/spanien/atletico/forum/808.aspx/spanien/atletico/forum/808.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-27 14:36
Pedro är inte ens en startspelare i sitt lag, har han ens gjort fem mål den gångna säsongen?

Negredo är slut för längesen. Pinsamt. Enligt mig är väl Adrian den hetaste anfallaren Spanien har för tillfället.
Atlético Aupa Aupa!
2012-05-27 14:27
Håller med. Känns som att Adrian och Soldado har mer att ge än Negredo och Pedro..
Atlético Deion (red)
2012-05-27 14:11
Negredo och Pedro för Soldado och Adrían.. Bosque har gått hårt åt flaskan den sista tiden.
Atlético Aupa Aupa!
2012-05-27 13:35
Adriàn och Dominator kom inte med i EM-truppen. Juanfran däremot.. Grande!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Deion (red)
2012-05-27 11:37
david//

För det första så är Curtois årets målvakt med bred marginal när alla de spanska redaktionerna själva fick rösta.

http://www.svenskafans.com/spanien/landslaget/Skribenternas-val-445204.aspx

För det andra så är säsongens lag där Roberto är målvakt baserat på externa mediakällor som bara några stycken redaktörer tagit fram och inte vad alla redaktörer på Svenskafans tycker.

För tredje så är man inte fri från kritik bara för att man råkar vara en kollega. Jag står för vad jag framför det jag tycker.

Jag ingår inte i en grupp smörkakor som ska gosas och klappa varandra på ryggen hela tiden bara för att man är kollegor.

Det finns stunder då jag håller kollegor och ger beröm, sen finns det tider då de måste ta emot kritik från "de egna", precis jag också måste göra.

Är du Ninas sändebud eller nåt? Är du som den där budbäraren Perserna skickar till Leonidis i filmen 300? Får du beröm nu om du går tillbaka och berättar att du försvarat hennes heder?

Jeeezz..

Valencia david
2012-05-27 11:06
Fint att se att Svenska Fans Atleticokollegor snackar skit om sin egna Nina Ljung Fredman...Ser väldigt proffesionellt ut. Såg att hon citerade detta också när det las fram av andra läsare i "säsongens lag: målvakten"

"Nina:"

"Gör de? Det var tråkigt att höra. Och lite förvånande får jag säga, med tanke på att de bad mig hjälpa dem att skriva om just Roberto i någon version av årets lag de själva presenterade"

Fina ni är...
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-05-27 07:32
Alex: ja va fan, varfor inte? Har nog med miles for att slippa lagga ut ett enda ore iaf till en av destinationerna :)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-05-26 23:31
Rawkus kolla senaste artikeln om träningsmatcher.. de ska komma till Venezuela och Costa Rica.. du kanske borde boka flyg? hahah
2012-05-26 23:29
Costa + 2 milj EU for Griezmann vore rejalt javla bra.
2012-05-26 21:43
Årets lag!

Courtois
Juanfran - Godin - Miranda - Filipe
Salvio - Diego - Tiago - Arda
Adrian - Falcao

Tycker alla har varit superbra!
Atlético Gaboro
2012-05-26 20:49
Deion

Du menar nog Nina från Zaragoza red, hahaha håller med dig verkligen, hon beskriver verkligen honom som nån komplett och brilljant målvakt, men hon e ju känd för att alltid dra upp zaragoza till skyarna
2012-05-26 19:19
hahahaha Deion... Jag visste inte att den fanns när jag skrev inlägget.. Jag såg den andra ett tag efter..

Spanien leder med 1-0 mot Serbien, Mål av Adrián! i minut 63 på nick!, assist av Navas
Atlético Deion (red)
2012-05-26 18:59
Alexander Ivanovski(red) //

LOL! Jag syftade verkligen inte på din artikel eller dig, vad i alsin dagar fick dig att tro det? Jag syftade på den som i sin text på Svenskafans målat och beskrivit Roberto som världens bästa målvakt. Jag håller med att han gjort en del bra räddningar men att han skulle vara någon sorts makaber komplett målvakt som så grovt överdrivet beskivs i artikeln håller jag inte med om för fem öre, trots att han är en Atléticoprodukt.
2012-05-26 18:59
För er som har TV4 Sport spelar Juanfran, Adrián och Domínguez för Spanien mot Serbien!!
2012-05-26 18:40
Ruben Micael spelar för Portugal mot Makedonien nu.. Dock ingen spelare att hänga i granen.. UT med honom hahaha
Atlético zoran
2012-05-26 17:48
En intressant grej som en journalist på Diario Vasco skrev i en chat med Real Sociedad-supportrar under fredagen: "Anfallaren är utlänning och han spelar i ett spanskt lag som kom högre upp i tabellen än Real Sociedad."

Chanserna finns att det är Diego Costa..och glöm inte Atléticos samt Real Sociedads gentlemans agreement gällande Griezmann förra sommaren när han var på för att lämna..
Atlético Mazzjo
2012-05-26 17:36
Det var dock bara spekulationer så man ska nog ta det med en nypa salt för det budet känns nästan för bra för att vara sant.
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-26 16:32
Det hade ju varit en spännande deal. Griezman kan bli hur bra som helst.
Atlético Mazzjo
2012-05-26 16:05
Det är Diario Sport som uppger att vi lagt ett bud på Griezman genom att erbjuda €2 + Costa till Real Sociedad.
2012-05-26 15:45
Sportuga: Han spelade ju i Colombia och gjorde dessutom ett nickmål i sista matchen mot Huila. Såg ut att vara frisk men man kanske inte vill ta några risker i portugals landslag..
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-05-26 15:28
Mer Portuis kopplingar....Silvio, hur står det eg till med honom ?

Riktigt synd att han missar EM
2012-05-26 15:24
Vänta nu här Roberto bästa målvakten ???

min kommentar till det blir HAHAHAHAHAHAHA
2012-05-26 15:23
Rawkus / ja jag ska erkänna att jag inte sett jättemyckte av den Capel som spelade i Sevilla, men den Capel jag sett i Sporting Är en mycket bra spelare....jag vill ju behålla han i Sporting ju ;)

Sporting lär ha sagt att den ända spelaren man skulle vara intresserade av i en ev dela skulle vara Falcao m.a.o säger man att vi ska behålla Capel

RUben M kan gott stanna i Zaragoza, han må vara Portugis men jag gillar han Inte !
Atlético Gaboro
2012-05-26 14:42
Deion

Roberto som Zaragoza betalade hela 8 mille euro för!!!!

Alex

Såg de på atleticofans.com i kommentarsfältet, därför vet jag ej hur mycket sanning de ligger i det
Atlético Kun Kun Kun
2012-05-26 14:14
Godin i all ära men om han "offras" för att behålla Falcao så måste jag tyvärr hålla med. Dominguez är en grym mittback, Mirandra, blev en grym mittback. Pulido kan väl sitta bänk? Vet inte riktigt hur han håller för spel i primera. Eller Boita som det snackats om.
2012-05-26 13:08
Deion den jag publicerade här på vår sida var den Officiella från LigaBBVA som går att hitta på deras hemsida..

Om det var den du syftade på
Atlético Deion (red)
2012-05-26 11:12
Årets målvakt i säsongens lag är tydligen Roberto från Zaragoza. Ska man skratta eller gråta?
Atlético Chewie
2012-05-26 03:02
Jag vill behålla Salvio, och vill vänligen men bestämt inte ha Capel, snälla låt mig slippa.
2012-05-26 02:00
Gaboror: Haller med. Godin kan vi fa en bra summa for.
2012-05-26 01:10
Saxat från ESPN..

"Atletico beat off a host of clubs to the youngster's signature, paying Lanus a reported 10 million euros."

Var såg du det med costa?
Annons: