/spanien/atletico/forum/852.aspx/spanien/atletico/forum/852.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Aupa Aupa!
2012-04-12 23:13
[RealMadrid - R9 Ronaldo]

Kom in i matchen? Det är du som fortfarande tror att Valencia åkte ut ur EL....
Real Betis Johnston den Andre
2012-04-12 22:51
Vill bara igen påminna om dessa skönheter.

Jag funderar på att byta lag :-D
Real Madrid [RealMadrid - R9 Ronaldo]
2012-04-12 22:47
Aupa Aupa

Kom in i matchen. Du kommer från ingenstans och misstolkade helt och hållet vad jag skrev. Men kul att du också kunde infoga en kommentar.

Kolla på länktipset, så kanske du förstår vad jag menar med R9 Ronaldo.
Atlético Aupa Aupa!
2012-04-12 22:30
Och där har vi det ökända fotbollskunnandet som [RealMadrid - R9 Ronaldo] och resten av Real-fans visar.

"Att Valencia och Man Utd åkte ut var ett stort fiasko."
Ni kan ju inte ens lag från er egna liga och ni ska komma hit och diskutera fotboll? När åkte Valencia ut? Jag minns inte att AZ slog ut dem. Jag minns inte att vi inte skulle möta de i semfinal i EL.

Tillbaks till det med "klass". Era spelare har visat klass... *ska bara hämta mig upp från stolen, vilken jag ramlade från när jag bokstavligt talat fick hjärtattack i en skrattattack*.. Ni spenderade över 3-4 miljarder kr de senaste 3 åren, är ni kloka? Ni har vunnit EN, ENDA titel under dessa år.
Vi har tagit två med spelare som kostade mindre än själva Kristina.

Jag kan inte ta er "kloka Real-fans", som kommer hit o skriver bra spelat och så vidare, på allvar. Ni är precis som råttorna från Catalunya. Ni borde istället skriva det vanliga "Pathetico, lillebror (HAHAHAHA, 2vs1 -titlarl-) och andra saker" så visar vi er nästa år på El Caldéron (ifall Cholo blir kvar) vem som är lillebror och vem som inte är.

Aupa Atléti!

btw: R9? Get it together son, Kristinas nummer är 7 ifall du inte visste!
2012-04-12 22:01
atmd

Att Valencia och Man Utd åkte ut var ett stort fiasko. Sen att dem inte hade gjort bort sig är en helt annan sak. Apoel är ett "one of a kind" dem har gjort det riktigt bra ifrån sig, slagit ut lag som Lyon, Shaktar, Porto mfl..
Ni är självklart ett mycket bättre lag än Apoel på pappret, men det är även lagen som Apoel slog ut också. Och jag är inte lika säker som att ni hade gjort det bättre än Apoel, det är många faktorer som spelar in i deras succé, och jag tror underskattningen är en av dem. Jag tror inte ni hade varit underskattade i CL med spelare som Falcao, Diego, Adrian mfl.. Självklart är det många andra faktorer.

Det är säkerligen mycket roligare och vinna Europa League än att åka ur en åttondelsfinal i CL, men om det är en större bedrift och vinna Europa League ställer jag mig fundersam till.
ESchalin
2012-04-12 21:41
Tippar sluttabellen och placerar er på en 7:e-plats. Tror att Falcao skjuter er till EL-plats. Läs mer om det här:
Atlético atmd
2012-04-12 21:25
@[RealMadrid - R9 Ronaldo:

Mja.. jag vet inte om du har rätt. Egentligen behöver det ju inte ens jämföras, eller hur? Det stämmer vid vissa tillfällen och stämmer inte vid andra. Vi är väl trots allt bättre än t.ex. Apoel - som ju faktiskt kom till kvartsfinal?
Vinner vi EL har vi gjort det före lag som United, City, Valencia, Athletic och Lazio. Ingen av dem hade direkt gjort bort sig i en åttondel i CL.
2012-04-12 21:18
@Kakan_Atletico:

Nu vill inte jag ta ifrån er någonting, för det ni gjorde i Europa League var fantastiskt. Men att komma till åttondelsfinal (som sämst) i Champions League är enligt mig större än att vinna Europa League. Och det tror jag även många andra tycker. Som jag sa innan, vill jag inte ta ifrån er någonting, men ni mötte Fullham i finalen.
Fullham hade inte ens tagit sig vidare ifrån CL, och den som kommer trea i sin grupp i CL kommer ju direkt till Europa League. Det är fakta att komma till åttondel i CL är bättre än att komma etta i Europa League.

Lite om matchen igår. Ni gjorde en bra insats, dock hade vi en lirare vid namn Cristano Ronaldo som var helt magisk. Men jag tycker ni ser bättre ut än på länge. Ni har en riktigt bra offensiv, dock tycker jag ni har lite brister centralt, både mittbackarna och även mittfältet. Förvisso gjorde ett mittfält en ganska så bra match periodvis igår, men jag tror inte det håller i längden.

Ni hade haft ett riktigt intressant lag ifall ni hade fått behålla Kun Aguero och inhandlat en riktigt bra mittback.
Tex. Lugano som gick till PSG, nu vet jag inte hur han har varit i PSG men i landslaget är han helt fantastisk.
Atlético Kakan_Atletico
2012-04-12 20:29
Men det är ju ändå starkt av dem att vinna Copa del Rey när man spenderat 2-3 miljarder. Bra utdelning, eller vad tycker ni andra?

Vi har ju dock de senaste 2-3 åren tagit fler titlar än vad ni har så..
Atlético Gaboro
2012-04-12 19:54
Säger ja nåt fel eller? Du säger själv ni köper "klass" för otroligt mycket pengar, vadå gör inte Man city det eller?

Du är ju en person som tror på sina egna lögner, ni dödar marknaden, överbetalar, typ Coentrao för typ 300 mille, är det ett skämt?

Du kan ju inte säga att ja har fel när ja säger att ni och city är lika, ni är ju de!
Och som sagt vinn en titel på senare år sen kom tillbaka, Copa del Rey, are you for real bro?
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-04-12 17:09
@MadridistaN™:

Ignorance is bliss.

Att du kallar vara nyforvarv for "trams" gor dig svart att ta pa allvar.

Att diskutera med folk som dig ar som att forsoka diskutera med en asna som varit dod i 79 ar.

Ps. Med tanke pa hur mycket ni lagt ut, sa ar det val pa tiden att ni vinner nagot igen. CdR raknas knappast.

Unnar er ligatiteln - pa sa vis kanske Mourinho antligen kan sluta grina och tjura likt en 3-arig flicka som nyss bestulits pa sin nappflaska.
2012-04-12 17:05
@{ Marcelo y Cristiano }:

Nej. Inhemska ligatitlat har ni ej flest av pa dennaplaneten, och inte heller internationella titlar.

Sorry to have to take a shit on your parade :)
Las Palmas { Marcelo y Cristiano }
2012-04-12 16:53
Är inte här för att provocera. Men ärligt talat, hur känns det att inte ha vunnit över Real Madrid sen 1999? Ändå läste jag en artikel igår från Atlético där ni kallade Real Madrid för lillebror. Förstår inte riktigt hur det går ihop?

Real Madrid är den största klubben i hela världen, inte bara i Madrid. Ni är lillebror och Getafe är lillasyster.
Valencia Bat - iAmunt Llorente
2012-04-12 15:58
Uppfostrade ja. Det är som att föda ett barn och sedan adoptera bort det och sen komma och säga att det är ditt barn ffs.
Real Madrid MadridistaN™
2012-04-12 14:46
@Gaboro:

Skulle du vara rolig där eller? Nämn ett lag som inte köper spelare idag? Förutom dom som har råd såklart. Atletic är ett undanag i sig. Ni Atletico köper till antalet lika många som vi, år ut år in. Skillnaden är att vi köper klass, ni köper trams. Och ja, världens bästa målvakt är en canterano och spelar för oss. Jose Callejon, Granero och Arbeloa är alla uppfostrade i vår ungdomakademi.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-04-12 14:25
Van The Man™: Kolla på er egen inför-artikel först innan du hoppar på vår..
Atlético Gaboro
2012-04-12 13:04
I mina ögon är det följande, Att heja på Real madrid är som att heja på Man City. De köper till sig titlar.

Som fotbollsälskare kan de ju inte vara kul att se ett lag vara uppbyggt på enbart köpta spelare för löjliga summor.
Precis därför är Atletico de Madrid världens bästa lag! Aupa Atleti !
Atlético Polkagrisen
2012-04-12 09:14
"sätter vi staden Madrid på fotbollskartan"???
Jag vågar inte tala för alla Atleti-fans, men är ganska säker på att de flesta inte klär sig i rödvitrandigt för att hålla den andra Madridklubben i handen...

Madrid är en fantastisk stad, men där finns ett svart får klätt i vitt som förstör upplevelsen en del :)
Real Madrid Siempre_Maravilla
2012-04-12 06:00
Tack för en god match, och lycka till framöver. Vinn Europa league nu så vinner vi ( peppar peppar ta i trä) Champions league och därmed sätter vi staden Madrid på forbollskartan. Hala Madrid
Real Madrid Wille_3
2012-04-12 05:55
Senast Atl. Madrid slog Storebror var samma ar som:

* Zlatan gjorde debut som yngling i Malmo FF
* Paul Scholes korde in dobbarna i Hakan Mild pa Wembley i Sveriges 0-0-match mot England
* Ole Gunnar Solskjaer avgjorde CL-finalen
* Kedjerokande "Juggen" Nebojsa Novakovic chippade in en boll mot Barcelona pa Rasunda
* Messi tog sina forsta hormonsprutor

Lycka till nasta sasong!
2012-04-12 03:53
I ovrigt maste vi fan sanera forumet: Pa tok for mycket Mierda och FC Shakira harinne...

2012-04-12 03:52
Ouf vilken pissig torsk.

Dock ar jag ej forvanad och trodde val att siffrorna skulle bli storre(innan match dvs)

Bara att bryta ihop och komma igen - all kraft pa 4e platsen.

AUPA!!

Ps. Pest eller kolera som sagt: Nu hjalpte vi Real. Motsatsen hade varit att hjalpa Barca. Same shit, different toilet ;)
Real Madrid Shi
2012-04-12 01:36
Bra match idag! Lyssna inte på Barcas fans som fjäskar och höjer er till skyarna innan avspark för att sedan spotta på er när ni förlorar efter att ha kämpat tappert, rent ynkryggsbeteende.

Väl mött mina vänner och lycka till i Euro League!
Real Madrid Van The Man™
2012-04-12 01:29
Kom igen Los Colchoneros ni gjorde det ju bra men måste medge efter era inför artiklar så är det skönt att veta att ni fortfarande har en lång väg att vandra.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-04-12 01:10
Bobban låt mig göra de!
Atlético Bobban (red)
2012-04-12 01:09
Conydinho, din ip-spärr kommer var så säker!

Är det fler som inte sköter sig på vårt öppna forum, väntar samma behandling!

Vi diskuterar mer än gärna matchen, men infantila och omogna inlägg och påhopp tillåts inte!
Atlético Chewie
2012-04-12 01:06
ska ni inte gå och lägga er nu, pojkar.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Tony
2012-04-12 01:00
Conydinho

Men låt oss inte sänka oss till dagisnivå.
Låt oss njuta av segern istället! :)
Real Madrid Conydinho
2012-04-12 00:54
Tony
Larvigt. Visst fan ska man kunna få provocera lite tillbaka när alla dessa hånartiklar rasar in innan match? Allt annat är hyckleri. Och självklart, jag tror ni förstår att jag skriver med glimten i ögat, precis som artiklarna är skrivna.

Tack för god match, jag väntar gärna i 12 år till! ;)
Real Madrid Conydinho
2012-04-12 00:43
Väntar spänt in nästa finurliga, lite halvkaxiga artikel från eran sida. Vad sägs om "Nära skjuter ingen hare"?
Annons: