/spanien/atletico/forum/866.aspx/spanien/atletico/forum/866.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kaya1
2012-04-01 11:03
Alexander Ivanovski(red) /
Jag instämmer Diego är bättre men man måste köpa loss han + inte tappa Falcao många storklubbar som er ute efter tigern.
Idag måste man vinna Atletico måste våga spela mer offensiv hemma
Atlético Kakan_Atletico
2012-04-01 10:59
Diego borde vara prio ett att lösa i sommar. Utan honom blir vår offensiv lite stel, behöver hans teknik.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-04-01 09:59
Kanske är Jorge Mendez som har fixat sammarbetet med de turkiska klubbarna hahah..

Har absolut ingenting emot Emre men jag ser hellre Diego i den rödvita tröjan. han har varit grym sedan han kom :)
Atlético Kaya1
2012-04-01 08:28
Gaboro /
Vad är problemet duger inte turkiska pengar?

Emre kommer gratis Atletico ska bara casha hans lön.

Dags för namn byte? Atletico Istanbul?-Dags för dig att förstå att gratis spelare och pengar är bra
Atlético Gaboro
2012-04-01 03:25
Vad har hänt med Atletico och Turkiet helt plötsligt? Haha

Turkisk sponsor, turkiska spelare in..

Dags för namn byte? Atletico Istanbul?
Atlético Nahro
2012-04-01 00:45
Kan det förresten vara så att Emre kommer för att ersätta Diego? För av vad jag har förstått så kommer han inte vara kvar till nästa säsong. Eller har jag missat nånting?
Atlético Nahro
2012-04-01 00:42
Det har länkats miljoner gånger redan, men är det nån som har lust att länka var man kan köpa en matchtröja (med Falcaos namn och nummer)?

Tack tack tack!
Atlético Mazzjo
2012-03-31 23:55
Vinnst imorgon så är det endast 5 poäng upp till plats 4 vilket absolut inte är omöjligt att plocka in.
Atlético Antonio Lopez
2012-03-31 23:01
Vet att CL är långt borta men Malaga ligger under på hemmaplan mot Betis med 0-2 i halvlek. Har spelarna hopp har jag!
Atlético Antonio Lopez
2012-03-31 22:55
Man blir lite orolig när Zaragoza har bättre bortafacit än Atletico...
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-03-31 19:39
Kaya1// As skriver på deras hemsida att Emre kommer att skriva på för två år med Atlético. Hans kontrakt går ut i Juni och kommer att gå som bosman.

De skriver även att det har varit möte mellan klubbarnas presidenter.

Den som kan ha gjort övergången möjlig är den legendariske (sarkastisk) Jorge Mendez.

AS Artikel refererar till Turkisk media som spekulerar, vad som är sant vet jag dock inte.

Se gärna länktipset
Atlético Kaya1
2012-03-31 19:28
Antonio Lopez
skriver dem spanska tidningarna något om transfern Emre/Burak yilmaz?
Atlético 20corona
2012-03-31 19:26
Om vi skulle ta en CL plats på finns det vissa förstärkningar som måste göras inför säsongen, speciellt om Perea och Lopez inte förlänger. Har tänkt på lite köp som är realistiska för oss. Enligt mig så ser vänsterkanten väldigt tum ut, förlåt för mina ljusblå ögon men Alvaro Pereira från Porto är en spelare jag skulle vilja se i Atlético. Han kan spela på hela vänsterkanten och jobbar som ett djur,han har även bra inlägg. Passar Simeone perfekt! Sen så behöver vi en till mittback och där jobbar Atlético på Botia. Våra defensiva mittfältare har mycket hjärta men tyvärr ingen teknik. Borja Valero är ett annat namn som Atleti jagar, hans känsliga fot behövs i defensiven! Sist men inte minst, vårt anfall! Falcao och Adrian funkar bra om allt stämmer men vi behöver en som kan göra sin gubbe eller helt enkelt bara springa förbi backlinjen, han ska röra om typ som Aguero gjorde. Finns flera namn som poppar upp men inga realistiska. (Hulk, Suarez, Aguero, Rossi, Lavezzi) Kanske Palacio från Genoa? Inte optimalt? ;-) Salvio har jag ingen förtroende för dessutom så behöver anfallet rotation och konkurrens. Eller Vad tycker ni?
Atlético Kaya1
2012-03-31 19:25
Emre grym spelare hoppas köpet blir av.
Arda kommer bli bättre nåsta år jag har sätt han spela innan och dessa 2 killar är tuskiska landslagets offensiva mittfält sen har du Mehmet topal från Valencia somsköter den deffensiva biten.
Jag ser inget negativt i att köpa emre efter att ha följt atletico denna säsong.
kommer bli klockrent
Atlético Antonio Lopez
2012-03-31 19:00
Haha 4!? Iofs lär det dröja årtionden innan man får chansen på "rena" tröjor igen. Blev bara en för min del med kaptenens namn om detta nu blir hans sista säsong.

Kan ju vara bra om jag länkar till sidorna jag läser saker på också haha, japp på bosman, hans kontrakt går ut denna säsong och ska tydligen skrivit på för 2 år med option på 1 år till.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-03-31 18:40
Lopez: Tur att jag kopt hela 4 trojor innan reklamskiten aterkommer ;)

Emre? Varfor? Ar han Bosman? Allt annat later skumt.
Atlético Antonio Lopez
2012-03-31 18:20
Enligt turkisk media har Emre Belozoglu redan skrivit på för Atletico, bara för han är äldre behöver det inte betyda att han inte besitter kvalitet men förstår inte riktigt tanken bakom det köpet. 32 år när säsongen drar igång och kan i bästa fall stödja laget i 1-2 säsonger som en någorlunda bra spelare.
Nej jag vet inte, man ska inte stirra sig blind på åldern men kan inte se vad han skulle tillföra laget som inte många andra i truppen besitter idag.
Atlético Antonio Lopez
2012-03-31 18:09
Och där försvann de sponsorlösa tröjorna med start redan mot Getafe imorgon, synd men pengarna behövs väl. Undrar vad utbetalningen blir.
Atlético Aupa Aupa!
2012-03-31 13:01
Hoppas att det inte blir såhär efter säsongens slut. Hang in there! Vår riktiga hjälte!
Atlético Antonio Lopez
2012-03-30 21:38
Det var så lite gubbar, länkar till en liten intervju med samma huvudperson i skrivet format på Atleticofans.com
2012-03-30 17:27
El Capitan Lopez: Tackar odmjukast! :)

Ps. Hela slakten har nu chansen att tvatta bort sitt smutsiga forflutna i River... Kom till Atleti och rena din sjal :D
Atlético Seb Sánchez
2012-03-30 15:28
Antonio Lopez// Tack för att du guidar rawkus till Veckans Klipp.
Mutjazz Gra-zi-ass, som man säger i Sverige ;)
Atlético Antonio Lopez
2012-03-30 14:24
rawkus/
En del av Sebastians videoartikelserie, 3dje videon ner i länktips.
2012-03-30 14:21
Maste fraga redaktionen:

Igar tyckte jag mig skymta en artikel med nagot liknande "Cholos son i Argentinska landslaget"...

Vart tog den vagen? Eller var det en synvilla?
2012-03-29 23:43
Sportuga: haha, var forsiktig med vad du onskar dig ;O
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-03-29 23:27
Hääärligt med 2-1, då mitt Sporing oxå van med 2-1 finns fortfarande chansen att "min" final blir av på gott och ont :)
Atlético Seb Sánchez
2012-03-29 23:24
Jag vill bara säga att jag är helt nöjd med vad spelarna presterade i kväll, med tanke på att Atlético just nu matchas som värsta slutspels laget i hockey.
Atlético zoran
2012-03-29 23:19
Det blir sjukt svårt i returen dock. Arda, Gabi och Juanfran är alla avstängda. H96 har inte förlorat en enda match på AWD den här säsongen, vi hade behövt Diegos Chilena..
Atlético Erik_
2012-03-29 23:08
Svettig match, kan jag utläsa av era kommentarer. Tur att det gick vägen :)
Atlético Antonio Lopez
2012-03-29 23:01
@Aupa Aupa!:

Vad i helvete gjorde du egentligen haha.
Annons: