/spanien/atletico/forum/739.aspx/spanien/atletico/forum/739.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-11-22 19:17
Falcao är en målskytt av rang, medan Suarez är en mer komplett spelare än colombianen. Han kan dribbla, skjuter hårda skott, fin spelförståelse och en målskytt. Allt detta saknar Falcao förutom målskyttet och avsluten, så jag tror nog att ni hade klarat er bättre med Suarez som spetsspelare.
Atlético Kakan_Atletico
2012-11-22 17:16
Har nog med allt rasistsnack, hans filmningar och beteende att göra ;)
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-22 16:41
Haha varför hatar ni Suarez så mycket.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético el niño para siempre!
2012-11-22 16:21
Hade aldrig velat se Suarez i mitt Atlético, äckligare spelare kan man inte hitta.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-11-22 12:08
@Garra:

nä fy sådant osvensk beteende ;)
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-11-22 11:57
@Antonio López:

kan bara hålla med...år efter år säljer dom toppspelare för dyra pengar , men likfan vinner dom sin CL-grupp i år....dom måste vara bästa laget i europa när deat kommer till spelarköp/sälj

Sen tar jag hellre Cavani än Suarez alla dagar för Falcao kommer försvinna förr eller senare så funkar det i dagens peningvärld
Atlético Garra
2012-11-22 00:47
Kolla spelet han får på 3-1 målet! :D
Atlético Garra
2012-11-22 00:47
Önska vi hade såna här program i Sverige...
Atlético Antonio López
2012-11-21 22:43
Det enda Benitez lär få igång är micron...
Atlético Garra
2012-11-21 21:48
Förhoppningsvis så kan Benítez få igång Torres då är det väl 100% att Falcao stannar om vi tar CL plats? :)
Atlético Tigern (f.d. Kun Kun Kun)
2012-11-21 17:57
Kvittar om Falcao lämnar i Januari för Chelski, för något Champions League kommer han ändå inte få lira.
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-21 16:26
Grabbar: Dzeko till rea pris :)
Atlético Antonio López
2012-11-21 14:58
Är Falcao cup-tied i och med Supercupen mot Chelski eller kan han spela CL om det nu skulle vara så att han lämnar under Januarifönstret?
Atlético Garra
2012-11-21 14:10
Om folk inte vill ha Suarez i sitt lag pga rasist anklagelserna så är ni ute och cyklar, filmningarna däremot kan jag förstå! :) Suarez är älskad av sina egna och hatad av motståndarna men just nu så skulle nog Cavani passa bättre in i systemet med små justeringar för huvudspelet är inte i närheten av Falcaos!
Atlético Sk018
2012-11-21 13:58
Har svårt att ens förstå varför de namnen diskuteras. Suarez är pools kelgris, han trivs och klubben kommer knappast släppa honom för under 400m. Cavanis situation påminner om falcaos. Älskad och legend, när han väl släpps så blir det till storlag för allt annat än kaffepengar. Dessa värvningar är heeelt emot värvningsstrategin. Om potentiella värvningar bör diskuteras så är de såna som J Martinez eller liknande (stjärnor i "smålag") enligt vad jag tror.
Atlético Antonio López
2012-11-21 13:54
Blir så trött på Porto haha, hur hittar de ständigt dessa spelare? Tycker vi skiter i att köpa en ny spelare för Falcao pengarna och anlitar deras scouter för summan istället.
Atlético Karl Pilkington
2012-11-21 13:42
Om det blir Luis Suarez kommer jag bli en deprimerad Atlético-supporter. Hade tagit lång tid för mig att acceptera att en sådan smutsig fotbollsspelare bär klubbmärket.

Edinson Cavani är naturligtvis klass, men är han inte lite dyr?

Jackson Martinez kan jag faktiskt tänka mig. Han kan inte ha speciellt hög prislapp heller, right? Porto är iofs kända för att ta absurt mycket betalt för sina spelare...

Att Soldado och Negredo är med på listan finner jag faktiskt underhållande. Då är nog Diego Costa och Adrian och att föredra...
Atlético acerci
2012-11-21 11:48
@Bobban Tackar ödmjukast för informationen! Tröjan ska givetvis vara äkta så som sina föregångare.

Har via Marca följt snacket om efterträdare till Falcao. Ser Cavani som en ultimat ersättare, ingen större förändring i vår framgångsrika spelidé är nödvändig med Cavani. Suarez vill jag inte ta i med tång.

I och med att Di Matteos fick kicken ser jag risken för att Falcao lämnar för Chelsea som ökad. Varje ny tränare i de blåa får sina egna prestigevärvningar av farbror Roman...

Atlético Antonio López
2012-11-21 11:20
Röstning på marca om vem "folket" tycker skulle passa bäst som Falcaos ersättare. Aldrig sett hans slut i klubben så definitv innan...
Atlético Antonio López
2012-11-21 11:18
Kan ha missförstått marca med min dåliga spanska men Suarez och Cavani som favoriter när man söker ersättare till Falcao? Vad tycks?
Själv ser jag inte Suarez som den utpräglade målgöraren (dumt att påstå det denna säsong). Skulle nog föredra Cavani om Falcao nu måste gå.
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-21 01:21
Oljebolaget Chelsea åkte på storstryk:) Tänk efter mer än en gång Falcao innan du skriver på för en fetare plånbok men framförallt för ett sämre lag!
Atlético Bobban (red)
2012-11-20 23:40
@ Aupa Aupa

Atlético har ju haft kontrakt med Kyocera sedan 2006 och det var bara en cermoni för att visa upp lite produkter...
Atlético Antonio López
2012-11-20 20:25
Intervju med Cholo, intressanta synvinklar och kuriosa om våra spelare.
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-20 19:57
Nytt kontrakt med Kyocera?
Atlético Bobban (red)
2012-11-20 17:06
@acerci Atleticos officiella shop hitta du vid arenan. Där hittar du allt mellan himmel och jord när det kommer till supporterprylar med matchtröjor inräknat. På vägen fram till arenan finns det ett flertal försäljare som har egna stånd där de försöker kränga allt från nötter till supperprylar, så det är bara till att vara ute i god tid om du ska jämföra priser och sedan är ju frågan hur pass äkta du vill att tröjan ska vara...
Atlético Nicklas Fahlén
2012-11-20 16:25
Haha Zoran.. Jag måste fråga, vad jobbar alla i redaktionen med? Har själv just nu ett jobb där jag inte alls hinner släcka törsten på mitt fotbollsintresse så mycket jag önskar så skulle vara kul att veta vad ni som gör ett sådant fantastiskt jobb håller på med vid sidan av erat supporterskap?
Atlético acerci
2012-11-20 16:01
Hej,

Skulle behöva hjälp. En lyckans vän reser till Madrid i helgen med annat av intresset än fotboll. Hon ska dock gå på söndagens match. Kan det hittas orginaltröjor i närheten av Calderon eller är priserna bäst någon annanstans?

Hjälpsamma tips ger god karma och en varm cyberkram!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-20 13:40
Gaboro: Det är korrekt, men vet man storyn så tycker man bara synd om Miiko. Det ska ha varit en tjej som var svartsjuk som anmälde...
Atlético Garra
2012-11-20 13:03
Gaboro: Håller med angående Adrian, känns respektlöst mot Costa som har kämpat så länge och aldrig klagat som dessutom gör bra ifrån sig. Adrian vill inte förnya sitt kontrakt heller kanske hans planer är att lämna i sommar? Även löken borde gå före Adrian, låt Adrian spela EL och spanska cupen!
Atlético Gaboro
2012-11-20 12:43
Vet att de finns några MFF.are här inne, den misstänkte våldtäktsmannen i allsvenskan som det har pratat febrilt om den senaste tiden är Miiko Albornoz, och åklagaren gick precis ut med att han kommer åtalas, synd för killen, han har precis sumpat sin karriär a la Dulee Johson..

Han är verkligen en lovande spelare, hoppas allt löser sig för honom.. detta fall luktar som ett typiskt våldtäktsfall där tjejen helt plötsligt har ångrat sig och väljer att anmäla.
Annons: