/spanien/atletico/forum/831.aspx/spanien/atletico/forum/831.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Nahro
2012-05-02 18:12
Alltså, jävlar vad ni har jinxat idag. Sen när har Atletico vunnit en match när man själv har sagt det? Nej, just det... Det blir väl ännu en oavgjord (jävla skit-)match som vi hade kunnat klara oss utan.
Atlético Nahro
2012-05-02 18:12
Dubbelpost av nån anledning.
Atlético Anderss0n
2012-05-02 17:58
/ A.Lopez Haha måste vart nått starkt förakt för Jesus Gil ifall han ställer sig och skäller ut en helt främmande man av att bara se märket :)

4-0 idag Falcao x3 samt Adrian med en balja, AUPA!
Atlético Karl Pilkington
2012-05-02 17:56
ja blir det inte 3p idag så... ja, jag vet inte. Det funkar inte att jaga en cl-plats en hel säsong för att falla i en hemmamatch emot ett viljelöst Sociedad.
Men jag är iofs inte orolig.
Atlético Kaya1
2012-05-02 17:55
målkalas
Atlético Chewie
2012-05-02 17:54
in med Manquillo i halvtid, är sjukt nyfiken, han gjorde helt ok ifrån sig senast.
Atlético 20corona
2012-05-02 17:53
Vem var det som kriga med myggen?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético bergan
2012-05-02 17:53
3 poäng nu. Finns inget annat!!
Atlético Bobban (red)
2012-05-02 17:50
Vamos Atleti, vamos
Atlético Bobban (red)
2012-05-02 17:49
Bänken: Asenjo, Godín, Salvio, Paulo Assuncão, Diego, Manqullo och Pedro
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-05-02 17:44
A.Lopez: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Behnors: Välkommen till forumet på alla sätt och vis, även om du bara läser eller läser och skriver, alltid kul med diskussioner och annan fakta. Roligt att det finns tjejer också så det blir lite blandat

Kvällens uppställning: Courtois, Juanfran, Miranda, Domínguez, Filipe, Mario, Gabi, Arda, Koke, Adrián och Falcao.
Atlético Antonio López
2012-05-02 16:43
Min flintskalliga farsa går sällan ut utan någon form av mössa, i sitt stressade tillstånd som vanligt innan han ränner ut ur huset plockade han första bästa keps han hittade. Detta var då tydligen min Atleticokeps jag lämnat hemma hos föräldrarna. Han ringde precis och berättade om att han fått en ordentlig spansk utskällning när han skulle äta på någon restaurang i Solna. Han sa att han uppfattade orden Jesus Gil (chosos som farsan uttryckte det) och Marbella innan herrn slog handen i bordet och ilsket gick därifrån, farsan förstod ingenting när gubben satt och pekade mot kepsen och ringde mig i sin förvirring och jag skrattade så jag fick tårar. Gör det fortfarande. Arg var han minst sagt haha!

Minns att när jag gjorde tatueringen på ryggen med texten un Sentimento una pasion inagotable trodde han att det var ett politiskt budskap. Detta lär inte ha ändrat hans åsikter haha!

Nu undrar han säkert vad fan det är för lag jag egentligen håller på och vad "vi" sysslar med på fritiden.

Polkagrisen/

Det var så lite!
Atlético Polkagrisen
2012-05-02 16:29
Jag jobbar! Skit också! Det är en mycket viktig kväll ikväll...

@Antonio Lopez: Tack för infon!
Atlético Antonio López
2012-05-02 14:43
Kan väl också passa på att säga att veckans podcast var bland de bästa, länge sen jag skrattat så mycket. Klockrena kommentarer, bästa var nog Akshays "Det klias i handflatan", eller "där fick ni era svin" haha!
Atlético Behnors
2012-05-02 14:10
Vill egentligen inte presentera mig på det här sättet men eftersom ni i er senaste podcast nämnde tjejer och forumet så kan jag skriva att ni har en tjej här iaf. Jag har nog aldrig skrivit här innan men jag besöker sidan nästan varje dag och uppskattar verkligen all information om laget som redaktionen och alla andra på forumet delar med sig av. Och så älskar jag verkligen er podcast! Har nog lyssnat på alla avsnitt.
Atlético Bobban (red)
2012-05-02 07:50
Atlético de Madrid är hemmalag i finalen i Bukarest och har tagit fram en tröja just för finalen den 9 maj, precis som man gjorde våren 2010!
2012-05-02 01:55
Det här med Jurado är kanske inte så ljust som det verkar. Visst han är en bra spelare men han skulle komma som en ersättare om man inte köpte Diego.

Om det gäller köp eller lån vet jag ej.
Atlético Gaboro
2012-05-01 23:40
Snackas om att Manquillo kanske får chansen imorrn, då Juanfran känner sig sliten på senaste tiden...

Läste också att Atletico har hört av sig till Schalke angående Jurado som knappt får någon speltid nu på senare, någon som har hört något om det?
Rör det sig om ett lån eller ett köp?

Vill verkligen se oss vinna överlägset imorrn, 3-0 5-1 4-0 skulle inte skada!

VAMOS
Atlético Antonio López
2012-05-01 22:15
Polkagrisen/

Levante tar 4:de platsen eftersom de har bättre innebördesmöten mot både Atletico och Malaga. 5te platsen blir då Atleticos och Malaga får nöja sig med att vara 6a. (Atletico behöver 3 vinster för att nå 58 poäng så jag tar för givet att man vann över Malaga och har därför bättre innebördesstatistik)
Atlético Polkagrisen
2012-05-01 21:54
Vad händer om alla tre, Atletico, Malaga och Levante slutar på 58 poäng?
Atlético Karl Pilkington
2012-05-01 20:28
@Antonio López:

Tror inte villarreal har några problem att lösa det... de har 0-1 just nu och ser ut att vinna matchen. Däremot är jag inte säker på att Rayo klarar kontraktet, de har gått riktigt riktigt dåligt på sistone och jag tror Zaragoza har potential att spurta i slutet.
Atlético Antonio López
2012-05-01 19:35
Hur tippar ni bottenstriden? Personligen tror jag lagen lär stå på sina platser de gör idag när ligan är sammanställd. Hoppas det iaf, ser gärna villarreal i La Liga även nästa säsong.
Atlético manzanares
2012-05-01 17:58
Resultat under Manzano: http://i.imgur.com/39fHL.png
Resultat under Simeone: http://i.imgur.com/kkrI9.png
Vad säger man... GRANDE CHOLO!
Fy vad spänd jag är inför de sista matcherna nu.
Atlético Karl Pilkington
2012-05-01 14:03
@Gaboro:

Var der 3-2? Å visst fan, de gjorde ett i 94e eller var det var...

...ja då ser det plötsligt inte all speciellt just ut alls..

Vi måste få med oss TRE resultat i morgon. Vi ska vinna, Barca ska vinna och Zaragoza ska få åtminstone 1X i matchen emot Levante. Oddset på den trippeln är 2,28 vilket betyder att det är ungefär 40% chans att CL drömmen lever efter morgondagen.
Bara att hålla alla jävla tummar man har.
Atlético Gaboro
2012-05-01 13:54
Karl Pilkington

3-2 hemma och 2-0 borta, de har fördel
Atlético Gaboro
2012-05-01 13:53
Alexander Ivanovski

Kone har gjort 15 mål hittils för Levante, och i hans lånekontrakt står det att om han gör 18 mål eller fler så förlängs hans kontrakt automatiskt 1 år med Sevilla, något han inte vill...

Därför drog han på sig 2 gula senast om jag minns rätt, hahah så han vill inte göra fler mål men han kan göra fler mål haha
2012-05-01 13:03
Ska tilläggas att Levantes främste målskytt Kone (15 mål?) är skadad och missar resten av säsongen, inte omöjligt :)
Atlético Karl Pilkington
2012-05-01 12:28
Levante behöver väl inte förlora fyra poäng om vi tar full pott, då räcker det väl att de förlorar tre? Vi slog dem med 3-1 hemma och förlorade 2-0 borta. Det kan väl omöjligt vara så att bortamål räknas?
Atlético Gaboro
2012-05-01 10:37
Racing 0-0
Sporting 1-1
Betis 2-2

Fyfan vad kassa vi var, helt sjukt, man ville döda någon när man satt och kollade på dessa matcher för vi missa så jävla solklara lägen, dessa 3 skulle vara vinster
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-01 10:27
bergan, Tänk om vi vunnit skitmatcher såsom de senaste mot Betis, borta mot Getafe, mot Zaragoza och Mallorca. Då hade vi nästan varit klara för CL redan..
Annons: