/spanien/atletico/forum/862.aspx/spanien/atletico/forum/862.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético 20corona
2012-04-19 21:49
fan visste det!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-04-19 21:48
CURRE e på HUGGET!
Atlético 20corona
2012-04-19 21:48
borde fan stå 3-0 känns det som, kan kosta oss!
Atlético Antonio López
2012-04-19 21:23
Gaboro/
Det var nog jag som pratade om att skeppa iväg honom för att sponsra de andra köpen :)

Riktigt bra jobbat av turken och vilken placering av tigern!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-04-19 21:22
Gaboro: Citerar det inlagget:

"Saljer man El Tigre sa tar jag en paus fran laget. Fattas bara att aven Arda skickas, tillsammans med Lopez och Perea..."

;)
Atlético atmd
2012-04-19 21:22
Falcao alltså... finns det någon som är giftigare än honom i just de lägena? grande el tigre!!
Atlético Gaboro
2012-04-19 21:21
Rawkus

Ville inte du skeppa iväg ARDA ?

VILKEN ARDA , VILKEN EL TIGREEEEEE
2012-04-19 21:20
Den som ens overvager en forsaljning av El Tigre ska fa motta nackskott.

EL PINCHE TIGRE!!!!
Atlético Erik_
2012-04-19 21:19
FALCAOOO!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Atlético Sundbyberg
2012-04-19 21:19
Vackert!
2012-04-19 21:18
SER BRA UT!!
Atlético Gaboro
2012-04-19 20:27
Kaya1

Tror det var 230 mille aguero kom för

VAMOS MI ATLETI !!
(alla valencia fans som kommer och lyckönskar oss och säger att de hoppas på att domarn inte avgör kan sitta och snurra ordentligt)
Atlético Kakan_Atletico
2012-04-19 20:20
VA? Ingen Tiago? Katastrof. Spelet ser alltid mycket bättre ut när Tiago går in och Gabi ut. Ingen bra start på kvällen. Och Dominguez får skärpa sig med uppspelen för att det har varit hans achilleshäl den senaste tiden.
Valencia Valenciacf_VILLA
2012-04-19 20:12
Det börjar närma sig och hoppas att matchen avgörs utan domarens inverkan oavsett lagtillhörighet! Må bästa lag vinna! Ser fram emot en grym match ikväll!
Atlético zoran
2012-04-19 19:54
Courtois: Juanfran, Miranda, Domínguez, Filipe Luís; Mario, Gabi; Adrián, Diego, Arda; Falcao

Asenjo, Perea, Tiago, Paulo Assuncão, Salvio, Pedro

VAMOS ATLÉTI!
Atlético Zola-Rojiblanco
2012-04-19 19:41
Är det några Atletico fans bosatta i Stockholm som brukar se matcherna ihop?
Annars kanske man kan styra ihop något till tex returen mot Valencia nästa vecka. Vore kul.
Atlético Kaya1
2012-04-19 19:35
Hur mycket kostade aguero när han signerades till Atletico ?
Han såldes väll för 400 milj om jag minns rätt
Atlético zoran
2012-04-19 19:20
Atléticos ledning är minst lika mycket "maffia" som de med "oljepengarna" du pratar om, Sportuga. Vi har alltjämt ingen som helst aning om Falcao är värvad av klubben eller om övergången från Porto finansierades med hjälp av investeringsfonder, om det är det sistnämnda har inte klubben något som helst att säga till om. Glöm inte bort att Gil Maríns skuld till Marbella helt plötsligt inte förekommer någonstans i media längre, det måste finnas något samband..
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-04-19 19:09
klart att man Inte ska sälja El Tigre, men det gäller att ledningne håller emot när Maffia...förlåt menade Oljepenga buden kommer

Aupa Atleti e Forca Sporting !!!
Atlético Erik_
2012-04-19 17:40
@rawkus Är helt på din sida. Vi köpte inte Falcao för att sälja honom efter en säsong. Prio ett måste vara att behålla Falcao & Diego. I övrigt sjukt taggad på matchen ikväll. Någon i Jönköping som ska se den ute?
2012-04-19 17:31
Vad ar det for bajssnack om Falcao??

Klart som fan han skall stanna.

Saljer man El Tigre sa tar jag en paus fran laget. Fattas bara att aven Arda skickas, tillsammans med Lopez och Perea...

Nog for att Giroud ar intressant, men dumt att kasta ivag en som anpassat sig rejalt bra till la Liga, i utbyte mot en Fransos som knappt lirat ute i Europa...
2012-04-19 16:10
VI VILL HA UPPRÄTTELSE (Och målet som dömdes bort!)

http://youtu.be/l5BhF4du5QA
Atlético Chewie
2012-04-19 16:04
Sitter på kontoret och suktar efter match, ge mig en burgare och bra fotboll.
Atlético Antonio López
2012-04-19 15:55
Deion/
De verkar ha någon fåfäng ide om att situation med Zigic var värd minst 3 mål pga att det var en "större" domartabbe än straffsituation med Ufo och Forlans avblåsta mål när han stod 1-2 meter onside.
Atlético Deion (red)
2012-04-19 15:34
Nu har dom stängt kommentarsfältet till artikeln där folk lagt på länktips på Forláns korrekta mål som blev bortdömt....
Atlético Deion (red)
2012-04-19 15:31
Vilken sorglig artikel Valenciaredaktion har släppt inför mötet. Det är en sak att vara passionerad och en annan sak att bortse från ren fakta. Trodde dom var bättre än så.
Atlético Gaboro
2012-04-19 14:25
Sportuga

Som jag ser det är Chelsea det enda laget som är i behov och kan punga ut 60 millar, men 60 miljoner euro känns ändå för mycket och om Abrahamovic vill värva Hulk som kanske går för 60-70 millar euro så tror jag inte att han även plockar Falcao.. Men vi får alltid hoppas på att detta enbart är rykten och inget annat..

Men ett glädjande besked är väl att Man Utd som tidigare ville ha Michu har riktat in sig på Oscar de Marcos istället från Bilbao, vilket tyder på att vi kanske kan locka över Michu? Och jag hoppas verkligen från hjärtat att man värvar Michu men också BEHÅLLER DIEGO, vilket typ är ett MÅSTE.

Sedan Chori Castro för att få mer bredd, skulle vara riktigt grymt, även vänsterbacken Siquera från Granada ryktas komma då Antonio Lopez verkar få lämna...

IN: Borja valero, Siqueria, Emre, Michu, Chori Castro.. Skulle vara ganska bra faktiskt!
Hoppas även på Burak Yilmaz som verkar vara billig, snackades om 5 mille euro för en skyttekung från Turkiet för att skapa konkurrens på anfallsplatserna.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-04-19 08:30
Gaboro / Finns ju , tyvärr, klubbar som har oljepengar som kan köpa ut vilken klausul som helst...har läst i Portugisisk Press att Chelski ska värva en massa nya spelare inför nya säsongen och då nämns spelare som just Falcao & Hulk som spelare Ryssen vill ha
Atlético Gaboro
2012-04-19 02:02
Läste någonstans att Falcaos utköpsklasul ligger på 60 mille euro, bra pris som skrämmer bort många klubbar, city tror jag inte är i behov, möjligtvis Chelsea.. Annars ser jag ingen klubb som kan pumpa de pengarna som är i behov av honom, men som sagt det är bara rykten..

Jag tror absolut inte att chori castro kommer för att Arda ska dra, Chori Castro kommer för att skapa en bra bredd inom truppen!
Atlético DeBe
2012-04-19 00:12
@Gaboro

tråkig läsning. får hopps han stannar två år till
Annons: