/spanien/atletico/forum/881.aspx/spanien/atletico/forum/881.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
2012-03-15 17:56
rawkus/
Nej inte en chans, så bra tränare var faktiskt inte Quique. En helst fantastisk person hur som helst som alltid kommer ha min respekt och han gjorde ändå Atletico till "campeones" det glömmer man inte snabbt. Men vem vet, han är fortfarande "ung" så samlar han på sig lite erfarenhet kanske man ser honom som tränare för klubben igen i framtiden. Tveksamt dock medan Humle & Dumle styr.
Atlético Chewie
2012-03-15 17:53
Atletico är inte Manchester United men det hade vart jävligt roligt om Cholo kunde bli någon sorts Ferguson figur i vår klubb, men det vet vi ju alla att det inte händer.

Kan inte den där jävla klockan bli 21.00 nu!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-03-15 17:14
Skon typ Quique!

Sa lange som Cholo ar aktiv, sa skall Quique inte tillbaka dock ;)
Atlético Aupa Aupa!
2012-03-15 12:24
När han gör "Upp-med-huvudet" mönstret...... Rysningar. Tack för allt, och längtar till din återkomst!
Atlético El Rojiblanco
2012-03-15 09:44
Antonio Lopez

Rysningar och näst intill tårar av den där filmen! Gracias por todo Quique <3
Atlético Antonio Lopez
2012-03-15 03:19
Lolololololo Quique Saaaanchez Florees
Atlético Chewie
2012-03-14 23:46
snap!
Atlético Aupa Aupa!
2012-03-14 18:50
Bat@

Tydligen inte, ni tappar ju Rami i sommar... :P
Valencia Bat - iAmunt Llorente
2012-03-14 18:42
Ni lär inte vara dem ända som är ute efter Botia om han släpps för 2,5 miljoner... :P
Atlético Antonio Lopez
2012-03-14 17:08
Klämmer man inte in någon utköpsklausus ser jag ingen poäng i att låna Shaqiri. Låt då Salvio få chansen istället, han verkar ju spela upp sig nu under Simeone. Något måste Cholo se i honom med tanke på att han ändå får spela så ofta.
Atlético Kakan_Atletico
2012-03-14 16:15
Antagligen så får inte Perea nåt nytt kontrakt, tyvärr. Om vi får Botia för 2,5 miljoner euro som det ryktades om så har vi gjort en grym värvning. Och dessutom är han spansk!

Nja, tvekar på om jag vill att vi ska bli en sorts farmarklubb igen likt Curtois utlåning. Vi tjänar inte mycket på det. Visserligen en bra spelare, men nja...
Atlético Aupa Aupa!
2012-03-14 15:52
Alberto Botia sägs vara ruskigt nära en övergång till Atléti, dock enligt AS.. Vet ej hur pålitliga de är. Men vad händer då? Dominator, Miranda, Godin, Boita och förhoppningsvis Perea? 5 klass-mittbackar i laget.. Blir tufft att få dem att vara nöjda under en längre period.

Det ryktas även att Shaqiri kan bli utlånad till Atléti ifall Robben väljer att stanna i München. Hoppas?
Atlético Kakan_Atletico
2012-03-13 15:57
Haha klockren jämförelse. Eller varför inte som Raul Garcia? Kostade väl ungefär samma summa som Pizzis klausul ligger på?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-03-13 13:42
Han är värre än Cleber Santana. även om de inte har riktigt samma position..
Atlético Kakan_Atletico
2012-03-13 11:54
Att ens köpa honom är tjänstefel..
2012-03-13 02:05
Enligt fotbollstransfers.com så ligger Pizzis värde på 85 miljoner. så att köpa honom för ca 150 är ju tjänstefel!
Atlético Chewie
2012-03-13 01:49
Jag har väldigt svårt att se att vi köper Pizzi, det känns inte alls som att han kommit in i truppen bra på något sätt, men dom har ju ballat ur förut.
Atlético Gaboro
2012-03-13 00:33
Om ledningen köper Pizzi skräpspelaren för klauslen som ligger på 15 mille euro, ähh fyfan då börjar jag följa canteran,

Och enbart dom, a-laget försvinner i mina ögon då!
2012-03-12 23:12
Kakan: Det ar priset som skrammer mig, i kombination med att varan ledning allt som oftast lamnat hjarnorna pa strippklubben de besokte, natten innan forhandlingar....
Atlético Kakan_Atletico
2012-03-12 23:01
Köper vi Pizzi så dunkar jag huvudet i väggen ett flertal gånger. Sämsta spelaren vi har i truppen..
2012-03-12 20:03
Lopez: Eller hur. Bada dessa har sakerligen hjarta nog och lar ej krava "hogsta lonen" eller ens att de startar varje match. de vill vara kvar i klubben och har fan i mig gjort sig fortjanta av det.

Men istallet koper vi val loss Pizzi till det overpris det talats om... :/
Atlético Antonio Lopez
2012-03-12 18:28
Diego har matchen mot Zaragoza som mål och Lopez är nu tillgänglig för Simeone.
Atlético Antonio Lopez
2012-03-12 18:01
Angående Diego. någon lårmuskel som tog stryk var det väl. En månad skrev man skulle vara tiden för han att återhämta sig.

Ett citat angående "The Pereas" "His kids are likely to be ridiculously quick: not only is Perea possibly the swiftest, most powerful man in the First Division, his wife is a professional sprinter."

Kan inte tänka mig att kaptenen och Perea sitter på skyhöga löner, ser inte vad tanken är om man inte väljer att förlänga kontrakten. Inte heller kan jag tänka mig att någon av de två herrarna är orimliga i deras krav.
2012-03-12 17:42
Erik_: Shit, hade helt glomt bort varan kvivke, tekniske lille Brasse. Vad ar senaste skadan for nagot?

Stackars Silvio - mer tid i sjukstugan an pa planen. Tur att Juanfran visat sig vara grym nar det kommer till anpassning, hehe.

Turbo Perea - vilken javla hjalte. Virrpanna de luxe, men ett hjarta som ar enormt. Sjalva fan om han och Lopez inte far forlangt. Perea skulle nog knappast vara den som gnallt i en roll som rotationsspelare(som i dagslaget) heller.

Minns for nagra ar sedan en bild pa killen. Hans javla larmuskler var enorma, men koolast av allt: Hans vader(!!) var sjukt javla muskliga, haha.
Atlético Bobban (red)
2012-03-12 14:30
Gällande Silvios knäskada har jag inte fått grepp om omfattningen av den, men åker man till Porto för att fixa till det hos en expert, så tolkar jag det som att han blir borta en stund. Det verkar inte vara en enklare titthålsoperation direkt, där man är in och skrapar bort lite på menisken...

Diego borde rimligen vara i slutfasen av sin rehab och kanske finns han med i någon av veckans två bortamatcher mot Besiktas eller Mallorca?
Atlético Erik_
2012-03-12 11:25
Hur ser det ut för Diego, hur länge kommer han vara borta?
Atlético manzanares
2012-03-12 08:49
Silvio lär vara borta ett bra tag :(
Atlético Chewie
2012-03-12 06:08
jag saknar UFO, långsam och lite halvklumpig. Men vilken härlig snubbe!
Postat via SvenskaFans-appen
2012-03-12 03:00
Gaboro! länktips.. den tåls att ses om och om igen!

EDIT: denna också: http://youtu.be/aWK2aHnuOB4
Atlético Gaboro
2012-03-12 00:31
@Alexander Ivanovski(red):

Det är bara han som kan göra dessa tok kapningar, ibland regelrätt ibland inte!
Annons: