/spanien/atletico/forum/909.aspx/spanien/atletico/forum/909.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2012-02-16 18:02
Courtois
Juanfran, Miranda, Godín, Filipe,
Mario, Gabi,
Diego, Koke, Adrián
Falcao
Atlético Seb Sánchez
2012-02-16 17:54
Atlético reser till Rom.
Lopez, kolla in rocken ;)
Atlético Seb Sánchez
2012-02-16 17:50
Senaste nytt från Atléticos hemsida på engelska.
Atlético Seb Sánchez
2012-02-16 17:28
Gaboro// På Atlético’ s sida så fanns det ingen rapport om matchen som jag kunde länka. Det enda som fanns var ett klipp när Atleti besöker El Papa, så men tanke på Aupa och sen rawkus kommentar, så kände jag personligen att det är bättre om man fokuserar på det sportsliga.(Jag är själv katolik):)

Samtidigt känner jag att jag inte ska va' den som é den........
så Gaboro, här kommer det klippet.

Själv kände jag att det var lite svårt att "tagga upp" inför matchen med just det klippet. Min ambition var att ”hypa modet” u know...;)

Taco Arda
2012-02-16 16:56
Kom igen nu grabbar! Idag vinner ni! Heja at.madrid! Vi alla från gs forumet hejjar på er! Heja heja heja! (inte bara för arda)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-02-16 16:15
kakan A / vore ju skoj om man hade canal+ då ;)
Atlético Kakan_Atletico
2012-02-16 15:51
Då hoppas jag på en köp av Curtois. Ytterliggare ett års lån förstör bara för oss själva och våra egna målvakter.
Atlético Gaboro
2012-02-16 15:00
Öppnar detta för en förläning av lånet på Courtois?
Atlético Gaboro
2012-02-16 13:21
Fyfan vad jag är taggad inför dagens match, har sovit med Falcao tröjan, skippade universitetet för att ladda hela dagen.

Men har ändå känslan att Atletico inte kommer våga släppa helt och försöka spela taight och satsa på ett mållöst resultat och Lazio kommer försöka nöja sig med 1-0, men jag hoppas att jag har fel och Atletico satsar för att försöka göra 1 eller 2 mål för att sedan ha ett bra slagläge på hemmaplan.
Atlético Kakan_Atletico
2012-02-16 11:19
Den går ju på Canal + Fotboll :)
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-02-16 10:28
blir tufft ikväll, men gör vi bara en bra match kan vi nog klara oavgjort...retar mig att den inte går på TV4 sport bara
Atlético Kakan_Atletico
2012-02-16 07:28
Jag måste dit och shoppa!!
Atlético Kakan_Atletico
2012-02-16 07:28
Jag måste dit och shoppa!!
Atlético Gaboro
2012-02-16 00:20
Seb Sanchez

"Atlético satsade allt på besöket hos Påven,så då kanske ni förstår varför jag inte länkar det klippet;O."

Hur menar du där ?

Atlético Seb Sánchez
2012-02-15 23:19
Så här ser det ut i butiken på Vicente Calderon just nu.

Aupa// Det är lugnt. Jag såg det och reagerade också,men precis som Kaptenen sa tidigare så kan det finnas risk att personen inte är ett fotbollsfreak av rang samt att personen i fråga med all säkerhet är född i farstun(detta är min egna diagnos) som gjorde skapelsen för UEFA’s räkning. För mig kändes det här lite bättre än El Patos länk då jag inte har hittat någon från oss än.

Atlético satsade allt på besöket hos Påven,så då kanske ni förstår varför jag inte länkar det klippet;O.

Samt min vana trogen att klanta till det, så tippar jag som A.Lo 0-1 och inte 0-0.
Det här med EL för oss i år känns lite skumt. Det enda som Manzano lyckades med,men utan ett spel som var direkt övertygande. Känns som vi hade lite ”flyt" där och nu har vi en fått en chans med Simeone att förvalta den chansen 100% bättre.

Aupa Atleti !

Atlético zoran
2012-02-15 19:38
@Antonio Lopez

Lagen tränar alltid på arenan matchen skall spelas på kvällen innan mötet äger rum. Träningarna är alltid öppna en kvart också. Det är normalt.

@Gaboro

Niclas refererade antagligen till Madrid Atléticos lånekoll. Vi har ju en själva på Podcasten, så det är bara att lyssna så får ni all information.

Slutligen, tack för alla gratulationer. Det var en jäkligt rolig grej det här med Eurotalk.
Atlético Antonio Lopez
2012-02-15 19:16
Är det vanligt att bortalaget från använda hemmalagets arena som träningsanläggning inför dessa matcher?
Atlético Antonio Lopez
2012-02-15 18:36
Aupa/
Haha skärp dig, det är en fanvideo gjord av herr slumpmässig inför matchen. Vad spelar det för roll, de visade Agüero i en Atleticotröja trots allt. Videon handlade ju inte direkt om honom. Tack Seb, börjar bli riktigt spänd inför matchen, hoppas jag hinner komma hem innan avspark!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-02-15 18:21
Bast att jag later blir att uttala mig om bade religion, Vatikanen och Paven ;O
Atlético Aupa Aupa!
2012-02-15 17:51
Känns dumt att kolla på den videon som du la upp Seb. (No offence though, inte riktat emot dig). Personen som gjorde videon är antagligen helt efter eller kanske störd på något sätt för att han/hon visar Agûero vid ett tillfälle. Var är Kun? Bänken? B-laget?
Atlético Seb Sánchez
2012-02-15 17:47
Den här presentationen känns lite mer neutral inför morgondagens match.
Atlético Chewie
2012-02-15 17:14
Nej inte så konstigt kanske, visste inte att ett besök till påven var planerat. Många av spelarna som är troende tyckte säkert det var väldigt stort.
Atlético Gaboro
2012-02-15 16:39
Under podcasten snackar ni om något som ni kallade "lånekollen" som Zoran håller i..

Är det något man kan läsa om här på Svenska Fans eller hur funkar det?

Atlético Gaboro
2012-02-15 16:32
Chewie

Varför är det konstigt?

Tycker att det är en fin gest av klubben att besöka Påven, när man ändå är på besök i Rom
Atlético Chewie
2012-02-15 16:24
haha aa såg dom bilderna på facebook, tyckte bara att det var lite konstigt. Fina presenter dock!
Atlético Gaboro
2012-02-15 16:15
Fin present till Påven !
Atlético Gaboro
2012-02-15 16:14
Chewie

Kolla länktips, laget har varit och träffat påven, och de har även gett honom en Atletico tröja haha
Atlético Chewie
2012-02-15 16:12
Har laget varit och träffat påven idag?
Atlético Antonio Lopez
2012-02-15 15:17
Med Raul Garcia på plan har Lazio hela matchen vunnen haha.
Atlético Gaboro
2012-02-15 15:12
Om vi hade Raul Garcia i truppen skulle han få springa efter Hernanes och sparka han på fötterna, då hade vi halva matchen vunnen!
Annons: