/spanien/atletico/forum/797.aspx/spanien/atletico/forum/797.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2012-06-26 16:24
@Kakan_Atletico

Avbetalning såklart. Det är enorma summor pengar det handlar om. De har antingen använt sig av pengarna från De Geas och Kuns övergångar för att värva spelare eller så har de gått till avbetalningar på Atléticos skuld. Själv tror jag en del har gått till spelare och ganska mycket mer till familjen Gils och Atléticos skulder. Ungefär €30 miljoner ska in till skatteverket till 31 december, vi får se hur de har löst det också då de skulle haft möten med de för att lägga upp betalningen.

€12,6 miljoner kommer i alla fall gå till att betala av Falcaos övergång. Sedan återstår ungefär €16 miljoner nästa sommar, men då har de antagligen sålt colombianen ska ni se..
Atlético Antonio López
2012-06-26 15:33
Zoran/
Blir boksluten tillgängliga för oss att se? Buena suerte CAPITÁN!!
Atlético Kakan_Atletico
2012-06-26 14:57
Fick klubben in pengarna direkt från de försäljningarna eller är det på avbetalning? Om det inte är på avbetalning så undra jag verkligen vart pengarna tagit vägen eftersom att vi inte betalat Falcao till fullo.
Atlético zoran
2012-06-26 14:15
@Kakan_Atletico

Som sagt, det gäller att få in ett ordentligt bud på Godín också. Atlético måste få in de här €8 miljonerna för att hålla sig på rätt sida vägen, ekonomiskt alltså. Det är en annan grej om de skulle inlett förhandlingar om Godín i juni och sedan avslutat de i juli, då hade man kunnat räkna in det i 2011-2012 års bokslut, om förhandlingarna däremot inleds i juli så gäller det för nästa säsong.

Ser fram emot bokslutet med spänning, framförallt för att se vad ledningen har gjort av med pengarna som de tjänade vid försäljningarna av Kun och De Gea.
Atlético Kakan_Atletico
2012-06-26 13:59
Varför säljs inte Godin istället för Dominguez? Mycket märkligt då Godin har en tendens att klanta sig och Dominator har framtiden för sig. Tror dessutom att man hade fått in mer pengar om man sålt Godin.
Atlético zoran
2012-06-26 13:26
Slutligen har Mallorca meddelat att de har värvat el Capitán. Mucha suerte, Antonio!
Atlético zoran
2012-06-26 13:24
@ColinZeal.se

Nej, den är inte officiell. Däremot så har MARCA fått bekräftelse på att tröjorna mer eller mindre kommer se ut så där. De nya släpps nog för försäljning någon gång i juli, precis som vanligt. Utländska affärer brukar få in de någon vecka efter att de släppts.

Uppdaterade Altas med en del intressanta rykten btw. Än har vi inte gett upp Diego..
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-06-25 19:11
ColinZeal.se: Vet inte om den är officiell därför kan jag tyvärr inte säga
Atlético ColinZeal.se
2012-06-25 09:20
Någon som vet när Atleticos nya brutalsnygga bortatröja 12/13 släpps för försäljning?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético bel0
2012-06-24 12:41
Falcao med bland målskyttarna. Grande !
Atlético zoran
2012-06-24 01:05
Mina damer och herrar, vi har en Dani Alves i Kader. Crack :D
Atlético zoran
2012-06-24 00:02
Ni måste se Kader's mål mot Atlético Junior ikväll i Copa Libertadores Sub-20.

Den grabben har lärt sig av en viss Pantic..fan vad bra han är tillsammans med Iván.
2012-06-23 03:40
Så då kör du lite Raise the roof på sommaren då Rawkus haha..

"Garra": Ingen tvekan om att Mellberg är en bra mittback, men tycker han är för ojämn..
Atlético robin es aguero
2012-06-22 23:31
Det ser ut som att Jurado drar till Malaga...
Atlético Garra
2012-06-22 22:19
Olof Melberg som Bosman? Vad sägs?
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-06-22 05:04
Kung Perea med sin intervju pa La Noria(Azuls traningsanlaggning) :)
2012-06-22 00:08
Alex: Bor i Cancun, 2 timmar fran huvudstaden Mexico City. Dock kommer jag flyga emellanat genom jobbet och skall passa in jobbresorna med Azuls hemmamatcher ;)

Koolt med Nano! Fan vad han var bra i gamla Football Manager.
Atlético Aupa Aupa!
2012-06-21 23:41
Jorge Mendes Cristiano Ronaldos agent? Håll hårt i tummarna grabbar. It's happening!!
2012-06-21 22:33
A.Lopez: Vet du vilken minut? har några depormatcher på datorn

Rawkus: Tur för dig, jag skickar en Perea-tröja från Atlético så får du fixa den signad! hahah... bor du nära där förresten?

Jag vet att man inte ska länka i posten men pallar inte ha femtioelva inlägg i mitt namn..

http://www.svenskafans.com/spanien/osasuna/Osasunas-forsta-nyforvarv-presenteras-446810.aspx
2012-06-21 22:33
Alex: Lite lindrigare for mig da jag haller pa Cruz Azul. Hade han dragit till Club America sa hade jag dock spytt ;O

Nano - aktiv alltjamt?? Koolt!
Atlético Antonio López
2012-06-21 22:22
Någon som vet vart man kan hitta Ujfadinhos dribblingsräd mot Depor för någon säsong sedan?
2012-06-21 22:18
En av mina föredetta favoritspelare i Atlético, Nano; har skrivit på för Osasuna och har kontrakt de kommande två säsongerna.. sorry för dubbelpost men ville inte skriva den långa länken inne i förra posten.
2012-06-21 22:07
Rawkus: känns konstigt att se honom i en annan tröja :(
2012-06-21 21:23
Perea poserar efter presskonferensen med Azul :)

Sa javla nojd att han gar fran ett favvolag till ett annat, helt galet.
2012-06-21 17:41
Gio ar en fruktansvart underskattad liten iller.

Hade nog tillfort en hel del hos oss. Ytterst knivig att mota som motstandare, gor ofta ovantade grejer osv.

Lan med kopoption = guld om det stammer!
Atlético Kakan_Atletico
2012-06-21 16:36
Om Gio anländer så gör han det säkerligen på lån med köpoption. Min gissning eftersom att vi inte har så mycket stålar på banken som behövs för att köpa honom.

Och jag anser att han är ett välkommet tillskott, ända sedan han gick till Tottenham har jag velat ha honom i Atlético. Bra spelare som kan bli hur bra som helst.
2012-06-21 02:43
"Luis Amaranto Perea se convirtió oficialmente en nuevo jugador del Cruz Azul."

:D

Fansens halsning till Perea: "De colchonero a maquinista! Bienvenido a Mexico, Turbo!"

Han presenteras imorgon(Torsdag).
Atlético zoran
2012-06-20 20:36
Antena 3 hade ett par riktigt härliga prrogram om Gil Marín, hans familj och deras lyxliv förra året vid den här tidpunkten. Han har sannerligen några riktigt vräkiga kåkar, det skall sägas.

Wolfsburg vill ha €10-12 miljoner för Diego och han vill ha ungefär €5 miljoner per säsong. Det är vad som är det mest trovärdiga, något Atlético inte har råd med.

Glöm inte att de måste betala €12,6 miljoner till Porto för Falcao och ytterligare €16 miljoner nästa säsong. Sedan har vi skulden till skatteverket som ligger på €15 miljoner per år.
2012-06-20 20:18
Zoki låter för bra för att vara sant..

Från början ville de ju ha 10€ eller mer och lönen skulle ligga på 5€. Han kanske har gjort en tvärvändning. Jag tänkte också på det med samla ihop pengar till Falcao men ryktet läste jag bara, och man vet aldrig om Gíl Marin kanske har sålt någon båt eller något hus så att han har fått in pengar..
Atlético zoran
2012-06-20 19:41
Cerezo har sagt att Atlético inte är intresserade av Gio dos Santos till Fox Sports i Mexico. Förbered er på att klubben kommer offentliggöra övergången de kommande dagarna..

Nej, Alex, de måste samla ihop mellan €20-30 miljoner eftersom Atlético missade Champions League, så pengarna går först och främst (officiellt i alla fall..) till att betala av skulder. Sedan vet man inte vad Gil Marín har kokat ihop med Skatteverket..

Det går ett rykte på Twitter sedan igår att Diego redan är värvad, väldigt löst sådant. Han skall i så fall ha sagt nej till Liverpool (som erbjöd €15 miljoner) och vill spela i Atlético som "bara" skall offentliggöra sättet som man betalar övergången på. Priset ligger i så fall på €6 miljoner och han kommer tjäna ungefär €3,5 miljoner de fyra kommande säsongerna. Visst, det låter kanon, men alltjämt väldigt löst med folk som man inte vet vad de egentligen vet. Vi får se..
Annons: