/spanien/atletico/forum/818.aspx/spanien/atletico/forum/818.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
6/7/2012 15:37
Blir lite orolig angående Juanfran-Real ryktet. Kanske kan finnas någon sanning bakom det då han ändå är en "produkt" av deras cantera. Något som kanske kan få honom att vilja lämna, men hur tänker ledningen med en sån låg utköpsklausus när han köptes in för drygt samma summa? (Inräknat Ibrahima och optionen på Cedric)
Atlético Karl Pilkington
6/7/2012 12:37
Aupa Aupa Väldigt, väldigt märklig frågeställning. Det ena behöver väl inte på något sätt utesluta det andra?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Aupa Aupa!
6/7/2012 12:01
Så ni bryr er hellre att förlora 0-6 mot Celta Vigo i finare tröjor?
Atlético Karl Pilkington
6/7/2012 11:06
Aupa Aupa! Blev det inte lite motsägelsefullt där? Personligen tycker jag tröjorna är oerhört viktiga. Föll själv för Atlético just pga det vackra hemmastället.
Atlético Aupa Aupa!
6/7/2012 00:26
Kakan@

Står INGENSTANS i min kommentar att jag skrev att ni inte får diskutera kring det. Jag bara sa att ni ska släppa det då man inte ska bry sig (egentligen) om tröjorna. Vi har spelat med mycket fulare tröjor (2003,2004)
Atlético Kakan_Atletico
6/6/2012 22:47
Aupa, och? Så vi får inte diskutera kring klubbens vi älskars utseende? Tröjorna har inget med resultaten att göra kanske. Men det kan röra upp många känslor kring klubbens supportrar om de ser ut på ett visst sätt.

PS. Lila kan väl vara snyggt?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
6/6/2012 22:18
Håller med Kakan: den gångna säsongens tröjor var faktiskt magiska, varför inte spela i dom även nästa säsong? hahaha

tror tyvärr det kommer reklam p.ga den ekonomiska situationen i Atlético
Atlético Aupa Aupa!
6/6/2012 21:38
Skit i tröjorna. Jag spelar i lila tröjor och vinner Malmömästerskapet med ett b*jslag. Det är spelarna som gäller!
Atlético Kakan_Atletico
6/6/2012 21:23
Menade att den gångna säsongens tröja var mycket snyggare än den nya när den inte hade reklam. Blev något fulare sen.

Blått på axlarna, jovisst men vi har ju blåa shorts. Och jag gillade de små blå ränderna i de gamla tröjorna.
Atlético Gaboro
6/6/2012 19:18
Kakan

Ser du någon reklam på länktipset eller, tröjorna är ju utan reklam och dom är riktigt snygga faktiskt, vet ej hur de kommer se ut med reklamen på.

Karl

Måste nog säga att jag starkt gillar de blåa inslagen på axlarna, det liksom gör våra färger
Atlético Kakan_Atletico
6/6/2012 18:04
Snygga? Årets har varit flera nivåer snyggare. (Utan reklam)
Atlético Karl Pilkington
6/6/2012 17:59
Alex I Ganska snyggt. Tycker man kunde skippat den blåa detaljen på axeln, dock. 11/12 står i en klass för sig om man frågar mig. Vi ska också veta att dessa definitivt inte är officiella. Inför förra året blev vi väl alla lurade av en bluffmodell. Tur var väl det, då den var förfärlig.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
6/6/2012 17:52
Karl.P: se länktips

tror dock inte det är officiellt ännu
Atlético Karl Pilkington
6/6/2012 17:45
Gaboro I vilket sammanhang har du sett dem? Googlat i fem minuter nu men har inte hittat något!
Atlético Gaboro
6/6/2012 16:32
Aupa Aupa!

Bra att han förlängde, gärna en utlåning till ett mittenlag i LaLiga sedan när Courtois drar nästa säsong får han gärna ta över...

Men om Asenjo förlänger då måste ju Joel säljas, då stannar väl Asenjo som andra målvakt?
Atlético Gaboro
6/6/2012 15:30
De nya tröjorna är riktigt snygga!

Sitter med mobilen kan tyvärr inte länka
Atlético Aupa Aupa!
6/6/2012 13:56
Gaboro@

Stämmer. Dock tror jag att han blir utlånad.
Atlético Gaboro
6/6/2012 13:51
Asenjo förlängt till 2015/2016 ?
Atlético Antonio López
6/6/2012 01:16
Garra/
Om det stämmer angående Lafita så är jag överlycklig. Detta har ingenting med just Lafita att göra men att ledningen för en gångs skull någonsin tar ordet av en tränare med någon vikt. Helt fantastiska nyheter om det stämmer :) Finns en ljus sida av allt, eller?
Atlético Garra
6/6/2012 00:54
Från Osasunas Silly Season: "När det gäller Raul Garcia så har nu Valencia visat sitt intresse och lagt ett bud på 5 miljoner €, pengar som Osasuna inte kan matcha och det ser tyvärr ut som att han är förlorad för Los Rojillos. Atlético är villiga att sälja för att kunna bekosta andra spelarköp." Hade vart jobbigt om han blir hur grym som helst där.
Atlético Garra
6/6/2012 00:45
Läste att övergången av Lafita stoppades av Simeone...
Atlético Chewie
6/5/2012 15:28
Verkligen, hoppas han stannar länge hos oss.. Det är omöjligt att inte tycka om honom.
Atlético Kakan_Atletico
6/5/2012 15:22
Underbart att se Ardas glädjetårar!
Atlético Antonio López
6/5/2012 13:26
Chewie var först med den såg jag nu :)
Atlético Antonio López
6/5/2012 13:25
Säsongen sista(?) ATM insider, campeeeeeooones!
Atlético Chewie
6/5/2012 11:49
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ELUlwyxLb1o
Atlético henry garvis carlsson
6/5/2012 08:56
Garvis.... 1949-1953 87 matcher 33 mål. Både spelat i AIK och Atleti. Kan ju knappast bli en bättre kombo.

Har aldrig gillat Toivonen, problemskapare...
Atlético ColinZeal.se
6/5/2012 04:03
Toivonen eller inte.

Har Atleti haft svenska spelare öht? Och vilka isf? Kan inte komma på någon.
Atlético garmawi_90
6/5/2012 01:00
Ta en titt på trailern till FIFA 13 och inte minst kära Atletico som medverkar, man möter Soldado's Valencia, (runt 1:25 i klippet)
Kan dock inte lista ut vem spelaren är intill Tiago och just nämnde Soldado (Arda månne, nummer 11) haha det förklarar vad jag tycker om FIFA i jämförelse med PES!
Atlético zoran
6/4/2012 23:17
@Gaboro

Saker och ting ändras från dag till dag. Cholo vill uppenbarligen ha kvar Salvio, men ledningen ser en chans att sälja honom och få in pengar. Diego Costas värde är inte alls på samma nivå.
Annons: