/spanien/atletico/forum/812.aspx/spanien/atletico/forum/812.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-05-17 02:29
F*n asså som du sa garmawi_90... Som de Pepsimärket flyter in i tröjan
Atlético garmawi_90
2012-05-17 02:28
@ Alexander..
Så där bild faktiskt, men man ska nöja sig.
Kan dock säga att kommentatorn håller mig vaken så här långt! :)
Tur att vi slipper "sovande" kommentatorer från Sverige!

Edit: Störande dock med reklam som dyker upp mitt under matchen! :P
2012-05-17 02:24
http://lacanchatv8.blogspot.se/2012/04/senal-1.html

mkt bra stream
Atlético garmawi_90
http://lacanchatv8.blogspot.se/2012/04/senal-1.html
Vaknade nu lite sent... Vafan, de stod de skille visas på den, får streama
Atlético Gaboro
2012-05-17 02:23
Vart ser du på matchen!
Atlético garmawi_90
2012-05-17 02:10
Ingen mer som ser på matchen?
Atlético garmawi_90
2012-05-17 02:09
Falcaooooo Golaaazooooooooo! :D

Btw; Millonarios loga (Pepsi) skulle sitta fint på vår tröja elr vad säger ni? :P (Färgerna påminner om Atleticos, rött, blått vitt)
Atlético Gaboro
2012-05-17 01:44
Jag tror inte att matchen sänds på al jazeera sport +2 för en arabisk match började precis på den kanalen :/
2012-05-17 00:48
Gaboro: det är ett vanligt lag, Falcao spelade där innan han gick till River Plate :)

Har hittat lite info nu och matchen kommer att visas på TeleMadrids hemsida (se länktips)

(Även på Al Jazeera Sport +2)

(kända spelare som spelat där: Throughout its history, Millonarios has had famous players, including: Alfredo di Stéfano, Adolfo Pedernera, Juan Gilberto Funes, "El Búfalo", Willington Ortiz, Arnoldo Iguarán, Daniel "Tito" Onega, Fernando Areán, Carlos Valderrama, Carlos Ángel López, Alfredo Castillo, Sergio Goycochea, Delio "Maravilla" Gamboa, Miguel Angel Converti, Jaime Morón, Amadeo Carrizo, Alejandro Brand, René Higuita, Mario Vanemerak, John Mario Ramírez and Pedro Alberto Vivalda.)

Saxat från wikipedia.
Atlético Gaboro
2012-05-17 00:37
är Millionarios ett vanligt klubblag i Colombia eller är det ett sammansatt allstar lag eller nåt liknande?

Och varför valde man just dem, har Falcao eller Perea någon koppling till just det laget?
Atlético Kaya1
2012-05-16 22:44
röd dag imorgon klart man kollar på matchen
2012-05-16 21:57
Glömmer vi inte matchen inatt mot Milionarios grabbar! kl 02:00 är det avspark på Al Jazeera sport +2, eller på rojadirecta.es

vem ska se matchen? :D
2012-05-16 14:49
Gaboro: precis!

Precis som vi pratade om i podcasten så tror vi att Osasuna kommer vilja köpa RG och det är tjänstefel om de inte säljer. alla tjänar på det, inte minst Atlético!

de med att spela ensam menade jag ensam anfallare, inte ensam hemma hahahahaha!

Båda ska ut med huvet före :)
Atlético Gaboro
2012-05-16 14:13
Alex

Helt rätt, båda spelarna är sådana, de spelar väldigt bra utan press, men i större mästerskap och eventuellt CL så har de inget att göra, deras psyke skulle aldrig klara av ett sådant mästerskap..

Eftersom de både har gjort det bra i sina respektive klubbar så borde man ta chansen att sälja de..
Valencia J.T. - Ayala
2012-05-16 09:02
Tjena och grattis EL - titeln!

Ni vann den välförtjänat även om det kändes oerhört tungt att förlora semifinalen mot er :)...

Förresten, Maniche har lagt av med fotbollen och om jag inte har fel så gjorde han väldigt många matcher för just Atlético Madrid. Antar att det var flest matcher hos er utav dem klubbarna han var i utanför Portugals gränser i alla fall.

Grattis återigen till EL - titeln!
Atlético Antonio López
2012-05-16 01:58
Costa kan ta och spela ensam i sin egen trädgård, i den rödvita tröjan har han inget att göra enligt mig.
2012-05-16 01:52
Gaboro, för RG krävs det bara att laget inte spelar under press.. för Costa borde han helst spela ensam.

Se/hör senaste klippet! gåshud!
Atlético Gaboro
2012-05-16 01:02
Garra

Det krävs mer än ett underverk för de spelarna!
Atlético Garra
2012-05-16 00:14
Simeone kan göra underverk, hämta RG och Costa!! ;-)
Atlético Polkagrisen
2012-05-15 22:49
Ryktas Capoue till Atleti? Det är en av mina favoritspelare i Ligue 1!! Oerhört elegant spelare, dock har jag lite svårt att bedöma hur bra han är. Och om han verkligen är vad vårt mittfält behöver.
Atlético VamosAtleti!
2012-05-15 20:03
Jag kan bara hålla med, fyfan va det hade varit underbart om både falcao och adrian stannar. Speciellt Falcao som verkar vara det hetaste namnet när transferfönstret. Nu när han går ut och säger att han bara tänker på Atletico blir man riktigt varm i hjärtat!
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-15 19:18
Falcao verkar vara en spelare som föredrar umgänge, laganda och glädje framför pengarna. Helt underbart att höra. Blir varm i hjärtat! Hoppas på att han stannar nu.
Atlético henry garvis carlsson
2012-05-15 18:59
http://www.fotbollskanalen.se/spanien/falcao-jag-stannar-i-atletico/ Visst får du stanna...;)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Gaboro
2012-05-15 18:15
Om man kommer värva sönder från Villareal då kan man ju även passa på att plocka med sig ordförande för klubben som kan ersätta våran clown!!

Roig har ju skött klubben riktigt bra ekonomiskt och de han har även gjort ett fantastiskt bra jobb med deras ungdomsakademi
Atlético Aupa Aupa!
2012-05-15 16:48
Diego, Valero, Belhanda? RG!!!!!!!!
Atlético zoran
2012-05-15 16:37
@Deion (red):

Idag dök det även upp information om att Caminero har varit och tittat på såväl Giroud som..hör och häpna, Akshay..Belhanda :D

http://www.svenskafans.com/spanien/atletico/Altas-y-Bajas-444519.aspx
Atlético A.K.
2012-05-15 14:22
Kaptenen

Ja det är svårt att säga något positivt om honom när han haft en rödvit tröja på sig, hoppas bara att ledningen gör det rätta och säljer honom. För hans värde lär ha ökat en del. Jag blir galen om de behåller honom. Jag är för övrigt nog en av dem som kritiserat honom mest, ryser bara jag hör hans namn.
Atlético Antonio López
2012-05-15 13:51
A.K/
Antog det utifrån den generella aspekten man har på RG i detta forum.

Seb/
Helt rätt!
Atlético Seb Sánchez
2012-05-15 12:02
Gula Priser i ubåtarnas rea-korg, passa på att fynda! Rossi, vete 17. han har väl varit skadad i stort sett hela året, om vi kan få honom så gott som gratis kanske, han behöver säkert ett år innan han kan prestera igen , som Filipe Luis ungefär, i år kom han tillbaka i samma fina form som när vi köpte honom. Skulle vi bli av med Diego, så kanske Borja Valero kan bli aktuell igen, då hoppas jag att att han kommer upp den form han hade förra året, då var han kalas bra och höll på att spela till sig en plats i La Roja. Just nu är Diego Ribas en bättre spelare. Han kanske skulle må bra av ett miljöombyte och en ny utmaning, precis som Diego ”stanna kvar” Ribas.
Annons: