/spanien/atletico/forum/844.aspx/spanien/atletico/forum/844.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético atmd
2012-04-22 18:05
goooooool godin!!
jaaa!!!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-04-22 18:05
JAG TÄNKTE PÅ MÅLET MOT LAZIO NÄR GODIN FICK FRISPARK EMOT SIG.. OCH ATT HAN SKULLE GÖRA MÅL IDAG!!..

GOOOOOOOOOOOOL 1-0!
2012-04-22 18:03
A.Lopez: brukar ofta vara att Barn går med sina föräldrar så har alla vars ett kort :).. men roligt fakta!
Atlético Antonio López
2012-04-22 17:56
22% av Atleticos säsongsbiljetter har sålts till barn under 12 år nämnde kommentatorn nyss.
Atlético Antonio López
2012-04-22 17:54
Tack för streamen BZ.
Atlético atmd
2012-04-22 17:49
@Aupa Aupa!:

Visst kan det vara så att de fokuserar på CL mer än vi men samtidigt har de betydligt svårare matcher än oss kvar. Barcelona borta, Osasuna borta, Valencia hemma och oss borta är inte att leka med. Jag tror vi tar in de 6 poängen - så länge inte Simeonde fokuserar HELT på EL
Atlético Sk018
2012-04-22 17:49
Tänker gå lite mot strömmen. Hoppas på att EL prioriteras framför ligan trots allt. Visst är CL viktigare, men den är knappast bara en match borta. Ett ok resultat mot Valencia skulle ta oss till final, vilket är bra mycket närmare framgång. Hoppas vi får ett bra resultat med oss idag och att vi får se lite av spelglädjen från Valencia-matchen.
Atlético Aupa Aupa!
2012-04-22 17:39
atmd@

Det är inget skitsnack. Visst det blir 3 poäng upp till Málaga, men tänk på att Málaga kommer med alla sina krafter att satsa på att ta en CL-plats då man inte har Europa spel det här året. Det blir tufft och jag vill inte att man dödar spelarna (även om det behövs ibland med tanke på lönen). Jag hoppas på det bästa och att Simeone väljer noggrant. Man kan inte spela varje match som att det är final.
Atlético Kaya1
2012-04-22 17:36
Spelar atletico hälften så bra som i torsdags blir det målkalas idag.
Atlético atmd
2012-04-22 17:35
@Aupa Aupa!:

vad är det för skitsnack? vinner vi matchen är vi 3poäng från malaga på sista cl-platsen som vi dessutom har hemma den näst sista omgången.
att ta en cl-plats är viktigare än el-seger i min bok.
Valencia BZ
2012-04-22 17:19
stream till dagens match
Atlético Mazzjo
2012-04-22 17:14
Atlético Madrid XI vs Espanyol: Courtois; Juanfran, Godín, Domínguez, Filipe; Tiago, Gabi, Diego, Salvio, Arda; Falcao.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético addeh
2012-04-22 17:07
Hur kan ni inte vilja prioritera ligan? Ert lag består av iden klasspelare och når ni inte CL kan ett par försvinna. Vore bara korkat om Simeone inte satsade fullt på ligan. Att han vilar en del spelare idag betyder inte att han ej satsar på vinst.

För att behålla ert lag, och spetsa det ytterligare, krävs att ni tar CL. Simple as that.

Lycka till ikväll. Tror ni spöar Espanyol.
Atlético Aupa Aupa!
2012-04-22 17:00
Jag bryr mig inte om ligan. Så länge vi kniper finalplatsen är vi direkt i Europa. Men kniper vi finalplatsen så är EL vår! Finns inget lag som kan stoppa oss ifall vi går segrande ur Mestalla! Vamos!!
Atlético Deion (red)
2012-04-22 13:15
Och då kan det tilläggas att många blivit borttagna och spärrade innan många utomstående hunnit läsa, vilket man ser på en hel del svar, till inlägg som inte existerar längre. Komedi!
Atlético Polkagrisen
2012-04-22 10:42
@Deion: Höjdpunkten är att någon en knapp timme efter matchen skriver att han är stolt över hur de tar förlusten där inne...
Atlético A.K.
2012-04-22 00:50
@deion Vad ska man säga? Underhållande läsning, perfekt att läsa innan man lägger sig så man kan somna med ett leende på läpparna..
Atlético Kakan_Atletico
2012-04-22 00:03
Hade varit fantastiskt kul o se Pedro i morgondagens match. Pedro, Koke och Salvio kan nog hitta varandra bra. Ser fram emot det! =)
Atlético Luff
2012-04-21 22:58
Sevillafansen kastar in tennisbollar på plan och påpekar ironiskt att Mourinho kanske fortfarande pratar med pressen så matchen måste vänta.

Trots att Sevilla är en hatmotståndare: fantastiskt initiativ av Biris Norte mot tvålagsligan.
Atlético Deion (red)
2012-04-21 22:20
Inte för att jag gillar att Real vinner för fem öre, inte heller Barcelona för den delen. Men de som letar efter lite komedi så här på lördagskvällen borde gå in och läsa på Barcelonas forum i typ 5 min. Börja läsa från där Ronaldo gör mål tills nu.

1) Arga 5-åringar höga på Redbull
2) Nedsättande ord om spelarnas förlädrar (både om Barca och Real)
3) Sparka Pep på ett nedlåtande sätt
4) Cules som dödshotar varandra

osv osv...

Happy reading!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-04-21 19:20
Laguppstallningarna infor kvallens El Clasico pa lanktipset.

Smatt overraskad maste jag saga.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-04-21 18:55
@rawkus [siempre contra la peste blanca:

kan bara hålla med det som förr var spännande bataljer har sita åren blivit mer anus än bra haha
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-04-21 18:52
M.F....hm...jag vet inte riktigt...han är en sådan spelare som man trodde (tror) ska slå igenom snart och bli något stort....men jag vet inte....ta bara i landslaget, han gjorde en skitbra match (kommer inte ihåg mot vem...) för att sedan vara direkt ursel i 2 andra & blev då inte ens Uttagen av P.Bento i följande matcher....

I ena stunden rent magisk, för att sedan spela lika dåligt som en allsvenska spelare haha

så jag är tveksam
2012-04-21 18:34
sjuka priser de har med ppv... ta det erbjudandet här på svenska fans och få csports i 2 månader :-), Eller , istället för att betala 159 per match köp Canal+ sport för 399 så får man allt :-D, inklusive el plastico och allt annat :-D
Atlético Antonio López
2012-04-21 18:17
rawkus/
Vem behöver kolla på Jersey Shore när man har El Clasico :)?
2012-04-21 17:56
Oj, snart dags for El Clasico:

Europas(planetens?) storsta grin, tjur och gnallfest! :)
Atlético Antonio López
2012-04-21 17:43
Seb Sánchez/
Ja, Atleticospelarna gjorde ett grymt jobb på plan i Torsdags men Valenciaspelarna var rent av usla. Men effektiviteten framför mål kan man inte ta ifrån dem om de lyckades smäcka in 2 baljor på de chanserna.

För övrigt såg jag precis att Canal + har börjat med en pay-per-view service för att se La Liga matcherna bland annat. Priset på det kanske ni undrar? Citerar: "Priset för en match är endast 159 kr."
2012-04-21 17:33
@Gaboro:

Mati ar en oerhort underskattad spelfordelare. Har alltid gillat killen.

Sportuga: Du kan val overtala killen om det skiter sig med Diego? ;)
Atlético Seb Sánchez
2012-04-21 12:44
Antonio Lopez// Que Golazo. Darriga var dom vid varenda fast situation när dom var tvungna att försvara sig , kändes som dom la av verbala hårtorkar till varandra hela tiden, där Topal verkade vara den som var mest utsatt.
Atlético Gaboro
2012-04-21 11:19
Lite svårt o prestera när laget suger?
Annons: