/spanien/atletico/forum/729.aspx/spanien/atletico/forum/729.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético El kulan
2012-11-16 21:46
Vad hände med ryktena som cirkulerade för ett par tre veckor sedan om att Atleti ev skulle bli uppköpta av ett mexikanskt syndikat? Kan det möjligtvis ha något samband med att Atleti fortfarande inte lyckats hitta någon huvudsponsor trots fyra europatitlar på tre år och det faktum att vi har världens just nu hetaste anfallare?
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-16 20:17
J.A.R@

Jag tror inte Falcao bryr sig så mycket. Det är vad media sedan uppståndet har försökt göra; psyka spelarna och klubben och få vad de behöver till rubriker. Självklart är ämnet mellan Messi och Cristina uttjatat, då vänder man sig till det nya Atléti med en Falcao i spets och hånar. Försöker få klubben och spelaren ur balans för att skapa rubriker och få pengar.

Simeone är medveten om det och jag hoppas att han talar med spelarna och försäkrar de att alla i laget är lika värda. Falcao har trots allt inte gjort mål på 2 matcher..
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-16 20:07
Finns inte mycket som irriterar mig så mycket som alla cirkusar om Falcaos klubbadress till nästa säsong. Enligt alla tidingar och skribenter så handlar det inte om Falcaos "vara eller icke vara" i Atletico utan snarare var han kommer hamna. Känner en sorts respektlöshet mot Falcao men framförallt en stor respektlöshet mot Atletico Madrid och oss, klubbens fans.

Ja, jag vet om att det kommer fortsätta att vara såhär ända tills den dagen då Tigern förmodligen kommer och lämna klubben, och ja.. jag vet att man egentligen inte ska bry sig om hur psykiskt sjuka journalister, skribenter, krönikörer etc vänder och vrider på varje litet uttalande vår Tiger gör. Men jag tycker bara att det är trist för Atletico spelar fruktansvärt bra för tillfället och i de matcher vi inte spelar speciellt bra lyckas vi vinna ändå. Falcao är ovärderlig för Atletico det vet jag på alla sätt och vis, men jag tycker både att det är tråkigt och sorgligt att han tar allt rampljuset (dock omedvetet) ifrån den finaste av alla klubbar.. Klubben förtjänar så mycket mer!
Atlético Gaboro
2012-11-16 01:13
Låna ut Silvio och Joel till Rayo under vinter fönstret!
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-16 00:42
Det är inte lätt för en spelare som har varit utfryst av 2 olika tränare på 1,5 år. Han har gått från EL final till att inte ens kallas till matcher i La Liga. Sen är de skadorna som har stört Silvio ganska länge nu. Tycker vi ska låna ut honom på vintern i ett halvår så att han kan få upp självförtroendet och komma fräsch och god till Cholos CL-äventyr ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-11-15 21:14
h-e vad Silvio sög igår...kanske läge att låna ut honom ?
Atlético ADCS (red)
2012-11-15 20:45
Senaste!

PSG acted quickly and put in a massive 70 million € offer for Zlatan Ibrahimovic right after Swedens game against England.

This morning they realized that he is already playing for the club.

PSG press secretary released a statemant this morning saying "we are sorry about the whole thing. We think the oil has gotten in our heads".
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-15 01:30
Jag har fått ett hum om hur det fungerar.. vi snackar mer innan nästa pod
Atlético zoran
2012-11-14 23:38
Jag undrar om det inte går att streama det vi säger på Skype via någon av alla de här streamingsidorna. Vi får kolla upp det om ni är intresserade av något sådant..
2012-11-14 22:59
A. López: japp, därför jag skrev det i ingressen, hoppas det uppskattas!, och tack =D.... Tyckte att idén var skitbra förresten!

Förresten, kolla på länktipset...
Atlético Antonio López
2012-11-14 22:00
Okay :) Inte för att det är någo fel på podcasten som den är men skulle vara kul om det nu var möjligt. Bra pod senast förresten, den längsta hittils?
2012-11-14 20:57
A. López: ska kola upp möjligheterna men lovar ingenting :)
Atlético Bobban (red)
2012-11-14 19:08
@ A López

Än så länge är det inte tekniskt möjligt, då vi kör gruppsamtal via Skype och sedan redigerar ljudfilen innan produktionsbolaget Dobb lägger ut den för er...
Atlético Antonio López
2012-11-14 18:10
Btw redaktörer, vet inte om detta är möjligt men skulle ni kunna tänka er köra någon form av "live-podcast" där ni har en chatfunktion öppen samtidigt?
Atlético Antonio López
2012-11-14 17:59
Alexander/
Haha visst är det frustrerande :) Måste säga att efter jag började skriva så själv så har min irritation minskat rejält varje gång jag ser någon annan göra samma sak.

Garra/
Olika mörka bär och någon frukt, såg ut som vanligt te. Bad en elev hälla ut det och hämta en kopp kaffe till mig istället.
Atlético Olssson
2012-11-14 16:38
In och rösta på Falcao till årets mål!!
Atlético Garra
2012-11-14 14:46
Anthonio Lopez: Vad innehåller blue fruits? Blåbär, plommon? Vet du om teet är svart, grönt eller ört? Örtiga teer brukar vara lite konstiga i smaken. Aupa! Ps: idag så blev Löken uttagen till startelvan för Uruguay och gör han bra ifrån sig så blir han nog given i elvan. ( Har inte vart given sens han boxade Heinze på truten precis innan VM 2010)
2012-11-14 14:44
A.López: sitter och vrider mig varje gång du skriver Atlético med TH.........

Förresten så spekulerar Marca i att Juanfran ska starta mot Panama!
Atlético Antonio López
2012-11-14 14:06
erkano/
4-1 mot Chelsea men det är ju inte riktigt poängen. Athletico är ett osäkert kort för en spelare som Falcao, ekonomin finns helt enkelt inte i klubben. Fokus ligger på att betala tillbaka alla skulder och jag tror helt ärligt det kommer gå utför innan det börjar gå uppåt igen. Klubben har haft så mycket flyt att det är sjukt med Cholo som faktiskt kan leda truppen, vad händer när han går?

Det må gå bra för Athleti nu men när man ligger 3 poäng under ligaettan och inte ens ses som realistiska titelutmanare så är det skillnad på toppklubb ur vårt perspektiv och toppklubb i ett allmänt perspektiv.

För övrigt så fanns det någon buffé med olika tesmaker på lärarrummet, valde blue fruits tea. Smakar röv.

Edit: Stavar som en kratta
Barcelona erkano
2012-11-14 12:09
Atletico är också en toppklubb. Och falcao har spelare i hans nivå i sitt lag. Kom igen vi slog ju Chelsea 3-0 . Hur kan inte vi vara någon toppklubb då ??????? Vi ligger 2a i ligan
2012-11-14 11:25
A. Lopez: klart, jag förstår dig. Men jag tror absolut inte heller att han lämnar i januari..

se länktips...
Atlético Antonio López
2012-11-14 11:14
Alexander/
Givetvis förstår man ryktet, det har varit så med alla våra toppanfallare sen Torres. Men att Falcao tackat ja redan nu för att lämna i Januari tror jag är rent skitsnack. Artikeln ser ju ut att vara något man trixade ihop på bakfyllan, ingenting står skrivet om vart ryktena kommer ifrån eller någon som uttalat sig. Löjligt.
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-14 11:04
Idag ryktas Thern, imorgon Norling stannar, överimorgon Cholo...
2012-11-14 10:33
Blyger: må ledningen brinna i helvetet....

Falcaoryktet förstår jag, klart han vill till en större och bättre klubb där medspelarna är bättre och är på samma nivå som honom
Atlético Blyger
2012-11-14 07:59
Sorry, vänner, sorry! MFFs tränarsoppa har gjort mig helförvirrad. Falcao-ryktet rubbade mig helt.. Jo, Goal är inte så trovärdig. Men det är förvisso inte fotbollskanalen.se heller.
Barcelona erkano
2012-11-13 23:51
Ska bli kul och se Arda och Emre imorgon mot Danmark. 20.00 börjar matchen.
Atlético Antonio López
2012-11-13 20:35
Hahaha så jävla bra, en låt till Diego.
Atlético Antonio López
2012-11-13 15:31
Hahaha men vad sysslar de med på fotbollskanalen egentligen. Goal.com som källa när de publicerar en artikel, seriöst!?
Hade nästan tagit det allvarligare om någon bestämde sig för att ändra ett inlägg på wikapedia. Detta var ju så tragiskt det kan bli.
Atlético Kakan_Atletico
2012-11-13 14:41
Tror att det var detta Blyger menade..

Sant eller falskt? Hoppas åtminstone att han inte sticker i Januari.
Atlético Antonio López
2012-11-13 13:29
Haha blyger du har nog snubblat dig vilse ordentligt denna gång med.
Annons: