/spanien/atletico/forum/825.aspx/spanien/atletico/forum/825.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cristocea
2012-05-08 22:19
Ok. Hur som helst, det är bättre med spanjorer än malmöiter som hade skrämt iväg de.
Atlético Aupa Aupa!
2012-05-08 22:11
det var ja som sa det . inte Lopez, get your facts right
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Cristocea
2012-05-08 22:05
Aupa!!!!!

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/fiesta-spaniola-a-inceput-in-centrul-capitalei-cea-mai-buna-mancare-sunt-romancele.html

Rumänskor är fula va? Som sagt ni kommer inte ens titta på finalen.

Kopiera länken så få du se själv vad fansen har att säga.
Atlético Antonio López
2012-05-08 20:29
Hittat en lösning till alla er som vill se matchen imorgon men inte har kanalen och vill se den hemma. Quality streaming är några svenska grabbar som streamar matcherna. De är så nära man kan komma laggfria och kvaliten är lika bra som tv. De kör via Sopcast och sändningarna är på svenska eller så köper de matcherna via uefa och streamar direkt. Enligt deras schema ska dem visa matchen imorgon. Se länktips för mer information. Är ni intresserade av allsvenskan sänder de matcherna regelbundet.

Edit: Har kollat på deras streams ett antal gånger och det har alltid fungerat problemfritt.
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-08 18:18
Juanfran borde vara med i truppen. Har varit helt makalöst bra. En av de bästa under våren.
Atlético el niño para siempre!
2012-05-08 18:03
Puyol missar em. Ramos flyttas in från högerkanten med Piqué vilket öppnar upp för Juanfran ...? Önsketänkande kanske
Atlético Antonio López
2012-05-08 17:14
Hoppas verkligen Mario bänkas i finalen, som ni nämnde i podcasten har han väldigt svårt så fort det är lite press på honom. Hur ska han kunna stå emot Bilbaos pressspel och intensitet? Synd att Tiago har rött men efter Kokes senaste match skulle Koke/Gabi på mittfältet vara en mycket bättre duo.
Atlético Antonio López
2012-05-08 14:16
Karl Pilkington/
Nej jag uppfattade själv vara den sista delen när han frågade vad som är viktigast EL eller CL. Vet att jag haft det samtalet med systerbarnen eller yngre kusiner när de blir nyfikna på Atléti och då brukar detlåta likadant. Tack för hela översättningen Seb!
Atlético Karl Pilkington
2012-05-08 14:11
Såg nyss att det redan blivit gjort... Doh!
Atlético Karl Pilkington
2012-05-08 14:10
À Lopez Fin video. Förstår en el del men min spanska är inte fullständig. Kan någon översätta videon? Vore guld!
Atlético Antonio López
2012-05-08 13:59
Ha det så jävla fantastiskt där nere gubbar och skrik lite extra från alla i detta forum som är kvar i Svearike!
Atlético Antonio López
2012-05-08 13:57
Vår sanning är vår sanning haha, denna diskussionen har man nog haft flera gånger. Atleticos senaste geniala video.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-05-08 10:51
@Alexander Ivanovski(red):

så du ska alltså se både Finalen & Rumänskorna på plats.....fy fan vad gött !
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-05-08 05:22
Mazzjo, helt rätt :(

Vaknade precis för att ta mig till flygplatsen i vidare till Bukarest, VAMOS ATLÉTI!
Atlético Seb Sánchez
2012-05-07 23:29
ATM INSIDER. I MORGON.Veckans Klipp v19:)
Barcelona Cristocea
2012-05-07 23:05
Aupa Aupa//

Ha..Jag var i BUkarest under nyår och jag har har sett fler vackrare kvinnor i Rumänien än i Sverige.
Atlético Antonio López
2012-05-07 22:44
Aupa/
Vet inte vad du pratar om, visst är vi bortskämda med vackra kvinnor i Sverige men man kan inte ta något ifrån damerna i Bukarest.

Länkar till en underhållande intervju med B-lagstränaren Pantic.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-05-07 22:42
Lopez: Ja du. Perea kanske atervander till Boca? Hehe. Da har jag annu en anledning till att kopa en Perea troja i blagult(har en sedan tidigare) ;) Tycker han borde erbjudits en roll redan nu inom klubben. Samma gallande Lopez. Kanns tomt som fan.

Huj, Onsdagen blir intressant ur manga vinklar: Atleti - Athletic(stavningen pa de bada), Cholo vs Loco! Tva demontranare stalls mot varandra, dessutom ar de landsmann samt har en smatt liknande vision: Fysiskt starkt lag med kontringar(bla.)
Atlético Aupa Aupa!
2012-05-07 22:40
Du skämtar? Aldrig sett mer manliga och håriga tjejer i Rumänien under hela mitt liv. Snarare att dessa supportrar får täppa till där bak så att man inte åker på en tvål av någon rumänsk tjej..
Barcelona Cristocea
2012-05-07 22:37
Men de kvinnor som finns i Bukarest, så vet jag inte om spanjorerna kommer ens att bry sig om finalen..
Atlético Mazzjo
2012-05-07 22:30
Om jag fattat det rätt så är tv4 sport extra endast en HD kanal så har man inte en HD-box så har du inte möjlighet att se matchen på tv. Verkligen riktigt dåligt gjort av tv4 att inte låta alla kunna se matchen.
Athletic Joseba
2012-05-07 21:33
Nej men jösses vad surt med tv4 sport extra, är det nån här som ska se matchen ute på stan i stockholm, blir hellre hånad av Atleti supportrar än sitter hemma och surar över nån risig stream
Atlético Karl Pilkington
2012-05-07 20:43
Hatar TV4 för att de gör en sådan här jävla skitgrej. För mig med boxer verkar det ju som att det är omöjligt att ens få in kanalen. Fyfan, det är så jävla sniket. Å andra sidan blir det en gigantisk back-fire när det visar sig att bara 500 personer ser finalen - ingen har ju hunnit uppfatta att kanalen ens finns.
Atlético ColinZeal.se
2012-05-07 19:23
Och så skrattar vi åt Athletic-supportrarna som köper flyg till Budapest för att se onsdagens final i Europa League mellan Atleti och Athletic!

Vamos Atleti!
Atlético JFH
2012-05-07 17:33
Faktum är ju att båda måste ersättas, och framförallt i fallet Perea förstår jag inte hur klubben får ihop ekvationen ekonomiskt. Även om han inte skulle gå ner i lön vid en eventuell kontraktsförlängning så kostar det rimligtvis något att köpa in en ersättare. Denne ska ju då också ha ut en lön, så jag kan inte riktigt förstå varför man vill ta in en ny bänknötare. Förutsatt att minst 2 av Dominguez, Godin och Miranda är kvar. Detsamma gäller Lopez om man nu inte vill satsa på någon som kan avlasta Felipe betydligt mer än vad Antonio har kunnat göra den här säsongen.

I båda fallen så söker vi dock ersättare istället för att ha kvar killar som kan och har hjärta för klubben. Dessutom två väldigt rutinerade killar som säkerligen är uppskatade i omklädningsrummet, och även har en del visdom att skicka vidare till våra yngre förmågor. Om dessa två personligen inte sagt att de vill gå för att få mer speltid på annat håll förstår jag inte vad ledningen håller på med överhuvudtaget.
Atlético Antonio López
2012-05-07 17:09
rawkus/
Vem vet, om några år kanske vi har turen nog att se dem återvända som duktiga tränare som i fallet med Cholo. Perea återvänder väl antagligen till Colombia eller någon annanstans i Sydamerica nu men jag undrar verkligen hur det blir med López. Någon som hört någe?

Han har ju inte riktigt alternativet att "återvända" till sin moderklubb då man visat honom dörren.
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-07 17:03
Rätt bra tryck från fansen när de är ensamma kvar på Mestalla. Imponerad!
2012-05-07 16:38
Oskar / Viasat gör likdant med C.L matcher som är "intressanta" lägger man på TV10 där man Får sända mer reklam, reklam = pengar

Nu har vi fått 3 månaders gratis Tv4 sport extra, men jag är ändå trött på detta
2012-05-07 16:35
@rawkus [siempre contra la peste blanca:

kan bara hålla med, och sådana som Perea fungerar ju ofta bra i klubben med
Athletic oskar
2012-05-07 16:12
Blir kul med final på onsdag.

Rätt trist dock att TV4Sport Extra inte ingår i grundutbudet..

..känns lite som att bli snuvad på konfekten.

TV4Sport visar hela gruppspelet och slutspelt men finalen måste man teckna extra abonemang för att se..

Hur var det nu TV4 och Canal+ är samma bolag va.. mönstret känns igen.

Hoppas på en underhållande match hur som helst!

Aupa
Annons: