/spanien/atletico/forum/810.aspx/spanien/atletico/forum/810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2012-05-22 15:55
zoran/
Malaga har ju "glömt" att betala belopp för 2-3 spelare det här året om inte fler, måste vara någon annan anledning än okunnighet i klubben. Hoppas det iaf.

Angående klaususen, gäller inte den enbart i Spanien eller kan länder utifrån använda den på samma sätt?
Atlético zoran
2012-05-22 15:49
En intressant sak gällande Champions League-platsen:

Fernando Hierro kommer antagligen att avgå i veckan som en del av Málagas projekt, mycket pg.a. sättet som araberna sköter klubben. Det sägs och jag vet inte hur sant det är..att Málaga måste betala €25 miljoner för att inte missta sin plats i CL nästa säsong. Varför är det intressant? Jo, i så fall skulle Atlético ta den..

Som sagt, spekulationer..just nu i alla fall..

@bel0

Falcao går bara för €60 miljoner. Hans utköpsklausul.
Atlético bel0
2012-05-22 10:21
enligt fotbollskanalen då..
Atlético bel0
2012-05-22 10:13
Chelsea bredd att betala halv miljard för falcao..
Atlético Gaboro
2012-05-22 00:21
Känns som att vi "typ" behöver värva ungefär 6 spelare?

Def mitt (Capoue), mittback (botia), högerback (Clerc) gratis utfyllnadsspelare, offensiv mitt (jurado/valero), anfallare (alvaro vasquez)
yttermittfältare (chori castro) utfyllnadsspelare gratis (?)
Atlético Sk018
2012-05-21 22:36
Hoppas verkligen att Atletico följer upp intresset för Valero nu när Diegos framtid ser mörk ut. Tror han lär va bra mycket prisvärdare med lönen inräknat!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-05-21 19:00
Diego fortsätter inte i Atlético.

se "Altas y Bajas" eller länktips (spanska)
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-21 16:31
De vinstpengarna vi fick för EL titeln är knappt mer än vad man får om man når gruppspelet i CL..
Atlético Gaboro
2012-05-21 16:22
Aupa Aupa!

Jag önskar att de pengarna hade räckt till att göra allt det du vill.

För det första måste vi köpa Diego (10 mille euro?) och sedan ge honom en "monsterlön" 5 mille euro i årslön är mycket för en klubb som Atletico Madrid.
Atlético Aupa Aupa!
2012-05-21 12:54
Hellre behålla ALLA spelare från den här säsongen och hämta in från Canteran möjliga back-ups. Pengar som vi fått av resultaten i ligan och vinsten av EL till att behålla Falcao o Diego och möjliga betalningar av skulder.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Gaboro
2012-05-21 11:42
Nej en bytesaffär tror jag inte på, för byter man till sig torres så får man 15 mille euro, men klubben behöver likvida medel (cash) för att kunna betala av sina skulder, så ifall man vill bli av med falcao så säljer de honom för typ 50 mille euro och köper in nån för 20 mille typ

Som sagt, dåliga affärer har vi sett gott om runt den här klubben hhah
Atlético Vamos Atleti
2012-05-21 09:56
Varför ska vi ha tillbaka Torres? I mina ögon är han inte mycket värd jämfört med Falcao... Hade klubben gjort ett sånt byte hade man gått med miljon förluster. Å andra sidan är klubben känd för att kunna göra rätt dåliga affärer där man brukar gå minus oftare än plus (känns det som, även om det inte är så grovt som mina ord låter) så det låter mycket väl som ännu en idiot affär som mycket väl skulle kunna hända...
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético El Burro
2012-05-21 04:05
Jag tro att det är en ganska stor chans att vi går med på ett byte mellan Falcao och Torres nu i sommar
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-20 21:25
Helst inte Nilmar, han är snabb. Inte mycket mer. Adrian är mer komplett som anfallare tycker jag.
Atlético Gaboro
2012-05-20 20:37
Hellre ta in Hernan Perez, ytterspringar..

Han har verkligen imponerat på mig andra halvan av säsongen!
Atlético Antonio López
2012-05-20 19:31
Gaboro/
Med tanke på att han ändå var den stabilaste kuggen i försvaret skulle vi antagligen släppt in fler mål. Men men alla har väl en åsikt men jag skulle aldrig ställa mig bakom en försäljning av den bästa fösvararen när man äntligen fått i ordning på defensiven som varit lagets akilleshäl sen 2004-2005. Man vet inte hur Botia kommer vara i Atlético, kanske lider han av Garcia syndrom, då skulle inte 3 andra bra mittbackar vara ett problem.

robin es aguero/
Han var ju duktig innan denna säsong men denna säsongen skrämmer mig en aning. 4 mål och en assist är inte mycket att hurra över.
Atlético robin es aguero
2012-05-20 19:19
Jag va inne i barcas sida här på svenska fans o där läste jag att Adrians agent har kontaktat barca för attd e ska köpa honom, äcklig agent, men om så är fallet skulle jag inte ha emot att ta in en Nilmar i villareal för en billig peng. läste att man akn få honom för 8 mille euro,

Vad tycker ni grabbar e jag helt ute o cyklar eller?
Atlético Gaboro
2012-05-20 19:02
Antonio lopez

Som tidigare sagt denna säsong hade sett likadan ut om inte bättre med typ dominguez eller botia tsm med miranda som backar, säsongen kanske hade gett oss en CL plats till och med, tänker på godins klumpigeter i slutet av matcher, men men så ska man inte tänka,

Iaf, för att spara 20-30 mille för att behålla falcao, så skulle jag släppa godin för ca 15 mille, sedan kanske tiago (hög lön) om typ valero eller någon def mitt kommer
Atlético zoran
2012-05-20 17:29
@Alexander Ivanovski(red)

Godín är på landslagsuppdrag med Uruguay.
Atlético zoran
2012-05-20 17:29
@Alexander Ivanovski(red)

Godín är på landslagsuppdrag med Uruguay.
Atlético Deion (red)
2012-05-20 14:30
Hade inte hunnit se Falcaos senaste mål till nyss. Que golazo WTF! Finns bara inte... Goalkeeper got punked.
2012-05-20 13:06
Kommer matchrapport inom kort för de som missade matchen :)
Atlético Kun Kun Kun
2012-05-20 04:57
Målet från Tigern. Herregud vilket mål alltså.
Atlético Monokel
2012-05-20 03:36
Kul för Torres att han har nått att fira nu efter sin knackiga säsong :)
2012-05-20 01:27
Någon som vet varför Godín inte spelar?
Atlético Antonio López
2012-05-20 00:44
Riktigt imponerad över alla 22 spelare på plan som verkligen kämpar nu det jag sett av matchen fram till minut 40. Man skulle aldrig tro att det var en vänskapsmatch.
Atlético Antonio López
2012-05-20 00:42
Alexander/
Japp jag förstod att det var något skumt i det. Vet att Zoran är något av ett orakel men den typen av framtidssyn är det få som har haha. Men lika bra då jag missade hela första halvlek :)
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-20 00:40
Ehh, är Falcao seriös med det målet? 1-0 alltså. SHIIT! Nog ett av de absolut snyggaste fotbollsmålen jag någonsin sett. Vilket mål! Otroligt. Finns det något den mannen inte klarar av?
2012-05-20 00:32
länktipset är live live!
2012-05-20 00:27
det är andra men López stream är i första.. de börjar nog sända den senare..
Annons: