/spanien/atletico/forum/835.aspx/spanien/atletico/forum/835.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid iMadridista hasta que me muero!
5/10/2012 15:46
Läste nyss att City erbjuder 58 Miljoner pund samt Dzeko för Falcao !!
Atlético Antonio López
5/10/2012 15:40
rawkus/

De stiliga T-shirtarna i videon du länkade med Gabi och Tigre finns förresten att köpa på klubbens hemsida för 29.95 Euro. Funderar på om man borde plocka på sig en sån istället för den traditionella halsduken.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
5/10/2012 15:31
Gabi y Falcao :)

Lugna herrar, minst sagt :)
5/10/2012 15:26
Denna laten tillagnas inte enbart Falcao utan forst och framst Perea.

Colombiansk cumbia nar den ar som bast!! :)
5/10/2012 15:25
@Antonio López:

Ovanligt? ;)
Atlético Antonio López
5/10/2012 15:02
Efter finalen får Falcao tydligen göra vad FAN han vill haha!
Atlético Garra
5/10/2012 14:59
Skön läsning! Tar vi inte CL så kommer jag bli så bitter! När vi äntligen har nåt på G! Det känns verkligen som allt eller inget nu! Aupa!!
Postat via SvenskaFans-appen
Valencia ElChiquitín
5/10/2012 14:58
@Kakan_Atletico:

Atm har ju själv massvis med skulder och ändå värvar man Falcao för nästan en halv miljard.
Atlético Antonio López
5/10/2012 14:52
rawkus/
Ett missförstånd mellan de vita ;O
Barcelona KristoferLUFC
5/10/2012 12:31
Stort grattis alla Atletico de Madrid fans.
Ni är helt klart värdiga mästare fter en fantastisk säsong.
Tycker Atleticos försvarssepl har blivit helt komplett sen Diego Simeone kom. Man bygger sitt försvarsspel längre fram i banan o där har Simeone hittat försvarsspelet o balansen i laget. Samtidigt så känner backlinjen o målvakten en trygghet. Därför har backlinjen med Filipe Luis, Godin, Miranda o Juanfran vart helt fantastisk och vilket geni Simeone är nu när han testade Juanfran som högerback så har han utvecklats till en utav La Ligas bästa högerbackar och är fenomenal.
Samtidigt La Ligas bästa målvakt i Courtois som är en världsmålvakt.
Man samtidigt som sagt en väldigt fin balans med Gabi o Tiago på mitfältet där Gabi styr spelet därifrån på ett riktigt bra sätt.
Sen Diego och Turan framför som byter position med varandra genom att man byter varandra vem som ska vara playmaker o därför så får dom väldigt fria roller och dom är helt fantastiska att kolla på hur dom styr tillsammans men Diego som ska ha lite mer boll. Även Gabi kommer upp ibland i den rollen med Arda Turan o Diego tillsammans är ren lekstuga vilken fotboll.

Sen adrian Lopez som rör sig över stora ytor o öppnar upp sår offensivt hos motsåndarna och är så sjukt viktigt o jag tror inte alla se vilken sanslös nytta han gör för laget.
En spelare som jag tycker har nästan allt en fotbollspelare ska ha i den rollen som han som fri roll bakom en spets.
Tycker han är så bra att han ska vara med för Spanien i EM o jag är inte förvånad att Barca vill ha honom med andra. Fantastisk fotbollspelare.

Det är laget tillsammans som gör det på det ett fanatstiskt sätt och blir mästare.
Men den mannen som gör skillnaden är radamael Falcao.
han är skillnaden. Jag finner inte ord. Han bara helt magisk o en utav världens bästa anfallare.

Ni är helt klart värdiga mästare o Diego Simeone har vart enormt stor bidragande orsak till Atletico är ett komplett lag o är värdiga mästare.
Hade ni startat bättre säsongen så hade ni tagit Champions League plats lätt o kunnat gått väldigt långt i champions League för ni har allt.
Men detta betyder otroligt mycket för Atletico och denna colombianska låt är tillägnad åt Falcao.
Atlético Garra
5/10/2012 12:26
@Antonio López:

wtf! :-o hehehe!
Atlético Antonio López
5/10/2012 11:45
Haha kan vara bland det skummaste jag sett. När Ramos dök upp i slutet hostade jag upp frukosten. (Ja jag vet vad klockan är)
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
5/10/2012 10:08
Jag blir SÅ lack på alla jävla idioter (råkade gå in på fotbollskanalen.se och läsa) som redan är igång och tycker att Falcao är VÄRD en bättre klubb...inte nog med att Lundh idioten ska säga sånt nu Tycker visst ALLA det med !!!

Campeones , campeones ole ole ole
Portoguista
5/10/2012 09:47
Hahaha Sportuga din stalker :) tänk att ni kunde ha varit där ifall Carrillo inte hade missat sitt läge i första mötet. Är nöjd i övrigt att vi plockade förra EL :).

Jo man var tvungen att välja ett spanskt lag för att kunna skriva i Spanska forumen. Vilket jag tycker är dumt. Räcker det inte med att man markerar ett lag och sedan har man alltid det markerat i alla forumen.

Atletico Grattis till vinsten välförtjänta!!

Nu kommer nog de dopade klubbarna jaga Falcao i sommar. Ser gärna att ni tar tillbaka Ruben Michael som ni också köpte från oss. Ni lånade ut han till Zaragoza.

Fira er seger! :)
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
5/10/2012 09:16
@Portoguista:

för h-e Portuguista, du håller på fel lag i TVÅ länder ;)
5/10/2012 03:05
@Antonio López:

Nyfiken i en strut: Vad tjabblas det om? :)
Real Madrid The White Brigade
5/10/2012 01:56
@Antonio López:

Trodde det var någon fåne som indikerade på att vi skulle köpa litet. Tack
Atlético Antonio López
5/10/2012 01:45

The White Brigade/

Hans nick kan vara ledtråden du söker.
Real Madrid The White Brigade
5/10/2012 01:38
@Portoguista:

Va?
Portoguista
5/10/2012 01:30
Hoppas ni trivs med vår Falcao ;)
Atlético Monokel
5/10/2012 01:06
Kom precis hem från jobbet!! Fick följa matchen via livescore på mobilen.. FAAN VAD SKÖNT!!
Atlético Luff
5/10/2012 01:01
Helt tomt nu.
Real Madrid Goolazo H.
5/10/2012 01:01
GRATTIS.. Njut nu av den sköna segern:D
Atlético Luff
5/10/2012 00:59
Comunidad de Madrid(ista) slår till igen, man spärrade av hela neptunotorget innan matchen var slut och släppte inte fram något till statyn där Atlei alltid firar sina titlar. Ledde till mindre kravaller och slutligen en liten brand, bra gjort.
Atlético A.K.
5/10/2012 00:51
akta adrianlookaliken efter 20 sekunder
Atlético Sashsho
5/10/2012 00:46
Wow.. Bara wow! Halsduken hänger ovanför baren på obestämd tid nu!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Erik_
5/10/2012 00:25
Underbart, tröjan får sitta på resten av veckan! Avundas verkligen Alex, Zoran och gänget som fick uppleva det på plats. Hoppas ni tar till vara på natten där nere! Aupa Atleti, campeones de europa!!
Atlético Chewie
5/10/2012 00:20
Fantastisk kväll, finner inga ord!!!
Athletic Joseba
5/10/2012 00:04
Gratts, rätt säker på att ni plockar en CL-plats i helgen också! Grym andra halva av säsongen, eller inte bara grym, helt outstanding. Shit vilken ordning Simeone fått på laget. Kul om både ni och vi får behålla lagen i höst så att några fler kan plocka poäng av "dom två stora".
Även om jag är grymt deppig så än en gång vill jag säga att jag är grymt imponerad. Nästan mer av att ni lyckades lyckades nolla den här upplagan av Athletic än att en av världens bästa forwards lyckades trycka in två. Å andra sidan gav ju hans mål en grym trygghet och det första, wow liksom!
Atlético Antonio López
5/10/2012 00:00
Passar på att även hylla domarens insats i dagens match, Wolfgang Stark höll en bra nivå matchen igenom och visade spelarna att det var han som bestämde utan att behöva vifta med korten.
Annons: