/spanien/atletico/forum/928.aspx/spanien/atletico/forum/928.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Seb Sánchez
2/12/2012 12:00
Diego Simeone om matchen i går.
Atlético Seb Sánchez
2/12/2012 11:58
Nu så här i efterhand då besvikelsen efter matchen lagt sig lite. Vill jag ändå framhäva att det är 541min utan ett insläppt mål.

Gabi och Asenjo träffar fans i Santander.
Atlético Aupa Aupa!
2/12/2012 11:33
Seb@

Jag trodde att du fixade allt med Cerezo&co? Cholo ska sparkas efter 0 förluster och 0 insläppta mål på 6 matcher. Fruktansvärt. Hoppas Capello tar jobbet på allvar och drar in en förlust med 5-6 insläppta här och där.
Atlético Seb Sánchez
2/12/2012 11:13
Aupa// Det hoppas jag verkligen inte...Hahahaha
Kanske bättre att ligga lågt ett tag och vänta ut någon tränare som får kicken från Allsvenskan.;)
Atlético Aupa Aupa!
2/12/2012 11:03
Bat@

Capello är på väg in!
Valencia Bat - iAmunt Llorente
2/12/2012 10:50
Så, nu kan ni sparka tränaren och ta in en ny.
Atlético Seb Sánchez
2/12/2012 02:32
Shit, här har man missat saxen, rasister och en hel del heta känslor.

erkano// Jag förstår att det är ditt val och att det räcker för då sover ni bra...!!??? vad är det du vill säga innan, jag fattar inte ett smack!
Kan det vara något om Adelardo Rodrigez Sánchez?
använd dig gärna av ett språk som gör att man förstår vad du skriver.
Det brukar underlätta om man försöker föra en dialog med andra.
Jag har full förståelse för att man kan få ”frispel” ibland och bli förbannad.
Jag har själv varit i ”zonen” då och då i och med att jag håller på Atléti
och jag godtar din ursäkt till 100% och kan absolut förstå att du vill att det ska gå bra för Atlético. Det jag däremot inte kan förstå när man kollar in din profil lite närmare är att du håller på Real Madrid också, vilket för mig är en omöjlighet. Du får gärna förklara/utveckla det om du känner, orkar och har lust. Det jag önskar och ber dig är att du behandlar oss med den respekt som du själv vill bli bemött med. Jag hoppas att du tar det här rätt och inte tror att jag vill vara dryg mot dig på något sätt.

Radmael// Välkommen in i gemenskapen.......Jag hoppas att du vet vad du gett dig in på :)
Atlético Kakan_Atletico
2/12/2012 01:45
Falcao borde ha gjort minst 2.. Man får inte missa en nick från 1,5 meter och att lyckas träffa stolpen från 1 meter är ju svårare än att göra mål. Väldigt dåligt. Sen att Adrian inte lyckas göra mål är inte heller något vidare.

Men Diego, vilken spelare! Helt fenomenal i dagens match. Serverade bollar som ingen gjort i vårt lag på många år, borde blivit mål på 2-3 av hans passningar.

Arda verkar ha kommit igång mer, ser piggare ut för varje match. Filipe och Juanfran ser väldigt stabila ut. Filipe borde dock gjort något bättre av de 2-3 inläggen han slog på förste försvarare.

Skärpning tills nästa match, OFFENSIVT!

PS. Courtois är en av ligans bästa målvakter. Plockar ner varenda hörna som om han fick en bakåtpassning, grymt.
Barcelona erkano
2/12/2012 00:40
Adrian Lopez ska bara sätta den där chansen!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Aupa Aupa!
2/12/2012 00:16
Jaaa du är tillbaka Deion!!
Atlético atmd
2/12/2012 00:06
Atlético atmd
2/12/2012 00:00
Vad låg oddsen för ett år sedan på att man skulle disturera skillnaden mellan Kurdistan och Turkiet på det här forumet?
Nästan så ska be klubbledningen sälja Arda så att vi slipper det här...
Atlético Antonio Lopez
2/11/2012 23:05
Suck...
Atlético Aupa Aupa!
2/11/2012 22:14
Radamel@

Välkommen och ska du veta att Arda11 och sådana hör inte hemma är. Återigen välkommen och du kommer inte att ångra att du valt Atléti!
Barcelona erkano
2/11/2012 22:06
Burak Yilmaz uppe på 27 mål just nu !
Barcelona erkano
2/11/2012 21:58
Jag ber om ursäkt för mitt beteende här på forumet. Jag vill så gärna att set ska gå bra för Atletico. Blev endast besviken på att man inte gjorde mål !! Adelardo!!!
Atlético Radamel
2/11/2012 21:54
Hej allihopa, jag har aldrig skrivit här men följt detta forumet ett bra tag. Jag tänkte börja skriva efter jag åkt ner till Madrid någon gång i vår och sett en match på plats, innan dess tycker jag inte att jag kan kalla mig själv för en riktig Atletico-supporter.

Men missförstå inte, jag har följt Atletico i väääldigt många år och mitt intresse har bara blivit större och större för varje år.

Men jag kände att detta ändå kunde vara ett bra tillfälle, det verkar som att Arda11 behöver lära sig att stava, lära sig grammatik och till sist respekt gentemot andra människor då jag själv är kurd. Detta är väl ändå ett forum där man ska diskutera fotboll i allmänhet och Atletico i synnerhet, inte politik.
Atlético Luff
2/11/2012 21:51
Raúl García sänker Barcelona. Slut på meddelandet.
Atlético Aupa Aupa!
2/11/2012 21:50
Arda11@

Du snackar något om att inte förknippa kurder med turkar när du själv är rasist sett till ditt andra inlägg. Stick du med.
Atlético Gaboro
2/11/2012 21:48
Arda 11

Lägg ner disskusionen vart har jag förknippat Arda med kurder?

Biji kurdistan var gentemot erkano
Atlético Aupa Aupa!
2/11/2012 21:16
Gaboro @

Det är svårt att ta killen på allvar. Slösa inte din tid på det.
Atlético Gaboro
2/11/2012 21:04
erkano

biji kurdistan !

Du kommer och börjar såga när vi kryssar, men vi är obesegrade i 6 matcher med 0 insläppta, vart har du varit dom matcherna då vi har vunnit innan då??

Du e ju defintionen av patetisk, som "hejar" på en spelare och sågar resten av laget...
Barcelona erkano
2/11/2012 21:04
Gaboro no hay que poner en en lo que estoy haciendo. es mi decisión. ya basta y dormimos bien. Adelardo !!!
Barcelona erkano
2/11/2012 21:00
Fritt val. Det är inte din ensak Adelardo !!!!
Barcelona erkano
2/11/2012 20:57
Gaboro helt rätt. !!!
Atlético Gaboro
2/11/2012 20:56
erkano

Hahahha vilka är VI ?! gå tillbaka och heja på Dalkurd i div 1 istället, där borta kan du säga vi, du e patetisk som hejar på ett lag för en spelare spelar här.

I fotbollens värld hejar man på SITT lag och inte en enskild spelare..
Atlético Gaboro
2/11/2012 20:55
Fyfan vad arg jag är över denna förlust, länge sen jag blev såhär arg över en förlust !!!

Kanske för att vi hade så äcklig otur med oss och fyfan vad barnsliga bebis avslut, fyfan alltså !!

Skulle inte vilja kalla någon för syndabock, Adrian hade värsta läget i första, Falcao hade en del lägen t ex stolpen, Ardas skott borde ha gått in.. men men, de blir väl och träna avslut i en hel vecka tills nästa match, de skulle förfan behövas ! USCH !!!
Barcelona erkano
2/11/2012 20:46
Arda !!!!!!!
Barcelona erkano
2/11/2012 20:44
Om vi vann idag skulle vi ha chans att sluta 3a om några omgångar.
Atlético atmd
2/11/2012 20:27
erkano

nej det är väl för helvete ingen som är nöjd med 0-0 men du kan väl inte beskylla Simeone för att han misslyckats med matchplanen - ELLER?

Ta ditt falcao-hat och dra någon annan stans, är du snäll.
Annons: