/spanien/atletico/forum/809.aspx/spanien/atletico/forum/809.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-24 21:58
Bryr mig inte om hur han spelat iår. Antagligen så har han varit bra annars hade vi inte varit intresserade.. Men jag gillar inte hans attityd, filmar, gnäller och är från en av de mest hatade klubbarna i Spanien. Så nej tack. Och jag tror att det är fler som delar min åsikt.
Atlético Gaboro
2012-05-24 21:53
Säljer vi salvio, varför då inte ta in chori castro som dessutom är bosman?

Nej tack till Diego Capel!
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-05-24 21:48
@Kakan_Atletico:

har du ens sett han spela i år ? rent skitsnack det du skriver om honom

men då kan jag glädja dig att att enl port press så kommer han stanna i sporting
Atlético Erik_
2012-05-24 21:18
Är det kanske ett tecken på en ev. försäljning av Salvio?
Atlético Erik_
2012-05-24 21:16
Har väl egentligen inget över för Capel. Halvtråkig affär, känns inte direkt som den position vi behöver förstärka i första hand.
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-24 21:02
Men snälla? Varför ska vi ha Capel? Usch, presterar han inte på topp i minst 2-3 säsonger så kommer jag inte kunna börja gilla honom.
Atlético zoran
2012-05-24 20:48
LOL det verkar som om Rúben Micael kommer gå i motsatt riktning till Sporting.

Det här har JORGE MENDES skriver över sig..

€3 miljoner och Micael för Capel enligt SER..
Atlético Karl Pilkington
2012-05-24 20:21
Erik_ Fyfan. Det vore verkligen en riktig mardröm! Vidrig spelare från vidrig klubb.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-24 20:07
Nej tack! Vill inte se en sådan Sevilla ***** i mitt kära lag. Filmar o gnäller.
Atlético Erik_
2012-05-24 19:23
Lite snack om Diego Capel, vad tror folket om det? Sportuga kan väl honom rätt bra nu!?
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-24 17:13
Tycker Salvio ska stanna. Säljs han så slår han igenom stort tror jag. Något han kan göra hos oss redan nästa år. Har varit grym stundtals nu under våren. 2 mål senast, visserligen träningsmatch.

Det borde finnas andra lirare att tjäna pengar på, RG, Asenjo, Assuncao, Costa, Ruben Perez (?), Merida. Man kanske inte kan få så mycket för de enskilt men tillsammans borde det bli 20 miljoner euro och lite till.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-05-24 14:44
Ska ringa Cerezo o se vad jag kan göra ;)
Atlético Chewie
2012-05-24 13:27
Alexander, fixar du José Manuel Casado är du bussig.
2012-05-24 13:00
Typ Hela Rayos lag har utgående kontrakt, någon som hade velat se någon/några av följande spelare i Atlético?

David Cobeno
Daniel Gimenez
Tito
José Manuel Casado
Alejandro Arribas
Raul Bravo
Jordi Figueras
Sueliton Pereira
Rafa Garcia
José Movilla
Michel
Piti
Nestor Susaeta
Javi Fuego
Raul Tamudo
Koke
Andrija Delibasic
2012-05-24 00:12
@Gaboro, sen vill nog inte Jurado ha €5 miljoner i lön per säsong också, tror det är mycket där som skon klämmer
Atlético Gaboro
2012-05-23 23:49
Arsenal sägs jaga Etienne Capoue, känns som att de har övertaget mot oss
Malaga sägs ha lagt ett 10 mille euro Borja Valero, istället för att vi ska försöka värva honom för dom pengarna så kan vi lika gärna lägga 10 mille euro på Diego istället, men det ser väl ut som Jurado för 5 mille euro är det bästa alternativet just nu för en off mitt.

By the way, Jurados sjuka framspelning till rauls mål röstades fram till Säsongens finaste av fotbollskanalen europa, på grund av den sjukt fina framspelningen, men som någon sa tidigare, Jurado blandar och ger verkligen, ena matchen brilliant och andra matchen totalt osynlig.

Men mot slutet innan han lämnade var han verkligen inne i ett stim, han gjorde även några mål också
Atlético Vamos Atleti
2012-05-23 22:07
@Chewie Som sagt hoppas och drömma får man ;) jag gör det samma :) Men vi vet alla att i denna klubben sker allt under de två-tre sista veckorna av transferfönstret innan det stängs ;)
Atlético zoran
2012-05-23 19:59
Este Solano, qué crack!! Olé, olé, olé..Soooooooolanooooooooo, el grande argentinoooooo!!! LOL på kommentatorerna..
Atlético El Burro
2012-05-23 19:56
Mazzjo, Om nu inte Diego går att behålla så tycker ja att Jurado är ett bra alternativ! Vad ja mins av Jurado så var han sjukt grym vissa matcher och dålig andra. Men förhoppningsvis kan han glimta till mer nu när han får möjlighet att spela på sin favorit position i mitten. Han gjorde ändå ett par mål innan han drog till Tyskland!
Atlético Kun Kun Kun
2012-05-23 15:15
Någon som köpt via Atlétis hemsida? Vill köpa Europa League tröjan men att köpa till Sverige verkar fan överkurs för mig ;

Om någon kan förklara för mig vad jag ska skriva under:
DNI (con letra) och C.P. så skulle der underlätta för mig ^^ Tror jag fått rätt på det andra.
Atlético Chewie
2012-05-23 11:55
Hoppas verkligen att vi kan göra klart våra spelarövergångar så tidigt som möjligt i år
Atlético Mazzjo
2012-05-23 11:54
AS uppger att vi har lagt ett bud på Jurado för €5 miljoner. Jag tycker det är en rätt så bra affär. Han är kanske inte lika bra som Diego men om han ändå ska lämna tycker jag det är en bra affär att köpa Jurado för det priset. Vad tycker ni?
Atlético Nahro
2012-05-23 05:49
Finns det någon anledning till varför Salvio kallas för Solano?
2012-05-23 04:12
3-1 till Atlético! Salvio aka Solano gör sitt andra på efter assist av Diego (hans tredje assist)

Lopez tror jag fyller vattenflaskorna :(
2012-05-23 03:57
Byte, ut med nummer tomas (?) och in med nummer 14, GABI!
Atlético Antonio López
2012-05-23 03:54
Får inte igång den över 30sek innan den dör, är inte värt detta enbart att få HÖRA om López möjligtvis får komma in. God natt, morgon? på er.
2012-05-23 03:51
Radiosändningen i streamen känns så professionell..

"El Toto Solano" (Salvio) och Filipe Luis "El Portugues" Are you f**king kidding me hahahhaha
Atlético Antonio López
2012-05-23 03:48
Är det någon oskriven regel att man ska ge bort en straff när man gästar ett annat lag under vänskapsmatcher? 3 matcher irad nu.

Edit: Man kanske ska vara nöjd över att de får ut det ur deras system nu och slipper sånt när allvaret drar igång.
Atlético Antonio López
2012-05-23 03:46
Rensningen av Villarreal har börjat, Diego López till Sevilla för 3 miljoner euro. Fint kap.
2012-05-23 03:45
hahahahaha ellerhur!

2-1 efter att de fått straff, orsakad av miranda (?)
Annons: