/spanien/atletico/forum/846.aspx/spanien/atletico/forum/846.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético 20corona
2012-04-20 00:16
Man kunde nästan känna idiotin i Tv4 studion. Ekwall försökte rädda situationen med sin kommentar om kaffe pengarna men man ska aldrig underskatta dumhet i majoritet. Hussfelt Hade nog haft mer koll om jag får gissa.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Erik_
2012-04-19 23:48
Otroligt otroligt otroligt skön match. I särklass den mest underhållande i år, har fan ont i magen.
Tror dock det blir nog så svårt på Mestalla. Det är inte över än, så jag vågar inte jubla.
Atlético pimpster
2012-04-19 23:48
@Bat - iAmunt Llorente:

Ingenting är omöjligt. Ni hade tre chanser och gjorde två mål. Men ska vi snacka svajiga lag så borde väl valencia ligga lika i nivå med atéti, eller?

Pressen idag var helt underbar att skåda. Fick ju valencias backlinje att se ut som det var ett allsvenskt lag som "försvarade", eller ett atléti med en Perea på mittbacksposition :)
Atlético Deion (red)
2012-04-19 23:47
Hela TV4 Sport studion är ju fan ta mig stenkorkade, speciellt Garå. Går inte att hitta en sämre och mindre påläst människa.

Ekwall: Det funkade inte alls för Valencia, har du nån förklaring, vem bär ansvaret (tittar på Johanna)

Garå: Nej, de fick inte igång spelet... så det funkade inte

Ekwall: Blir Falcao kvar i Atlético

Martin: Juventus behöver precis den typen och har lite pengar att spendera (Falcao har en klasul på 60 milj Martin, som för övrigt Chelsea vill betala)

Ekwall: Han köptes ju inte in för kaffepengar precis

Lundh: Nej, men dom fick ju pengar för Forlán när de sålde honom

Garå: Han har gjort många mål i Europa League så det finns säkert intresse

Och så fortsätter det i typ 20 min. Man blir fan mörkrädd att de får sitta i en nationell sportstudio.
Atlético Antonio López
2012-04-19 23:47
Bobban/
rekord för övrigt, det enda laget som någonsin vunnit 15 matcher i en europaturnering samt 10 raka vinster nu läste jag på Atleticofans.com.
Atlético Bobban (red)
2012-04-19 23:44
I Europaspelet var detta 15: e segern av 17 möjliga, lägg till ett kryss borta mot Rennes och det enda lag som har vunnit mot oss är Udinese! Så jag kan inte direkt kalla Atlético svajiga i EL....
Atlético Antonio López
2012-04-19 23:42
Någon avstängd till nästa match? Några som riskerar att missa finalen om de drar på sig ett gult kort eller räknar man om när det är final?
Atlético fuzz
Kom hem från egen fotboll och fick se det här resultatet, då lär man kunna sova gott ändå :-)
Valencia Ferhardt
alla valenciafans är knappast nötter......Vissa har skrivit här och gratulerat er för segern inklusive undertecknad så tycker lite respekt borde ni kunna visa
Valencia Bat - iAmunt Llorente
2012-04-19 23:40
atmd//

Varför skulle vi inte kunna vinna med 3-0? Valencia är ett helt annat lag på Mestalla. En frisk Canales och Miguel med på planen och en fullsatt arena så finns möjligheten. Ni kommer knappast ligga i så hög press som ni gjorde idag och då är vi ett bättre lag offensivt när vi får hantera bollen högre upp. Sen är ju Atletico ett extremt svajigt lag så man vet aldrig var man har er.
Atlético pimpster
2012-04-19 23:37
efter att ha sett rayo-matchen på teve och madrid-derbyt på plats är jag överraskad hur bra vi spelade! eller kanske handlade det om valencias oförmåga att skapa något framåt?

känns en aning tungt att släppa in två fasta situationer, då det är det enda valencia skapar under hela matchen. jag skrek att gabi är en alibispelare när han släppte Jonas på det första målet. var jävligt nöjd när han stack från klubben den första sejouren. vad tycker ni om denne spelare förresten? jag har svårt att se hans kvalitéer, trots att han har gjort vissa fina framspelningar denna säsong.

trots dessa två skitmål... vi borde väl kunna ta detta? tror det blir en jävligt tuff match på mestalla, men men diego, adrian, falcao och ett läckande valenciaförvar ser väl det här ganska bra ut?!
Atlético Bobban (red)
2012-04-19 23:35
Hade någon sagt att vi skulle vinna den första semifinalen med 4-2 före matchen, så hade jag tagit det sju dagar i veckan!

Visst var det surt med den sista reduceringen, men det gör bara att vi inte kan slappna av på Mestalla!

Aupa Atleti!
Atlético atmd
2012-04-19 23:32
@Bat - iAmunt Llorente:

sure
Valencia Bat - iAmunt Llorente
2012-04-19 23:25
3 av era mål kom ju från individuella misstag men knappast några välförtjänta mål av oss, ni hade hela matchen och lekte med vårat skitförsvar. Men på Mestalla blir det 3-0 till oss
Atlético Chewie
2012-04-19 23:24
Världens vackraste klubb, även om Falcao kommer gå i sommar så hoppas jag det blir ett värdigt avslut och smarta långsiktiga nyförvärv. Var är BAT?
Atlético Gaboro
2012-04-19 23:23
Gör vi 1 mål på Mestalla de kört !
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-04-19 23:23
@Kakan_Atletico:

kan bara hålla med....den där kvinnan ska visst vara Spanien expert oxå my god
Atlético Kakan_Atletico
2012-04-19 23:21
Roligt att ni kommer in o skräpar ner vårt forum.. Not. Få se på het arena? Såg du ingen het arena ikväll så är du med största sannolikhet både blind och döv. Angående studion så är det värdelös kvalité. Pengar för Forlan? Vi fick ju inte en krona har jag för mig. Utan de pengarna gick ju direkt till honom själv. Säljande klubb? Sålt tre bra lirare de senaste 4-5 åren. Nä, lägg ner Åslund o Lundh. Och den kvinnan är ju helt kass. Ekwall är den ända som håller måttet! Och jag måste få säga att jag är oerhört nöjd över hur vi pulvriserade ett gnälligt Valencia ikväll. Och falcao, finner inga ord för den mannen!
Atlético Antonio López
2012-04-19 23:15
Wow nu har vi tydligen fått besök av 1 och en halv hjärnceller, trevligt att ni kunde komma in. Ja klart målet var välförtjänt för ni spelat bra i andra matcher än den här. Det ska ni bara ha! Tack för matchen :)
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-04-19 23:15
@Los Ché IF:

Sparra? For vad? Kul med hetsk stamning, sa lange det halls inom rimliga granser :)
Valencia Los Ché IF
2012-04-19 23:12
Ni gav oss ikväll, hatten av för det. Vänta en vecka, lek galna ändå tills matchen på Mestalla för då......

VI KOMMER DÖDA ER!!!!!

Spärra mig eller vad fan ni vill jag skiter i, jag behövde skriva det här. Vi ska visa vad en het arena är, vänta bara.
Valencia Emir95
2012-04-19 23:12
Ni gör en fantastisk match men väldigt mycket tack vare att vi gör vår sämsta om man bortser från helgens misär mot espanyol. Dock vill jag inte ta ifrån er segern. Dock var det underbart välförtjänt reduceringsmål! Knappast sett över matchen då utan jag menare snarare sett till vad vi har visat att vi kan spela. Grattis till en mycket välförtjänt seger och bienvenido a mestalla! Förvänta er inte att ni får det lika lätt där!
2012-04-19 23:10
El Tigres masterverk pa lanktipset.

Mama mia...
2012-04-19 23:09
men vad fan...Falcao kan gå till en större klubb tex Juventus ??? olof lundh är så j-a dum så jag blir rädd
2012-04-19 23:05
@rawkus [siempre contra la peste blanca:

Wolfsvinke är helt okej, men han är ingen Falcao, Capel dock....vilken kille säger jag, ja nu Kan det bli av....nu blir det en lååång vecka
Atlético Olssson
2012-04-19 23:01
grym match var det, vilket go de va i laget:D
2012-04-19 23:01
En sista fraga:

Saknar ni Manzano?

;)
Atlético 20corona
2012-04-19 23:00
såg precis att det var pga avstängning
Atlético 20corona
2012-04-19 22:57
var Godin petad från truppen?
2012-04-19 22:57
Sportuga: FOX kor multicast och jag sag att ni brande en hel del lagen... Hoppas ni haller detta dock. Haha, jobbig final om det hela gar vagen for dig :D
Annons: