/spanien/atletico/forum/826.aspx/spanien/atletico/forum/826.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
5/23/2012 03:18
2-0 Atlético! Silvio?

LeoMessi den ska visas på länktipset men basketen går före, visas förhoppningsvis efter!
Barcelona LeoMessi
5/23/2012 03:12
kan någon länka matchen? =)
5/23/2012 03:00
som jag hörde de och kom ihåg ser det ut ungefär såhär

Asenjo
Silvio - miranda - perea - filipe
Arda - Assuncao - Diego - Koke
Falcao - ?????

rätta mig om jag har fel!
5/23/2012 02:46
A.Lopez stream finns på rojadirecta.. dock så basketmatchen från NBA ta slut först, den är inne i tredje kvarten av fyra, därefter visar de matchen.. dock rapporterar de ibland från matchen med ljudet.

Tack så mycket Basaric! jag väntar ivrigt!
Atlético Antonio López
5/23/2012 02:34
Någon som har stream till matchen? Vill verkligen se López i tröjan för sista gången men hittar inge.
Atlético Luff
5/23/2012 02:16
Gaboro, det finns lika många värvningsstrategier som det finns personer på ledande poster i den här klubben.

Först har vi Gil som säkerligen är mannen bakom värvningar av kontraktslösa spelare som man senare kan casha in på, sen har vi Caminero som inte riktigt hunnit profilera sig men verkar vara ute efter unga inhemska spelare.

Cerezo? Ingen vet väl riktigt, men något har han säkerligen att säga till om då det ofta rapporterats om oenighet mellan honom och Gil, åtminstone i tränarfrågor.

Sen ska stackars Simeone försöka få in ett ord någonstans, vad han är ute efter återstår att se.

Vår semi-sportchef Jorge Mendes är givetvis med i leken han med.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
5/23/2012 02:07
Alexander Ivanovski

Ni spelar om 20 minuter. 02:30. I länktips hittar du stream till matchen.

Jag ska se matchen och hoppas på att Falcao bjuder på en ny show.
Atlético Gaboro
5/23/2012 00:58
De står på Altas y Bajas om Alvaro Vasquez.
Det står att källor säger att han passar perfekt in i Atleticos värvningspolitik, som är?

Att vi ska värva gratis? Kontraktlös?
Eller kanske att vi ska värva unga spelare till billigt pris?

Någon som vet?
5/23/2012 00:23
Någon mer som ska se matchen inatt?
Atlético Antonio López
5/22/2012 19:12
Fin intervju med vår kapten.

Jag är då fortfarande bitter.
Atlético Nahro
5/22/2012 18:59
Låt oss inte hoppas FÖR mycket på att Malaga klantar till det. De är ju inga Atlético direkt...
Atlético zoran
5/22/2012 18:56
@Kakan_Atletico

CL-platsen tydligen.
Atlético addeh
5/22/2012 17:14
Har inte hängt med fullt ut men det verkar som att Málaga åtminstone måste betala någon summa för att inte mista sin UEFA-licens. Förmodligen är det därför Hierro avgår som sportchef nu, som det ryktas om.

Om Málaga mister sin UEFA-licens, går CL-platsen automatiskt till er, och i sådana fall skulle ni även bli förstaseedade i turneringen. Bara en sådan sak.
5/22/2012 16:24
Tänkte precis skriva samma sak som Kakan... Det är ju kaffepengar för Málaga, eller? de har ju inte betalat tre spelare så man ska aldrig säga aldrig.
Atlético Kakan_Atletico
5/22/2012 16:16
Zoran

Mister de platsen i Liga BBVA eller enbart Champions League platsen? Men de lär ju ha råd med de miljonerna. Hade varit hyfsat skoj annars!
Atlético Antonio López
5/22/2012 15:55
zoran/
Malaga har ju "glömt" att betala belopp för 2-3 spelare det här året om inte fler, måste vara någon annan anledning än okunnighet i klubben. Hoppas det iaf.

Angående klaususen, gäller inte den enbart i Spanien eller kan länder utifrån använda den på samma sätt?
Atlético zoran
5/22/2012 15:49
En intressant sak gällande Champions League-platsen:

Fernando Hierro kommer antagligen att avgå i veckan som en del av Málagas projekt, mycket pg.a. sättet som araberna sköter klubben. Det sägs och jag vet inte hur sant det är..att Málaga måste betala €25 miljoner för att inte missta sin plats i CL nästa säsong. Varför är det intressant? Jo, i så fall skulle Atlético ta den..

Som sagt, spekulationer..just nu i alla fall..

@bel0

Falcao går bara för €60 miljoner. Hans utköpsklausul.
Atlético bel0
5/22/2012 10:21
enligt fotbollskanalen då..
Atlético bel0
5/22/2012 10:13
Chelsea bredd att betala halv miljard för falcao..
Atlético Gaboro
5/22/2012 00:21
Känns som att vi "typ" behöver värva ungefär 6 spelare?

Def mitt (Capoue), mittback (botia), högerback (Clerc) gratis utfyllnadsspelare, offensiv mitt (jurado/valero), anfallare (alvaro vasquez)
yttermittfältare (chori castro) utfyllnadsspelare gratis (?)
Atlético Sk018
5/21/2012 22:36
Hoppas verkligen att Atletico följer upp intresset för Valero nu när Diegos framtid ser mörk ut. Tror han lär va bra mycket prisvärdare med lönen inräknat!
5/21/2012 19:00
Diego fortsätter inte i Atlético.

se "Altas y Bajas" eller länktips (spanska)
Atlético Kakan_Atletico
5/21/2012 16:31
De vinstpengarna vi fick för EL titeln är knappt mer än vad man får om man når gruppspelet i CL..
Atlético Gaboro
5/21/2012 16:22
Aupa Aupa!

Jag önskar att de pengarna hade räckt till att göra allt det du vill.

För det första måste vi köpa Diego (10 mille euro?) och sedan ge honom en "monsterlön" 5 mille euro i årslön är mycket för en klubb som Atletico Madrid.
Atlético Aupa Aupa!
5/21/2012 12:54
Hellre behålla ALLA spelare från den här säsongen och hämta in från Canteran möjliga back-ups. Pengar som vi fått av resultaten i ligan och vinsten av EL till att behålla Falcao o Diego och möjliga betalningar av skulder.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Gaboro
5/21/2012 11:42
Nej en bytesaffär tror jag inte på, för byter man till sig torres så får man 15 mille euro, men klubben behöver likvida medel (cash) för att kunna betala av sina skulder, så ifall man vill bli av med falcao så säljer de honom för typ 50 mille euro och köper in nån för 20 mille typ

Som sagt, dåliga affärer har vi sett gott om runt den här klubben hhah
Atlético Vamos Atleti
5/21/2012 09:56
Varför ska vi ha tillbaka Torres? I mina ögon är han inte mycket värd jämfört med Falcao... Hade klubben gjort ett sånt byte hade man gått med miljon förluster. Å andra sidan är klubben känd för att kunna göra rätt dåliga affärer där man brukar gå minus oftare än plus (känns det som, även om det inte är så grovt som mina ord låter) så det låter mycket väl som ännu en idiot affär som mycket väl skulle kunna hända...
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético El Burro
5/21/2012 04:05
Jag tro att det är en ganska stor chans att vi går med på ett byte mellan Falcao och Torres nu i sommar
Atlético Kakan_Atletico
5/20/2012 21:25
Helst inte Nilmar, han är snabb. Inte mycket mer. Adrian är mer komplett som anfallare tycker jag.
Atlético Gaboro
5/20/2012 20:37
Hellre ta in Hernan Perez, ytterspringar..

Han har verkligen imponerat på mig andra halvan av säsongen!
Annons: