/spanien/atletico/forum/728.aspx/spanien/atletico/forum/728.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético bel0
2012-11-18 21:00
ardaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Barcelona erkano
2012-11-18 20:57
Gabi har sämsta hörnorna . Granada spelar skit bra . Eller Atletico spelar uselt !
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-18 20:33
Usch Granada-spelarna är taggade till 1000. Halvtidsvilan kommer lägligt minst sagt. Får se vad Cholo har i rockärmen!
Atlético Bobban (red)
2012-11-18 20:32
Ja det här var en het kandidat till säsongens sämsta halvlek, de behandlar ju bollen som om det vore en het potatis.

Atlético Gaboro
2012-11-18 20:29
Ge Arda direktiv i halvtid att söka sig mer inåt i banan och hålla i bollen, sedan byt ut RG mot koke, för att få lite in en spelare som kan hålla i och fördela bollen bättre!
Atlético Chewie
2012-11-18 20:17
Fan, de spelar ut oss, vi har ingen förutom Arda som kan hålla i bollen.
Atlético bel0
2012-11-18 19:41
stream?
Atlético Chewie
2012-11-18 19:38
Raul Garcia på en ytterposition och ingen Cebolla från start, tycker att han borde våga spela med två yttrar, eller eventuellt spela juanfran som högerytter och Kader på högerbacken från start.
Atlético Kakan_Atletico
2012-11-18 19:33
Ser fram emot att göra marängswiss av er lillebror!
Real Madrid josémariaGutiérrez
2012-11-18 19:01
Alexander Ivanovski(red)

Finns ju inte så många samtalsämnen här inne just nu. Blev full i skratt när jag läste diskussionen några hade med en Valencia-supporter bara.
Atlético Bobban (red)
2012-11-18 18:57
Courtois
Juanfran - Miranda - Godín - Filipe
Mario - Gabi
Arda - RG8 - Adrián
Falcao

Precis som jag var inne på i införn;)
Real Madrid tian76
2012-11-18 15:35
GRYMT managerspel på nätet !

Ge det en chans att skapa ditt alldeles eget fotbollslag, coacha, vinn titlar, bygg upp arena+faciliteter !!

//Tian
Atlético Olssson
2012-11-18 13:03
Tack Alexander!

Ja snygg väggpass och kyligt avslut :)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-18 13:00
josémarioaGutiérrez: Med all rätt ;)

Skriv gärna ett relevant inlägg nästa gång istället för att skriva något meningslöst :)
Real Madrid josémariaGutiérrez
2012-11-18 12:54
Haha vilket storhetsvansinne man ser här, första gången ni ligger bra till i ligan och redan hybris. Lite ödmjukhet?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-18 12:50
Olssson: Bonou; Manquillo, César, Mongil, Tiri; Thomas, Saúl, Omar, Óliver; Pedro y Gerard.

Snyggr mål för övrigt :)
Atlético Olssson
2012-11-18 12:29
Någon som har startelvan till Atletico B?
Atlético zoran
2012-11-18 10:32
Lite kuriosa och information kring matchen ikväll. Detsamma gällande Atlético B:s match mot Real Oviedo som sänds av TeleMadrid SAT klockan 12:00.
Atlético Karl Pilkington
2012-11-17 23:37
Fast varför bry sig om Valencia? Inte direkt så att de hotar. Frågan är väl bara om vi hamnar mer än 20 poäng före dem eller inte...
Atlético ADCS (red)
2012-11-17 23:25
Roberto Soldado//

Jag tror dig! Klart det känns skönt för er att ta lite poäng, oavsett hur det går till. Tiggare har inte råd att vara petiga.
Atlético Garra
2012-11-17 20:45
Nu är ni iallafall på EL plats med en match mer spelad... ;)
Valencia Roberto Soldado
2012-11-17 19:54
@Garra:

Japp. Känns skönt!
Atlético Garra
2012-11-17 19:49
Äckel Valencia får med sig en straff i sista minuten!
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-17 18:04
Cashaga tappar poäng. Gött
Atlético Garra
2012-11-17 17:44
Osa -Malaga 0-0 :)
Atlético Kakan_Atletico
2012-11-17 12:08
4 miljoner euro per säsong är väl inte direkt mycket cash för ett stort företag som Volkswagen, Kia eller liknade. Och 4 miljoner euro per säsong är rätt lite för en klubb som atletico. Trots allt fyra titlar de senaste tre åren.
Atlético zoran
2012-11-17 11:20
@El kulan

De heter Grupo Pachuca och vill åt Getafe, trots att de förnekar det hela. Ángel Torres har varit i Mexiko sedan början av veckan och förhandlat med de, men det återstår att se om de kan komma överens. Det är väl känt sedan tidigare att Torres vill sälja Getafe, men han har flera bud enligt spansk media.

När det gäller huvudsponsorn så är Atlético alltjämt igång och letar, men jag tror ingen är beredd att betala de €4 miljoner per år som KIA gjorde. Där har vi problemet.
Atlético El kulan
2012-11-16 21:46
Vad hände med ryktena som cirkulerade för ett par tre veckor sedan om att Atleti ev skulle bli uppköpta av ett mexikanskt syndikat? Kan det möjligtvis ha något samband med att Atleti fortfarande inte lyckats hitta någon huvudsponsor trots fyra europatitlar på tre år och det faktum att vi har världens just nu hetaste anfallare?
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-16 20:17
J.A.R@

Jag tror inte Falcao bryr sig så mycket. Det är vad media sedan uppståndet har försökt göra; psyka spelarna och klubben och få vad de behöver till rubriker. Självklart är ämnet mellan Messi och Cristina uttjatat, då vänder man sig till det nya Atléti med en Falcao i spets och hånar. Försöker få klubben och spelaren ur balans för att skapa rubriker och få pengar.

Simeone är medveten om det och jag hoppas att han talar med spelarna och försäkrar de att alla i laget är lika värda. Falcao har trots allt inte gjort mål på 2 matcher..
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-16 20:07
Finns inte mycket som irriterar mig så mycket som alla cirkusar om Falcaos klubbadress till nästa säsong. Enligt alla tidingar och skribenter så handlar det inte om Falcaos "vara eller icke vara" i Atletico utan snarare var han kommer hamna. Känner en sorts respektlöshet mot Falcao men framförallt en stor respektlöshet mot Atletico Madrid och oss, klubbens fans.

Ja, jag vet om att det kommer fortsätta att vara såhär ända tills den dagen då Tigern förmodligen kommer och lämna klubben, och ja.. jag vet att man egentligen inte ska bry sig om hur psykiskt sjuka journalister, skribenter, krönikörer etc vänder och vrider på varje litet uttalande vår Tiger gör. Men jag tycker bara att det är trist för Atletico spelar fruktansvärt bra för tillfället och i de matcher vi inte spelar speciellt bra lyckas vi vinna ändå. Falcao är ovärderlig för Atletico det vet jag på alla sätt och vis, men jag tycker både att det är tråkigt och sorgligt att han tar allt rampljuset (dock omedvetet) ifrån den finaste av alla klubbar.. Klubben förtjänar så mycket mer!
Annons: