/spanien/atletico/forum/801.aspx/spanien/atletico/forum/801.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Gaboro
2012-06-08 20:20
Antonio Lopez

Ehh Oliver Giroud, nybliven fransk mästare och vinnare av skytteligan tror jag inte kommer som en tredje anfallare, killen kostar 20-25 mille euro, om han värvas, då är det som en ersättare åt Falcao, därför blev jag lite fundersam när klubben har lagt ett bud på honom, planerar de att slänga Falcao och ersätta honom med Giroud som i mina ögon inte håller samma klass som Falcao i dagsläget
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-06-08 19:19
Juanfran "Atleticotröjan är mig liv" i länktipset (spanska) och Gabi förlänger sitt kontrakt med ett år! sorry för dubbelpost
Postat via SvenskaFans-appen
2012-06-08 19:10
Lopez, du måste nämna mig med prefixet senor, mister eller gospodin fram till att Antonio Lopez spelar sin nästa match i Atletico ;-)
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-06-08 18:22
Sa lange trojorna ar utan reklam sa far de min rost, hehe ;)

Sa nu skall man behova svettas tills pa Mandag gallande Falcao? Kul... Silly Season kan seriost dra at helvete.

Gor som Korea/Kina: Hall allt bakom lyckta dorrar - taa daa! :D
Atlético zoran
2012-06-08 16:51
Atlético var intresserade av Torosidis 07-08 eller om det var 08-09. Inte längre, vi har redan två högerbackar.
Atlético Mazzjo
2012-06-08 15:35
Läste just i Aftonbladets EM-bibel att vi följer den grekiske högerbacken Vassilis Torosidis från Olympiakos. Kan ryktet stämma och vet någon nånting om honom?
Atlético Antonio López
2012-06-08 14:07
Ännu en video släppt från klubben. Denna gång med Juanfran i fokus.
Atlético zoran
2012-06-08 14:06
@Gaboro

Javisst. Det är långt ifrån säkert att Falcao stannar, men i nuläget vill ledningen behålla honom. Han sade själv att ett beslut tas på måndag gällande hans framtid.
Atlético Antonio López
2012-06-08 13:48
Gaboro/
Gissar på att man söker en tredje anfallare som håller högre klass än Diego Costa och som faktiskt kan konkurrera om en startplats.
Atlético Gaboro
2012-06-08 12:50
Varför säger ryktet att Atleti budar på Giroud?

Kan det vara så att Falcao trots allt försvinner till Chelsea eller barca som sägs vara intresserade?
Atlético Antonio López
2012-06-08 01:45
Alexander/
Ni kanske borde skriva in det i forumreglerna? Alla i redaktionen ska tilltalas med titeln Herr, fröken eller Señor. Gospodin i ditt fall kanske(?) ;D
2012-06-07 22:20
A.Lopez: tro mig, jag har haft samma tankar...

Tack för prefixet! hahahaha
Atlético Antonio López
2012-06-07 16:19
Herr Ivanovski/

Jo då så långt är jag med men med en utköpsklausus på 10 miljoner euro kan marängerna säkert tänka sig att ta bakvägen.
2012-06-07 15:43
A. lopez: ledningen har redan sagt att de inte förhandlar med Real
Atlético Antonio López
2012-06-07 15:37
Blir lite orolig angående Juanfran-Real ryktet. Kanske kan finnas någon sanning bakom det då han ändå är en "produkt" av deras cantera. Något som kanske kan få honom att vilja lämna, men hur tänker ledningen med en sån låg utköpsklausus när han köptes in för drygt samma summa? (Inräknat Ibrahima och optionen på Cedric)
Atlético Karl Pilkington
2012-06-07 12:37
Aupa Aupa Väldigt, väldigt märklig frågeställning. Det ena behöver väl inte på något sätt utesluta det andra?
Atlético Aupa Aupa!
2012-06-07 12:01
Så ni bryr er hellre att förlora 0-6 mot Celta Vigo i finare tröjor?
Atlético Karl Pilkington
2012-06-07 11:06
Aupa Aupa! Blev det inte lite motsägelsefullt där? Personligen tycker jag tröjorna är oerhört viktiga. Föll själv för Atlético just pga det vackra hemmastället.
Atlético Aupa Aupa!
2012-06-07 00:26
Kakan@

Står INGENSTANS i min kommentar att jag skrev att ni inte får diskutera kring det. Jag bara sa att ni ska släppa det då man inte ska bry sig (egentligen) om tröjorna. Vi har spelat med mycket fulare tröjor (2003,2004)
Atlético Kakan_Atletico
2012-06-06 22:47
Aupa, och? Så vi får inte diskutera kring klubbens vi älskars utseende? Tröjorna har inget med resultaten att göra kanske. Men det kan röra upp många känslor kring klubbens supportrar om de ser ut på ett visst sätt.

PS. Lila kan väl vara snyggt?
2012-06-06 22:18
Håller med Kakan: den gångna säsongens tröjor var faktiskt magiska, varför inte spela i dom även nästa säsong? hahaha

tror tyvärr det kommer reklam p.ga den ekonomiska situationen i Atlético
Atlético Aupa Aupa!
2012-06-06 21:38
Skit i tröjorna. Jag spelar i lila tröjor och vinner Malmömästerskapet med ett b*jslag. Det är spelarna som gäller!
Atlético Kakan_Atletico
2012-06-06 21:23
Menade att den gångna säsongens tröja var mycket snyggare än den nya när den inte hade reklam. Blev något fulare sen.

Blått på axlarna, jovisst men vi har ju blåa shorts. Och jag gillade de små blå ränderna i de gamla tröjorna.
Atlético Gaboro
2012-06-06 19:18
Kakan

Ser du någon reklam på länktipset eller, tröjorna är ju utan reklam och dom är riktigt snygga faktiskt, vet ej hur de kommer se ut med reklamen på.

Karl

Måste nog säga att jag starkt gillar de blåa inslagen på axlarna, det liksom gör våra färger
Atlético Kakan_Atletico
2012-06-06 18:04
Snygga? Årets har varit flera nivåer snyggare. (Utan reklam)
Atlético Karl Pilkington
2012-06-06 17:59
Alex I Ganska snyggt. Tycker man kunde skippat den blåa detaljen på axeln, dock. 11/12 står i en klass för sig om man frågar mig. Vi ska också veta att dessa definitivt inte är officiella. Inför förra året blev vi väl alla lurade av en bluffmodell. Tur var väl det, då den var förfärlig.
2012-06-06 17:52
Karl.P: se länktips

tror dock inte det är officiellt ännu
Atlético Karl Pilkington
2012-06-06 17:45
Gaboro I vilket sammanhang har du sett dem? Googlat i fem minuter nu men har inte hittat något!
Atlético Gaboro
2012-06-06 16:32
Aupa Aupa!

Bra att han förlängde, gärna en utlåning till ett mittenlag i LaLiga sedan när Courtois drar nästa säsong får han gärna ta över...

Men om Asenjo förlänger då måste ju Joel säljas, då stannar väl Asenjo som andra målvakt?
Atlético Gaboro
2012-06-06 15:30
De nya tröjorna är riktigt snygga!

Sitter med mobilen kan tyvärr inte länka
Annons: