/spanien/atletico/forum/920.aspx/spanien/atletico/forum/920.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Seb Sánchez
2012-02-03 20:49
Att det alltid är Falcao som är med i dom mest ”cheesiga” reportagen.....
Atlético Seb Sánchez
2012-02-03 20:42
El Tigre om matchen på lördag och sin funktion i laget, framför sin nya bubbla.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-02-03 05:20
"Jag hoppas få se ett fullsatt Calderón och med våra fans så blir det 12 mot Valencia. Jag tycker att våra supportrar ska leva i livet som det ska levas, med passion, det sättet som Atléticofansen har gjort oss vana vid, med förväntningar därför förväntningar är en del av hoppet."

Kan man annat an alska Cholo?

Killen har infort EXAKT det som hans foretradare helt misslyckats med pa sistone: En javla kampaglod.

@Gallande trojorna: Ar och har alltid varit emot acklig reklam som oftast ar flertalet ggr storre an klubbmarket, sa sjalvklart hoppas jag att hela sasongen liras utan sponsorer. Trojan skall skrika Atleti, inte "Samsung" eller liknande.

I en perfekt varld sa raderas alla trojsponsorer, fran alla lag, i alla ligor :D
Atlético Seb Sánchez
2012-02-03 01:25
Med Jesús Gil’s ande vilande över klubben, samt att hans son ”Sne-fejjan" tagit arvet vidare som den nuvarande majoritets ägaren tillsammans med en av hans pappa's tidigare polare ”Peruken” Cerezo, som i det här sällskapet ändå framstår som den mest oförargliga av dem alla. Känns det ganska så naturligt och normalt med vår ”Mano- depressiva relation till vårt älskade lag, alla vet vi att vårt äpple’s kärnhus, är ett helt genom-ruttet maskbo inuti. Det här är dessutom ingen nyhet, utan så här har det varit under en lång tid. Men just nu, i den här stunden skiner skalet i all sin glans, alldeles blankt och uppolerat som dom äpplen man ibland kan se i reklamen, och där ligger äpplet, mitt i "the limelight" och ser ut som världens godaste, man vill inget hellre än att sätta tänderna i det .... Allt arrangerat i minsta detalj av dom två ”Knäppgökarna” och deras stab. Där fick dom lite andrum, och vi vart matade med det som dom visste att vi sucktade efter allra mest.(läs opium för folket). Nu slog det turligt nog ut klart mycket bättre än vad dom förväntat sig. Vilket gjorde att ALLT fokus flyttades till våra nya glädjeämnen, dom sportsliga framgångarna. Och inte nog med det, som kronan på verket. Presenterade ”Los Coco’s Locos" Diego ”Cholo” Simeone som ny tränare för laget, En tidigare hjälte i klubben och vinnaren av el Doblete med sin fantastiska effekt på laget. Den kom på köpet och jag tror inte att dom räknade med den. Under tiden fortsätter ”Circus" Atlético Madrid’s ”Knäppgökar" i det tysta med sina galenskaper.

Känns kanske lite för negativt att skriva av sig så här. Men med Manzano’s dåliga resultat och dom förhoppningar som fanns, så riktades all energi mot dessa herrar och deras bravader med bl.a la Penieta. Jag tror att dom kände att det vart alldeles för stora proportioner på blickfånget mot dom,som krävde den här inställsamma manövern. Samt att klubben är tyngd sen tidigare enligt min mening av ”Sne-fejjan's pappa’s galna historia som ägare av Atleti.

Men som Aupa Aupa ! säger: dom anställde el Cholo.
Och det är jag riktigt glad för, jag vet inte hur jag skulle stå ut annars :)

Hjälp, vad långt det här blev.
Atlético 20corona
2012-02-03 00:44
Ledningen borde vara kyliga och vänta med tröjsponsorn tills sommarn. Förhoppningsvis så är vi med i CL och kan förhandla en bättre deal. ;-)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio Lopez
2012-02-03 00:06
Gaboro/
Barcelona får mest betalt av sina sponsorer än någon annan och de får 33 miljoner euro/säsong. Vet inte vad det säger om de 6 miljoner euro som Atletico får men ett perspektiv iaf.

Edit: Med Kia fick Atletico 10 miljoner euro /säsong
Atlético Gaboro
2012-02-02 23:57
VW blir väl inte en tröjsponsor utan bara en "vanlig sponsor" eller?

Snackades ju om 6 mille euro per säsong, är de så "lite" pengar för att få sponsra tröjan!?
Atlético Erik_
2012-02-02 23:27
Inkompetenta är ordet, ja...
Atlético Antonio Lopez
2012-02-02 23:00
Äh, fansen anställde Cholo.
Atlético Aupa Aupa!
2012-02-02 22:18
Antonio Lopez@

De anställde Cholo?
Atlético Antonio Lopez
2012-02-02 21:22
Erik_
Ännu en bekräftelse på ledningens inkompetens. Kan de gör något rätt?
Atlético Erik_
2012-02-02 18:37
En i mina ögon positiv nyhet, strul med försäljningen av Calderon. Vågar man tänka så långt att flytten inte blir av?
Atlético Seb Sánchez
2012-02-02 17:43
För den som känner för att fördjupa sig lite mer i Jesús Gil.
Atlético Kakan_Atletico
2012-02-02 17:34
Hoppas på att de går in för det lite också och inte bara vill visa sig på klubbens tröjor.
Atlético Antonio Lopez
2012-02-02 16:53
Kakan/
Bekräftat, du kan läsa om det på den officiella hemsidan. (eller klicka på länktipset)
Lär väl komma en engelsk version snart nog.
Atlético Kakan_Atletico
2012-02-02 16:31
Corona, Hur vet du det? :)
Atlético 20corona
2012-02-02 16:21
är det officiellt nu att Volkswagen sponsrar oss? Spelarna har ju fått nya bilar! :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Seb Sánchez
2012-02-02 13:33
Joel Robles om lånet till Rayo Vallecano.
Atlético Seb Sánchez
2012-02-02 13:30
Bilder från träning. El Cholo snackar om matchen på Söndag
Atlético Seb Sánchez
2012-02-02 13:28
Ang bröderna Obama, det var den videon jag länkade när dom kom hem med bucklan från Arona I Tenerife, för att visa upp den på Vicente Calderon. Efter att ha slagit Villarreal i finalen med 2-1.Här är ett kort sammandrag av den matchen. Det finns även en längre version. Jesus Gil..... snacka om excentrisk människa !
Jag tackar för att vi slipper det ledarskapet....Hahahah.
Atlético Erik_
2012-02-02 13:27
Volkswagen verkar vara på g som sponsor.
Atlético Chewie
2012-02-02 02:18
Jag skulle vilja se en hel dokumentär om Jesus Gil
Atlético Antonio Lopez
2012-02-01 22:41
Nu när man ändå är inne i ämnet Gil igen så måste ju denna länk delas än en gång. Stå upp mot racismen Gil style!
Atlético Antonio Lopez
2012-02-01 22:05
Gaboro/
Stämmer, herr Gil behövde pengar för att köpa fler solfjädrar så i ett ekonomiskt syfta valde han att stänga ner ungdomsverksamheten.

Edit: Man kan inte undgå att tänka på hur det hade varit om inte han stuckit. Har för mig att jag läst någonstans att han är uppväxt Colchonero och även hela hans familj och släktingar.
Atlético Aupa Aupa!
2012-02-01 22:01
Någon som tror att Cholo spanar in matchen för att ha extra koll på Los Ché?
Atlético Gaboro
2012-02-01 21:59
Önskar att någon kan ge mig lite mer info om de två.

Sedan undrar jag om jag har förstått detta rätt,
Anledningen till att Raul lämnade oss för Real vid 15 års åldern var för att Jesus Gil bestämde sig för att lägga ner ungdomsverksamheten under något/några år?
Atlético Kakan_Atletico
2012-02-01 20:36
Vad är det för några? Hur gamla är dem? Det skottet är ju inte att leka med. Sjukt ju. Dunkar in den från halva plan!
Atlético Gaboro
2012-02-01 20:06
Dom här Obama bröderna är ju sjukt grymma !!!
Atlético Gaboro
2012-02-01 19:51
Seb Sánchez

Hahaha måste va pinsamt för Callejon och säga typ..

Vänta innan vi startar måste jag byta in mig själv hahahahahh
Atlético Bobban (red)
2012-02-01 12:54
La Liga under januari!

1. Real Madrid--12 puntos

2. Atlético de Madrid--10

3. FC Barcelona--8

4. Espanyol--8

5. Getafe--8

6. Racing--7

7. Athletic--7

8. Real Sociedad--7