chansen.

Aupa/
Säkert, men Salvio ska väl kunna uträtta något på egen hand också. Just nu skulle han ha svårt att dribbla förbi en stolpe. Nja, jag har väl inte riktigt sett Salvios storhet i Atletico än, varken när Agüero var här eller nu.
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-08 16:27
Antonio Lopez@

Njaa. Agüero var viktig för att skapa ytor. Där trivdes Salvio. Vi såg hur han gång på gång hotade andra lag när han hoppade in och fick ytor. Nu när det gäller att tänka och skapa är det lite svårare.
Atlético 20corona
2012-01-08 15:59
Är det någon här som har någon koll på Gallegos och Cabrera? Finns det någon chans för dom i Atletico?
Atlético Antonio Lopez
2012-01-08 15:52
Aupa//
Det är väl många som saknar Agüero men Salvio imponerade väl inte på så många när Kun spelade i Atletico samtidigt.
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-08 12:51
Jag tror att Salvio saknar Agüero. Agüero gav honom den yta han behövde att röra sig fritt och utmana "inåt". Jag minns hur stora ytor vi hade på högerkanten då Agüero brukade spela högeranfallare. Alla försvarare fokuserade på Kun och sket i annat.

Nu vet jag inte hur Simeone kommer att lösa detta, men jag hoppas att han tänker smart. En till sak: Jag hoppas att Cholo kräver en sen "julklapp" som AVB fick i Chelsea...
Atlético Bobban (red)
2012-01-08 09:31
Det var ganska tydligt att Cholo prioriterar defensiven och man ska spela på kontringar. Men när man sedan kom upp på offensiv planhalva med samlat lag blev man för stillastående...

Det finns åtminstone ett embryo att bygga vidare på inför fortsättningen av säsongen. Blev dock lite besviken på Ardas inhopp då turken nästan aldrig rörde sig framåt, varken med eller utan boll...
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-01-08 06:49
"simeone bitchen"?

Vakta tungan och inse vem du kallar for bitch.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-01-08 06:47
erkano: Men lagg ned allt javla drama. Klart Simeone "hatar" Turkar. Arda ar ju storst och viktigast pa jorden och INGEN, absolut INGEN, skall tvinga killen att dyka upp i tid - precis sa overmannsklig ar han.

Ps. Ett lastbilsflak med ironi...
Atlético A.K.
2012-01-08 02:56
Läste på twitter att domaren tydligen inte hade med Godins gula i sin rapport. Vilket ju gör att han är tillgänglig nästa.
Atlético 20corona
2012-01-08 02:53
Erkano//

Tydligen så hade han kommit sent till träningen så Simeone vill väl markera.
Men lugn Arda blev ju inbytt så fort offensiven inte funka, Simeone experimenterar nog runt lite.
Misstänker att han vill ha mer rakt spel för kontringar.
Atlético 20corona
2012-01-08 02:43
Antonio Lopes//

läste det på Atleticofans så det kan bli problem nästa match.

vad hette högerbacken som spelade första mötet i cupen? Verkar lovande!
+ Miranda, Pulido som mittlås, kan dock bli problem med helt ny backlinje.
Atlético Aupa Aupa!
2012-01-08 02:41
Gaboro@

Haha låt honom kommentera. Alltid gött med natthumor
Atlético Gaboro
2012-01-08 02:14
Erkano

Gå över till Dalkurds forum tack!
Barcelona erkano
2012-01-08 02:10
FAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!
Barcelona erkano
2012-01-08 02:05
Jag blir fan orolig för arda. Han för absolut inte vara en inhoppare. Då e de lika bra att byta lag. Han är för ung. Han behöver speltid. Han är bra. Fattar Ingenting varför simeone bitchen har ngt emot honom. Precis vad jag var rädd för ?!!!! FAN
Barcelona erkano
2012-01-08 01:58
Fan jag visste att nya tränaren skulle ha ngt emot turkar. Jävla skit! Nu är det inte lika kul att se arda på bänken ??!?!!
Atlético Antonio Lopez
2012-01-08 00:54
20corona//
Säker på det? 3/4 backar som startade idag, inte illa att lyckas få alla avstängda på en och samma match.

Juanfran-Miranda-Pulido-Filipe? Finns väl inte så många andra val känns det som, om inte kaptenen tar högerkanten vilket inte är att föredra dvs.
Någon som har koll på Silvio och hans återhämtning?
Annons: