/spanien/atletico/forum/776.aspx/spanien/atletico/forum/776.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-08-30 23:42
Fixade det haha.. Tack så mycket Mr. López!

Nej AIK är inget jag brukar hänga i granen iallafall... hade varit grymt mot MFF eller typ FCK, nära och bra :)
Atlético henry garvis carlsson
2012-08-30 23:03
Applepisstelefon!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético henry garvis carlsson
2012-08-30 23:01
Tudelat, men klart att man håller mer på Gnaget! Hoppas hellre på FCK eller kommunens IF...nära och bra! Funkade ju finfint senast mot fck!
Atlético Karl Pilkington
2012-08-30 21:47
Har sett på redaktions-sidan att flera av skribenterna här är gnagarna... hur är det med sympatierna vid ett eventuellt möte i höst? ;)
Atlético Antonio López
2012-08-30 21:18
Kul att AIK gick vidare, chansen må vara liten men förhoppningsvis hamnar Atléti och de i samma grupp.
Atlético Kakan_Atletico
2012-08-30 20:32
Bra införrapport Alex! En annan tanke jag hade var att det känns som om det var 10 år sen den matchen spelades med tanke på vilka lirare som var med från vårt kära lag. Nästan inte någon som är kvar. Rätt sjukt faktiskt.
Atlético Antonio López
2012-08-30 18:23
1891_1903/
Kikade lite på sidan, du kanske vill dubbelkolla vart Vicente Calderón är beläget. Sist jag kollade var det inte Sverige ;) Annars en trevlig sida ni lagt upp, rolig idé.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-08-30 17:56
el niño para siempre!: Moderklubb och fan, men likt forbannat sa acklades jag av hans "two-faced" uppforande, tvi.

Som Lopez skriver, sa tycker jag det basta med Torres var nar han lamnade: Det gav oss chansen att byga ett LAG, snarare an EN spelare ;)

Kul dock att han har mage att erkanna Forlan, Kun och Falcaos storhet. det respekterar jag.
Atlético 1891_1903
2012-08-30 17:28
En rolig supporter sida som jag + några andra precis startat som ett skol arbete.

http://ratethebeer.hemsida24.se
Atlético Sk018
2012-08-30 16:50
Klingar inte alls illa med att Getafe lånar ut spelare till oss.... :/
Atlético Antonio López
2012-08-30 15:50
Haha så med andra ord så var Torres största goda gärning mot Atléti att lämna klubben? Personligen har jag varit lite bitter på Torres pga det rawkus nämnde efter Gerrards Svanhopp och hur Torres "firade" från läktarplatsen till olika diverse uttalanden som att Agüero borde lämna klubben osv. Något han helt enkelt borde hålla käft om. Därför min, rawkus och säkert några andras chock till ett uttalande han inte dragit rakt ur arslet.
Atlético el niño para siempre!
2012-08-30 12:21
Samtidigt gav Torres indirekt oss, hans övergångspengar, Forlan och Simao som i sin tur ledde till CL-spel och Europa League. Framförallt Forlan. Sen är det ju inte Torres förtjänst att Forlan var som en Gud när han var här. Men förstår jag inte varför vissa har något emot honom? Han har visat respekt mot sin moderklubb och säger att han är en Atlétisupporter
2012-08-30 06:52
@Antonio López:

Se pa fan. Han har alltsa en hjarna trots allt? Har NOLL overs for killen efter hans gester nar acklet gerrard filmade till sig straffen, men detta var bade uppfriskande OCH uppriktigt. Tack Torres!
Atlético Gaboro
2012-08-30 00:34
Aguero kan ju bara ta och dra åt pipsvängen..
Blev riktigt äcklad på sättet han lämna klubben
Atlético Garra
2012-08-29 23:44
Håller med Torres helt.
Atlético Antonio López
2012-08-29 22:43
Ett fint uttalande av Torres för en gång skull

Fernando Torres:"Forlán, Agüero and Falcao are more for Atlético than I was. They were champions and to me, they are legends."
2012-08-29 22:28
ESPN snackar om "Falcao till Chelski"...

Nagot som, enligt gubbarna i studion, maste ske innan Fredagens final, da han skulle vara "otillganglig" i Europaspel OM han lirar en sekund for Atleti...

Tycker det later skumt, da val en final som ej ar varken EL eller CH L bor vara separat fran just de namnda turneringarna och des cup-tied regler???

Kanns som att det ar nagot BS som exempelvis The Sun och liknande blaskor skapat...
Atlético Aupa Aupa!
2012-08-29 18:08
Oli till Monaco?
Atlético Bobban (red)
2012-08-29 09:44
Cholo om Supercupfinalen....
Atlético Gaboro
2012-08-28 23:18
Jag beställde Falcao officiell tröja och shorts från Uksoccershop, jag fick tröjan, inga som helst problem, men shortsen kom aldrig, när jag mejlade fick jag inget svar, till slut svarade på mitt 1000 mejl och sade att även de väntade på att få in shortsen från leverantör fast de står att shortsen ska finnas inne på lagret, några pengar såg jag inte eller efter att jag ångrade köpen av shortsen

Detta var dock förra året
Atlético Kakan_Atletico
2012-08-28 20:08
@Razor

Jag tror att Cholo vet vad han håller på med.

Synd med Silvio, har verkligen trott på honom med det ligger faktiskt något i att Kader och Manquillo kan utföra ett bra jobb på samma position.

@Bobban

Tackar för tipsen!
Atlético Razor
2012-08-28 19:55
Grym vinst igår men är det ingen mer än jag som är orolig över den sjukt obalanserade truppen vi har i år? Vi har två yttrar (Cebolla och Arda) i truppen (jag räknar inte Adrian - han är anfallare). Och sen har vi massa innermittfältare som inte kommer att få spela. Tror att det kan bli ett problem och att spelare kommer att spela på platser där de inte riktigt passar. Tror t ex inte att vi får ut max av Koke (jag vet att han spelade i mitten igår) eller Emre på en ytterplats...

Vill inte negga men balansen ser inte så bra ut...
Valencia Ryggafotboll
2012-08-28 19:28
Sugen på att tjäna pengar? Ta en titt på vår nystartade Spelblogg, där vi via heltidsstuderande av matcher kommer att leverera tips på löpande band, Specialsporten blir Fotboll! Kika in och kommentera gärna vid Synpunkter!
www.ryggafotboll.blogg.se
Atlético Antonio López
2012-08-28 19:22
Blev ordentligt skrämd när jag öppnade länken om Cisma. Trodde på fullaste allvar att det var Valera på bilden.

Atlético Kun Kun Kun
2012-08-28 16:41
Fan vad jag hatar när sidor inte kan stava rätt till Atlético, tänker på uksoccershop som skrevs nedanför. Kan inte ta sidan seriös och vägrar handla därifrån. Dock såg jag en t-shirt på subsidesport som jag gillade, tack för länken Bobban.
Atlético A.K.
2012-08-28 16:38
Måste säga att jag är rätt nöjd efter att sett gårdagens match på plats.. Bra spel, bra tryck och en hungrig tiger.
Atlético Polkagrisen
2012-08-28 13:13
Stabil match igår, men om man får lov att gnälla så hade ju ett par mål till känts ännu bättre. Jag lider lite med Athletic dock, och jag undrar om de gör rätt som strular med övergångar. Så HÄR dåliga är de väl inte egentligen utan Martines och Llorente? Dags att släppa iväg och skapa lugn och ro kanske?

Om jag är korrekt informerad är marängerna just nu fjärde lag...i Madrid!
Atlético Bobban (red)
2012-08-28 12:57
@ kakan_Atlético

Det finns ett stort utbud på nätet, det är bara att googla så hittar du flera alternativ. Har själv beställt från England och Tyskland utan några som helst problem. Det finns ju även svenska sidor som säljer matchtröjor och några här på forumet har beställt atletiprodukter via danska sidor...

uksoccershop
subsidesport
kitbag osv
Atlético Kakan_Atletico
2012-08-28 12:20
Var beställer jag en Falcao tröja, årets modell, för bäst pris och transport?
2012-08-28 02:52
Fy fan El Tigre Falcao - sa jag fullstandigt ALSKAR dig!!
Annons: