/spanien/atletico/forum/795.aspx/spanien/atletico/forum/795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2012-08-27 21:17
Utgick från denna video (länktips)
Atlético Antonio López
2012-08-27 21:16
Hmm, nu stämde inte våra 11:or alls haha :)
Atlético Antonio López
2012-08-27 21:15
Curre-Filipe,Godin,Miranda,Juanfran-Gabi-Mario-Arda-"Löken"-Koke,Falcao.

Adrian alltså petad denna match.
Atlético Karl Pilkington
2012-08-27 21:14
Curtois
Silvio Miranda Cata Diaz Filipe
Tiago Gabi
Adrian Arda Cebolla
Falcao

Juanfran på bänken alltså. Tiago tar Marios plats på innermitten.
Munian från start för Athletic förövrigt.
Det här blir en riktigt rolig match!
Atlético Kaya1
2012-08-27 14:17
måste byta ut antingen gabi eller mario i kvällens start elva dessa herrar har inget vidare offensiva kvalitéer in med koke eller emre som kan spela spelet mot båda hållen relativt bra.
Arda var rätt bra på mitten mot levante och borde fårsätta spela där.
Atletico vinner ikväll men det blir inte lätt
Atlético El Rojiblanco
2012-08-27 12:06
Håller med Aupa, kommer bli en jävla härlig säsong. Förhoppningsvist med mindre motgångar. Vi måste vinna skitmatcher som resluterade i kryss förra året. Tre poäng ikväll skulle vara en fantastisk start på veckan!

!Vamos Atleti!
Atlético Antonio López
2012-08-27 00:57
Morgondagens match måste bara bli 3 poäng. Med spelare som Llorente, Amorbieta och Javi Martinez utanför laget och Muniain utanför startelvan finns inga ursäkter. Nu tar Atlético sina första 3 poäng!
Atlético Aupa Aupa!
2012-08-27 00:46
La liga blir OTROLIGT spännande iår
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-08-26 23:12
Tack Valera - du har raddat min helg :)
Atlético Polkagrisen
2012-08-26 23:07
Jag vet ett SF-forum som håller enastående låg nivå just nu. När man inte kan slå det andra laget själva kan man ju alltid le sitt ondaste leende när det tredje laget lyckas :)
Atlético Aupa Aupa!
2012-08-26 22:17
Valera :)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-08-25 18:56
Kommer att vara i stockholm på måndag och tänkte se om någon i närheten vill mötas upp och se matchen tillsammans :)

2012-08-25 18:38
Garra, konstigt.. kolla länktips
Atlético Garra
2012-08-25 18:21
För att vara mer specifik så hamnar man på Halmstads SF sida, en artikel angående Selakovic.
Atlético Garra
2012-08-25 18:18
Ville bara säga att när man klickar på länken för podcasten så hamnar man nån helt annanstans (använder appen för iPhone)
Atlético Garra
2012-08-25 13:08
Kollade nyss på hans twitterbild och han hade på sig en Al Pacino tröja. Däremot länken på hans twitter profil länkar till en bild med honom bärandes en Atletico tröja. :)
Atlético Aupa Aupa!
2012-08-25 12:38
Gaboro/
Länka twittersidan
Atlético Kakan_Atletico
2012-08-25 12:20
Gaboro

Hade gjort min dag! Vi behöver en lirare som Diego som kan lösa upp motståndarnas försvar med sin enastående teknik och kreativitet. Arda, Diego, Adrian och Falcao fungerande ju ganska hyfsat ihop under föregående säsong..

Den kvartetten tog ju i princip hand om offensiven på egen hand. Medans resterande sju spelare tog hand om defensiven.
Atlético zoran
2012-08-25 12:18
@23.

Om Godín lämnar kommer Bruno Alves antagligen att lämna Zenit för spel i Atlético.
Atlético Gaboro
2012-08-25 11:58
Diego har bytt sin webb (facebook och twitter) till bilder när han bär Atletico tröjan, verkar som att han snart är klar??

Skulle vara otroligt underlättande om han blir klar
Espanyol 23.
2012-08-25 11:53
Vad skulle detta ha för betydelse om han nu drar till City?
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-08-24 16:57
Lite gott om Pereas fina start i mitt Cruz Azul har i tacoland :)

Kung PEREA! :)
Atlético Bobban (red)
2012-08-23 14:36
@ Sand

Om du köper biljetten direkt vid klubbens egna biljettförsäljning vid arenan kostar biljetterna från 20-90 Euro beroende på var du vill sitta! Det är det åtminstone de priser som man har på biljetterna till hemmapremiären på måndag. Det är nog ungefär samma pris mot Rayo skulle jag tippa på.

Vill du köpa biljetter online, funkar det att göra det via ServiCaixa/Ticketmaster och hämta ut biljetten från någon av företagets automater.

Mer info om resan hittar du i vår reseguide, som finns till vänster!
Atlético Sand
2012-08-23 12:10
Vad kostar det att köpa biljett till en vanlig match, typ mot rayo? Och hur gör man? :)
Atlético Antonio López
2012-08-22 13:54
Gaboro/
Jo jag håller med, sättet man delar upp pengarna på är patetiskt. Den enda anledningen att Atlético har ställt sig tveksamma till den frågan är att de och Valencia ändå får mer pengar än någon av de andra lagen bortsett från Barca & Real. En ändring hade väl inte gynnat klubben kortsiktigt men långsiktigt skulle det nog vara bra för alla lag i ligan bortsett från Barca och Real.

Haha ja men den situationen finns nu, Barca var 30 poäng från Valencia förra säsongen och Real 39. Speglar väll situation i ligan ganska bra.
Atlético Gaboro
2012-08-22 13:30
Antonio Lopez

Grym artikel, satt och läste igenom den nu, oj vilka skulder vi verkligen har men det är inget jag ser som något större problem, eftersom jag tror att man kommer inom kort spela i CL och om klubben håller sig till sin avbetalningsplan så skall det inte vara några större problem..

Det som däremot chocka mig var att man nu insåg den stora skillnaden mellan de två toppklubbarna och de andra, t ex att Barca och Reals löneutgifter ligger på mer än 200 mille euro och Atletico på tredjeplats har en lönebudget på drygt 64 mille euro

När man ser detta så borde Barca och Real leda ligan med typ 30-40 poäng resten är skämigt för en klubb med så stora intänkter
Atlético Gaboro
2012-08-22 11:57
Stod nånstans om ett bud från City på tio mille euro för Godin, tänker såhär: Godin lämnar, bruno alves kommer in, sen blir javi martinez klar för Bayern, så RG drar till bilbao, och vi tar in Diego och Gio.. Eller kanske bara Diego

Är inte allt för orolig för våra spelarförluster om detta dröm secnario inträffar
2012-08-22 00:12
Och för Óliver Torres, se detta länktipset... sorry för dubbelpost
Atlético Mazzjo
2012-08-22 00:09
Våran svenska ungdomsspelare återvänder hem.
2012-08-22 00:05
Se länktips för Kaders insats mot Levante!
Annons: