/spanien/atletico/forum/806.aspx/spanien/atletico/forum/806.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Ola(Benfica-red)
2012-05-29 15:45
Hej, jag följer förvisso spanska ligan ganska intensivt, men tänkte ändå höra med er hur Salvios säsong sett ut? Han hade ju en väldigt fin vår hos oss förra året efter att ha varit sämre under första halvan av den säsongen. I Portugal går det rykten om att affären är klar i princip. För ca 8 m€. Läser att ni verkar tycka det är lite, men vi måste också komma ihåg att vi faktiskt redan har 20%av spelaren som vi betalade 2,5m€ för i samband me lånet förra säsongen. Så säljer ni för 8m€ till oss så är det ju som att ni säljer för 10 till någon annan där vi då har rätt till 2m€. Sen kan man alltid diskutera vad som är rätt pris och så.
Atlético Kaya1
2012-05-29 15:45
kolla in länken emres inter tid lysna på kommentatorn låter som han dör eller nåt liknande
Atlético Kaya1
2012-05-29 15:24
det blir bra ska ni se behöver inte vara för negativ
Atlético Erik_
2012-05-29 15:18
Känner mig kluven, det är bra med gratisvärvningar, mer pengar till att behålla Falcao, samtidigt vill man se värvningar som är CL-klass. Denne Rodriguez vet jag inte mycket om. Emre är ju på fel sida av 30-sträcket men vi får hoppas han kan tillföra en del!
Atlético Chewie
2012-05-29 14:51
Två gratisvärvningar och en förmodad försäljning av Salvio, det betyder väl med största sannolikhet att Falken stannar. Tycker ändå att det kunde vart värre.. in med Capoue så är vi redo för en ny säsong.
Atlético Aupa Aupa!
2012-05-29 14:29
Emre klar..... Mycket dåligt.
Atlético Kaya1
2012-05-29 13:36
Läste precis att Emre Belözoglu är klar för Atletico han har skrivit på för 2 år.
jävligt bra värvning+gratis han är inte mycket sämre en Arda och har hur mycket rutin som helst Kapten i Turkiska lanslaget
Atlético Deion (red)
2012-05-29 11:56
Vamos Atleti //

Spelar egentilgen ingen roll vad vi kramar ut och inte kramar ut då Atléticos ekonomiska rådgivare är en bunt chimpanser som springer efter två åsnor i toppen. Även om vi skulle få in 12 M € för Salvio så skulle Gil köpa en pälsjacka och en Maserati för en del av dom pengarna istället för betala sina skulder till staten och Marbella. Vi är en sån klubb som kan rättfärdiga att sälja en spelare för 5 M € och köpa in en ersättare för 25 M €, även om det inte ekonomiskt går ihop för fem öre eller att vi säljer en spelare för 25 milj € och tar in ersättaren på fri transfer, och sen vet ingen vart dom där 35 M 5 man fått in, har försvunnit nånstans. Ingen ekonomi i klubben går ihop. Så jag har personligen sluta bry om pengar och summor i Atlético, jag tänker bara på det sportsliga,
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-05-29 11:46
El Niño nej tyvärr.. Albanska Supersport 2, dock ändrar jag det till endast arenaljud... "Vamos Atleti" Ja man tycker ju det... men vi vet båda om att Atlético brukar rea ut alla sina spelare...
Atlético Vamos Atleti
2012-05-29 11:22
Asså jag tycker vi borde kunna krama ut mer pengar än 8 miljoner för våran salvio? Eller? Bara jag som är lite girig kanske? ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético el niño para siempre!
2012-05-29 10:52
Är det något man kan se på svensk tv eller? :)
2012-05-29 04:18
ligger och kollar på någon repris av Liverpool hemma i EL 2010 när vi vann med 1-0... så l*vla nostalgiskt! med Lopez, dominguez, Perea och Ufo i backlinjen.. imorgon visas repris på Liverpool borta och finalen..bäddar för nostalgidag hahah
Atlético Chewie
2012-05-29 01:42
jag är försiktigt skeptisk, men visst, gratis är ju schysst. Tycker han är en kanonvärvning som utfyllnadsspelare, men han petar ju ingen i dagens anfall.
Atlético El Burro
2012-05-28 23:14
Jag tror på honom!
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-05-28 23:09
Deion / en match jag både ser fram & inte ser fram emot för mitt Portugal ;)

En annan sak, vi släpper väl itne Salvio till Benfica ?
Atlético Mazzjo
2012-05-28 22:51
Diego: "Jag har ett erbjudande från Atlético att stanna."
Atlético Deion (red)
2012-05-28 21:38
Lite off topic..

Tysklands EM-trupp:

Målvakter: Manuel Neuer (Bayern München), Tim Wiese (Werder Bremen), Ron-Robert Zieler (Hannover).

Försvarare: Holger Badstuber (Bayern München), Jerome Boateng (Bayern München), Benedikt Hoewedes (Schalke), Mats Hummels (Borussia Dortmund), Philipp Lahm (Bayern München), Per Mertesacker (Arsenal), Marcel Schmelzer (Borussia Dortmund).

Mittfältare: Lars Bender (Bayer Leverkusen), Mario Götze (Borussia Dortmund), Ilkay Guendogan (Borussia Dortmund), Sami Khedira (Real Madrid), Toni Kroos (Bayern München), Thomas Mueller (Bayern München), Mesut Özil (Real Madrid), Marco Reus (Borussia Moenchengladbach), , Bastian Schweinsteiger (Bayern München).

Anfallare: Mario Gomez (Bayern München), Lukas Podolski (Arsenal), Miroslav Klose (Lazio), Andre Schuerrle (Bayer Leverkusen)

God damn vilken tung trupp!
2012-05-28 21:13
fast...å andra sidan, han har ju inte gått speciellt bra sista åren i Porto och knappt spelat någon hel match....som truppspelare ok, men Ingen startman direkt
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-28 20:48
Gratis är gott, det var det iaf förra sommaren. Tänker på en viss Adrian som anlände gratis, gjorde ju hyfsat ifrån sig.

En bra värvning känns det som, även om jag inte har nån som helst koll på denne man. Vi behöver fler lite rutinerade yttrar som kan spela på båda kanterna och anfall om det behövs.
Atlético zoran
2012-05-28 20:37
Fin utmaning för Cholo att försöka motivera Cristián Rodríguez. Om han är motiverad så är han riktigt bra, så har det ofta fungerat med honom, annars blir han lat och går lätt upp i vikt. Han kommer gratis så risken är ganska liten. Han är förövrigt bara 26 år gammal men har mängder med rutin.
Atlético Garra
2012-05-28 19:56
Wow Rodriguez var en stor överraskning. Jag hade velat se han i Atleti 2 säsonger sen, men idag vet jag inte... Kan Simeone få igång honom igen så kan han bli en positiv överraskning! Låt oss hoppas! Vad kostade han?
Atlético Chewie
2012-05-28 19:52
Peter Cech förlänger till 2016, infriar i alla fall lite hopp om att Courtois stannar längre.
Atlético zoran
2012-05-28 19:15
@rawkus

Marco Fabian. Lösa rykten placerar honom i Atléti eller Málaga. Vad säger du?
2012-05-28 12:01
DEL BOSQUE CABRON, ADRIÁN SELECCIÓN.. tjänstefel.. Speciellt när Negredo kom med... herrejesus
2012-05-28 11:10
hur tänker del bosque ? Soldado & Adrian borde varit med....fan Spanien är ju mitt 3'e lag i EM efter Portugal & Sverige ;)
Atlético Gaboro
2012-05-28 00:26
Okej jag antecknar
Deportivo Branco Azuis
2012-05-27 22:11
DEPORTIVO ALE!

DEPORTIVO ALE!

DEPORTIVO ALE!

Tillbaka i finrummet!
Atlético Aupa Aupa!
2012-05-27 19:45
Vem minns 4-3 matchen på El Calderon? Gåshud..
Atlético Kakan_Atletico
2012-05-27 19:22
Tello är ju en vindsnabb kille. Fruktansvärt snabb, hade säkert varit ett tillskott men om jag känner Barca rätt så blir han dyr. Muniesa och Roberto vet jag inte mycket om. Men de skulle knappast platsa.

Satsa på egna canteran istället!!!!
2012-05-27 18:42
hahha ja, de va lite ironi i det jag skrev. Tycker inte de passar.. lika bra att köpa Pizzi, lika dåliga
Annons: