/spanien/atletico/forum/752.aspx/spanien/atletico/forum/752.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Garra
2012-10-09 22:07
Gaboro: Jag har beställt från Atleticos hemsida, förutom priset så var det inga problem! :) Cholo Cam!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético zoran
2012-10-09 21:06
@Antonio López

Allvarligt. Det är ju sjukt, men jag har suttit och bläddrat igenom matcherna sedan Cholo kom så här på kvällen och varje jävla gång han jublar efter ett mål är så speciellt. Inte ett öga torrt, fan vad stor han är!
Atlético Aupa Aupa!
2012-10-09 20:40
Antonio@

Fyfan vilken bra idé!
Atlético Antonio López
2012-10-09 20:28
Är det bara jag som vill ha en "Cholo-cam" när laget spelar? Skulle vara hur underhållande som helst!
Atlético Karl Pilkington
2012-10-09 15:15
Gaboro

Med samma logik hade vi stavat Man Utd "Manchester Junajtid". Märkligt.

Letade förövrigt efter 12/13 års modell med långa ärmar. Falcao har alltid den på sig i första halvlek innan han byter till kort i andra (märklig observation, visst...) och den är förbannat snygg. Finns dock inte att köpa, inte ens på officiella...
Atlético Gaboro
2012-10-09 14:37
Vet inte om man vill beställa från uksoccershop.com, där dom har stavat Athletico Madrid, även när jag påpekade det så fick jag svaret att det är så man skriver i UK, men jag försökte påpeka att man stavar Atletico Madrid världen över, men men..
Atlético Gaboro
2012-10-09 14:33
Är det någon som har beställt en matchtröja från clubatleticodemadrid.com till Sverige? Alltså från den officiella hemsidan?

Tänkte på att beställa en matchtröja därifrån med en Europa League Tag på ena ärmen
Atlético Antonio López
2012-10-09 12:44
A.K/
Haha, svårt att klandra honom då. Hade jag vart Falcao hade jag rytit som en tiger varje gång jag skulle gå in i en duel. Försvaren skulle drömma mardrömmar i veckor haha!
Atlético Aupa Aupa!
2012-10-09 10:06
Trycket på Calderon efter det vinnande målet!
Atlético José Antonio Reyes
2012-10-09 01:01
Har inte hunnit med att berömma redaktionen för ett enastående arbete, så väljer därför att passa på nu! Tycker det är underbart att på rasten på jobbet kunna gå in och läsa senaste nytt om sitt kära Atletico. Skribenterna håller mycket hög klass vilket även vårt älskade forum gör som förgyller hela sidan.

Man tackar ödmjukast!
Atlético A.K.
2012-10-09 00:39
Lopez//

Jag tror Weligton sket på sig och sparkade in bollen när han hörde tigern ryta till bakom honom..
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-10-08 23:50
Erkan: det står ju att det är ett reklamfoto för kläder.

Karl.P: tyvärr blev det så... tror ändå att han behåller ledningen ;D
Barcelona erkano
2012-10-08 23:36
Arda & Paris Hilton är ihop!! http://live.sporx.com/futbol/genel/paris-hiltondan-arda-yorumuSXHBQ298467SXQ
Atlético Antonio López
2012-10-08 23:08
Synd, men det gör tigern bara hungrigare ;O

Men helvete vad klantigt av Wellington haha, tror han var så lättad över att Falcao "fick" målet ett tag.
Atlético Bobban (red)
2012-10-08 22:53
Allvarligt tror ni att Marca hade gjort samma sak om det hade gällt Ronaldo?
Atlético Karl Pilkington
2012-10-08 22:07
Lite "tråkigt" besked. Fick använda Google Translate för att luska ut vad som egentligen stod här men det verkar som att de efter att ha granskat reprisbilderna valt att sätta 2-1-målet som ett självmål till slut.

Haha, känner mig lite som en grävande journalist...
Atlético Davvid
2012-10-08 20:23
atletico redaktionen gör ett underbart jobb och det första jag göra på dagarna och varje gång jag sätter mig vid datan eller går in på mobilen kikar jag på vad som har skrivits på denna sida :D
Atlético Bobban (red)
2012-10-08 20:18
Vi slickar i oss av berömmet, det värmer oss. Jag vågar inte ens tänka på hur många timmar i veckan som jag lägger ner på att följa mitt absoluta favoritlag och de i övriga i redaktionen är lika skadade. Utan er läsare är vi ingenting, så tack än en gång.
Atlético Aupa Aupa!
2012-10-08 13:30
Håller med om att redaktionen är fantastisk. Läser andra artiklar i olika ligor här på SvenskaFans men ur ett neutralt perspektiv känns det som att vår redaktion lägger ner mest tid på sina artiklar och gör dem utsökta.
Tummen upp!
Barcelona S91
2012-10-08 13:12
Kul att ni fått ordning på skutan denna säsong! Ni spelar smart fotboll, och det bådar gott. Kan bara hålla med om att det är KASST att inte ett ord nämns om gårdagens toppmöte i Aftonbladet, visar bara hur kompetenta de är inom journalistik :)

Lycka till framöver, och oj vilka matcher det lär bli mellan Atletico och Real/Barca denna säsong!
Atlético Karl Pilkington
2012-10-08 12:47
Det sjuka är att vi egentligen inte har nämnvärt bättre trupp än under någon av de senaste 5-6 säsongerna. Vad är då annorlunda?
Diego Simeone.

Vill också passa på att hylla redaktionen här på SF. Görs ju om vartannat nästan hela tiden men ni kan inte få nog med god kritik. Ni är fan helt fantastiska, tack!
Atlético Anderss0n
2012-10-08 12:45
//ADCS Lika bra det så slipper vi dessa medgångssupportrar (låsassupportar) som annars kommer att komma in och förpesta vårat fina forum. Bara att kolla in i Barcas samt Reals forum vid matchdagar.. Glad att vårt forum alltid håller en hög nivå :)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-10-08 11:53
Mario var grym igår!

Förresten så har vi lika många poäng efter sju matcher som guldlaget 96!
Atlético Gaboro
2012-10-08 11:39
OTROLIGT, hur Falcao gång på gång kommer upp i nickdueller med spelare som Weligton och Demichelis som är typ ett huvud längre och fortfarande kan nå bollen, sjuk teknik och spänst..

Emre va grym igår likväl Arda, även Mario Suarez.. men en höjdpunkt måste nog vara Mirandas brytning mot Eliseu, riktigt kyligt hur han tar bollen!
Atlético ADCS (red)
2012-10-08 11:10
Dubbelpost...
Atlético ADCS (red)
2012-10-08 11:10
Atlético upp i delad serieledning efter seger i toppmötet. Inte ett enda jävla ord i Sportbladet om detta under fliken La Liga. Romaldos V-tecken, Mourinhos ADHD över domarna, Barcelona ytterback gjorde illa stortån etc etc.. Allt finns med förutom Atléticos match. Avgå era wannabejournalister. Mainstreampatrask.
Atlético Kakan_Atletico
2012-10-08 10:48
Om jag inte minns fel hade vi lika mycket poäng som vi har nu efter halva förra säsongen med Äpplet vid rodret. Makalös inledning, men det gillar vi. Men den största överraskningen är ju att vi kan avgöra på övertid ch dessutom på självmål. Känns underbart! Borde dock blivit mer om inte linjedomaren varit blind. Och huvuddomaren, pajas. Likaså kommentatorn, idiot.
Atlético Anderss0n
2012-10-08 09:50
Ränderna går aldrig ur som man brukar säga.. Snart kommer väl raset när hybrisen är så högst. Men just nu känns det verkligen grymt bra men vi får se..
Samtidigt ska det sägas att Falcao just nu är löjligt bra och jag har iaf inte sett någon som hållt liknande nivå i Atletico. Kanske Forlan under korta perioder men han var ju verkligen en formspelare.. Grymt att gå till uppehåll så här!
Atlético Aupa Aupa!
2012-10-08 09:10
ColinZeal.se @ De bästa lagen får väl flyt med sig nån gång..
Atlético ColinZeal.se
2012-10-08 07:25
Galen galen galen säsongsinledning... VAD händer? Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till tabelläget - raset kommer väl strax men om man ska få med sig avgörande självmål till sin fördel på övertid - what?
Annons: