/spanien/atletico/forum/778.aspx/spanien/atletico/forum/778.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Garra
2012-08-29 23:44
Håller med Torres helt.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2012-08-29 22:43
Ett fint uttalande av Torres för en gång skull

Fernando Torres:"Forlán, Agüero and Falcao are more for Atlético than I was. They were champions and to me, they are legends."
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-08-29 22:28
ESPN snackar om "Falcao till Chelski"...

Nagot som, enligt gubbarna i studion, maste ske innan Fredagens final, da han skulle vara "otillganglig" i Europaspel OM han lirar en sekund for Atleti...

Tycker det later skumt, da val en final som ej ar varken EL eller CH L bor vara separat fran just de namnda turneringarna och des cup-tied regler???

Kanns som att det ar nagot BS som exempelvis The Sun och liknande blaskor skapat...
Atlético Aupa Aupa!
2012-08-29 18:08
Oli till Monaco?
Atlético Bobban (red)
2012-08-29 09:44
Cholo om Supercupfinalen....
Atlético Gaboro
2012-08-28 23:18
Jag beställde Falcao officiell tröja och shorts från Uksoccershop, jag fick tröjan, inga som helst problem, men shortsen kom aldrig, när jag mejlade fick jag inget svar, till slut svarade på mitt 1000 mejl och sade att även de väntade på att få in shortsen från leverantör fast de står att shortsen ska finnas inne på lagret, några pengar såg jag inte eller efter att jag ångrade köpen av shortsen

Detta var dock förra året
Atlético Kakan_Atletico
2012-08-28 20:08
@Razor

Jag tror att Cholo vet vad han håller på med.

Synd med Silvio, har verkligen trott på honom med det ligger faktiskt något i att Kader och Manquillo kan utföra ett bra jobb på samma position.

@Bobban

Tackar för tipsen!
Atlético Razor
2012-08-28 19:55
Grym vinst igår men är det ingen mer än jag som är orolig över den sjukt obalanserade truppen vi har i år? Vi har två yttrar (Cebolla och Arda) i truppen (jag räknar inte Adrian - han är anfallare). Och sen har vi massa innermittfältare som inte kommer att få spela. Tror att det kan bli ett problem och att spelare kommer att spela på platser där de inte riktigt passar. Tror t ex inte att vi får ut max av Koke (jag vet att han spelade i mitten igår) eller Emre på en ytterplats...

Vill inte negga men balansen ser inte så bra ut...
Valencia Ryggafotboll
2012-08-28 19:28
Sugen på att tjäna pengar? Ta en titt på vår nystartade Spelblogg, där vi via heltidsstuderande av matcher kommer att leverera tips på löpande band, Specialsporten blir Fotboll! Kika in och kommentera gärna vid Synpunkter!
www.ryggafotboll.blogg.se
Atlético Antonio López
2012-08-28 19:22
Blev ordentligt skrämd när jag öppnade länken om Cisma. Trodde på fullaste allvar att det var Valera på bilden.

Atlético Kun Kun Kun
2012-08-28 16:41
Fan vad jag hatar när sidor inte kan stava rätt till Atlético, tänker på uksoccershop som skrevs nedanför. Kan inte ta sidan seriös och vägrar handla därifrån. Dock såg jag en t-shirt på subsidesport som jag gillade, tack för länken Bobban.
Atlético A.K.
2012-08-28 16:38
Måste säga att jag är rätt nöjd efter att sett gårdagens match på plats.. Bra spel, bra tryck och en hungrig tiger.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Polkagrisen
2012-08-28 13:13
Stabil match igår, men om man får lov att gnälla så hade ju ett par mål till känts ännu bättre. Jag lider lite med Athletic dock, och jag undrar om de gör rätt som strular med övergångar. Så HÄR dåliga är de väl inte egentligen utan Martines och Llorente? Dags att släppa iväg och skapa lugn och ro kanske?

Om jag är korrekt informerad är marängerna just nu fjärde lag...i Madrid!
Atlético Bobban (red)
2012-08-28 12:57
@ kakan_Atlético

Det finns ett stort utbud på nätet, det är bara att googla så hittar du flera alternativ. Har själv beställt från England och Tyskland utan några som helst problem. Det finns ju även svenska sidor som säljer matchtröjor och några här på forumet har beställt atletiprodukter via danska sidor...

uksoccershop
subsidesport
kitbag osv
Atlético Kakan_Atletico
2012-08-28 12:20
Var beställer jag en Falcao tröja, årets modell, för bäst pris och transport?
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-08-28 02:52
Fy fan El Tigre Falcao - sa jag fullstandigt ALSKAR dig!!
Barcelona Andreas V.V
2012-08-28 00:13
@Antonio López:

Haha, nej... har gått på några "nitlotter" gällande Atletico förut men när jag såg Athletics startelva kände jag att det var dags..
En stund tänkte jag bomba in hela 20.000:- men jag fegade ur i slutändan. :)

Nåväl, härlig match var det i alla fall!
Hoppas för all del att Falcao stannar hos er länge, vilken konung!
Atlético Karl Pilkington
2012-08-28 00:00
@ Antonio Lopez

True that. Lär inte räcka så långt, dock. Hehe.
Skönt att man inte sitter inne med den policyn, faktiskt. Pengarna de får för Llorente+Javi Martinez lär väl omsättas i ungdomsakademin och kommer inte till nytta förränn om... ja, 10 år.

Bäst idag tycker jag Falcao och Arda var. Bra inhopp av Diego Costa, också. Känns lite hetare än Adrian för tillfället....
Atlético Antonio López
2012-08-27 23:55
Karl Pilkington/
Jo då, de kan ju släppa in ett bud på R.G ;)
Atlético Antonio López
2012-08-27 23:54
Grattis Andreas! Inte många gånger man ser folk som är glada över att de tippade Atlético. Snyggt att du lyckades få in 4-0.
Atlético Karl Pilkington
2012-08-27 23:53
@ Andreas V.V

You're welcome ;) Snyggt att ni snodde poäng av Valencia igår. Kan bli tacksamt för oss i längden. Eller ni kanske tänkt blanda er i CL-platserna? hehe

Bra match från vår sida men dålig effektivitet. 6-0 hade speglat matchbilden bättre.
Viktigt att man inte får hybris nu, dock. Athletic var ruskigt usla. Ser riktigt illa ut för deras del, faktiskt. Och inte kan man värva någon....
Barcelona Andreas V.V
2012-08-27 23:50
Otroligt gott!

5100:- i vinst på ren Atletico seger samt 200:- på 4-0 vilket gav 4200:-
Nästan 10.000:- på en match!

Tack Atletico, tack Falcao!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Atlético olleulv
2012-08-27 23:45
Sett till chanser så hade ju lätt kunnat vara 7-0. Som sagt... Bilbao blekt!
Atlético bel0
2012-08-27 23:40
tiagooooo
Atlético olleulv
Bomb!
Atlético Bobban (red)
Gooooooooooooooooooooooool

Tiago bombar in fyran
Atlético olleulv
2012-08-27 23:38
Bra räddningsr!
Atlético olleulv
2012-08-27 23:26
Löjligt nära 4-0 vid tre tillfällen!
Barcelona oxfilé
2012-08-27 23:22
Fy fan vad mäktig El Tigre är. Är på en helt egen nivå.
Atlético Erik_
2012-08-27 23:19
Skulle ju välja Falcao före Kun eller Forlan alla dagar i veckan. Vilken spelare han är! Athletic är dock väldigt bleka idag..
Annons: