/spanien/atletico/forum/727.aspx/spanien/atletico/forum/727.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético acerci
2012-11-21 11:48
@Bobban Tackar ödmjukast för informationen! Tröjan ska givetvis vara äkta så som sina föregångare.

Har via Marca följt snacket om efterträdare till Falcao. Ser Cavani som en ultimat ersättare, ingen större förändring i vår framgångsrika spelidé är nödvändig med Cavani. Suarez vill jag inte ta i med tång.

I och med att Di Matteos fick kicken ser jag risken för att Falcao lämnar för Chelsea som ökad. Varje ny tränare i de blåa får sina egna prestigevärvningar av farbror Roman...

Atlético Antonio López
2012-11-21 11:20
Röstning på marca om vem "folket" tycker skulle passa bäst som Falcaos ersättare. Aldrig sett hans slut i klubben så definitv innan...
Atlético Antonio López
2012-11-21 11:18
Kan ha missförstått marca med min dåliga spanska men Suarez och Cavani som favoriter när man söker ersättare till Falcao? Vad tycks?
Själv ser jag inte Suarez som den utpräglade målgöraren (dumt att påstå det denna säsong). Skulle nog föredra Cavani om Falcao nu måste gå.
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-21 01:21
Oljebolaget Chelsea åkte på storstryk:) Tänk efter mer än en gång Falcao innan du skriver på för en fetare plånbok men framförallt för ett sämre lag!
Atlético Bobban (red)
2012-11-20 23:40
@ Aupa Aupa

Atlético har ju haft kontrakt med Kyocera sedan 2006 och det var bara en cermoni för att visa upp lite produkter...
Atlético Antonio López
2012-11-20 20:25
Intervju med Cholo, intressanta synvinklar och kuriosa om våra spelare.
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-20 19:57
Nytt kontrakt med Kyocera?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Bobban (red)
2012-11-20 17:06
@acerci Atleticos officiella shop hitta du vid arenan. Där hittar du allt mellan himmel och jord när det kommer till supporterprylar med matchtröjor inräknat. På vägen fram till arenan finns det ett flertal försäljare som har egna stånd där de försöker kränga allt från nötter till supperprylar, så det är bara till att vara ute i god tid om du ska jämföra priser och sedan är ju frågan hur pass äkta du vill att tröjan ska vara...
Atlético Nicklas Fahlén
2012-11-20 16:25
Haha Zoran.. Jag måste fråga, vad jobbar alla i redaktionen med? Har själv just nu ett jobb där jag inte alls hinner släcka törsten på mitt fotbollsintresse så mycket jag önskar så skulle vara kul att veta vad ni som gör ett sådant fantastiskt jobb håller på med vid sidan av erat supporterskap?
Atlético acerci
2012-11-20 16:01
Hej,

Skulle behöva hjälp. En lyckans vän reser till Madrid i helgen med annat av intresset än fotboll. Hon ska dock gå på söndagens match. Kan det hittas orginaltröjor i närheten av Calderon eller är priserna bäst någon annanstans?

Hjälpsamma tips ger god karma och en varm cyberkram!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-20 13:40
Gaboro: Det är korrekt, men vet man storyn så tycker man bara synd om Miiko. Det ska ha varit en tjej som var svartsjuk som anmälde...
Atlético Garra
2012-11-20 13:03
Gaboro: Håller med angående Adrian, känns respektlöst mot Costa som har kämpat så länge och aldrig klagat som dessutom gör bra ifrån sig. Adrian vill inte förnya sitt kontrakt heller kanske hans planer är att lämna i sommar? Även löken borde gå före Adrian, låt Adrian spela EL och spanska cupen!
Atlético Gaboro
2012-11-20 12:43
Vet att de finns några MFF.are här inne, den misstänkte våldtäktsmannen i allsvenskan som det har pratat febrilt om den senaste tiden är Miiko Albornoz, och åklagaren gick precis ut med att han kommer åtalas, synd för killen, han har precis sumpat sin karriär a la Dulee Johson..

Han är verkligen en lovande spelare, hoppas allt löser sig för honom.. detta fall luktar som ett typiskt våldtäktsfall där tjejen helt plötsligt har ångrat sig och väljer att anmäla.
Atlético Gaboro
2012-11-20 10:53
Snackas mycket om att Adrian bör få speltid så han kommer igång, si och så..
Men man såg tydligt på matchen i söndags att Costa just nu är såååå mycket hetare än Adrian, och Diego Costa borde istället få en ärlig chans.
Atlético Sk018
2012-11-20 00:39
@Tigern Grym artikel faktiskt, härlig skönläsning som sagt!
Atlético Bobban (red)
2012-11-19 23:45
Kakan_Atletico du har PM!
Atlético Bobban (red)
2012-11-19 23:17
Martin Hansson kommer att döma torsdagens match mot Hapoel Tel-Aviv!
Atlético Tigern (f.d. Kun Kun Kun)
2012-11-19 18:34
Skön läsning om Arda.
Atlético zoran
2012-11-19 15:51
@A.K.:

Korrekt. Jag såg faktiskt matchen på beIN Sports Multiplex. Jag vet, jag är skadad..
Atlético Karl Pilkington
2012-11-19 11:26
@ A.K

Haha. Ursäkta om jag trampade någon på tårna...
Känner bara att jag är tveksam till hur de prioriterar och varför de lägger upp programmet som de gör. Atlético är trots allt Europas tredje bästa lag sett till poängsnitt efter Bayern och Barca. Hur mycket hör vi om det?
Å andra sidan kan man vända på det och tycka att det bara är bra att de inte tar upp Atléticos 'sensationella' säsongsinledning då en slags normalisering av frågan gör att folk tror att det inte alls är konstigt att vi ligger där vi ligger.
Atlético Bobban (red)
2012-11-19 11:15
@ Aupa Aupa!

Det dröjde 22 omgångar för manzano/cholo att uppnå denna historiskt grymma ligainledning. Det är ju till och med en bättre inledning än 95/96! Då Atletico hade nio segrar och tre oavgjorda på sina tolv första matcher...
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-19 10:00
När hade vi 31 poäng förra säsongen? Vilken månad?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-19 03:17
@A.K. HAHAHAHAHAHAHHA
Atlético A.K.
2012-11-19 02:45
@Karl Pilkington:

zoran kanske?
Atlético Karl Pilkington
2012-11-18 23:49
Andra helgen i rad som FK Europa varken pratar om Atlético eller visar målen i Atléticos match.

I stället blir det matchbilder i från pissmatcher i andra pissligor.
Vem FAN bryr sig om Evian-Troyes?!
Atlético Chewie
2012-11-18 22:15
4-0 till Sevilla i halvtid, sjukt
Atlético Bobban (red)
2012-11-18 21:59
Statisiken för Atlético de Madrid hittar du här!

Filipe är inte avstängd då han bara ha fyra gula än så länge, men det är många som börjar närma sig sin första avstängning. Mario är ju avstängd mot Sevilla efter sina två gula ostskivor idag
Atlético Karl Pilkington
2012-11-18 21:48
Skönt. Vi spelar inte bra men fortsätter att vinna. Efter 0-1 var det aldrig farligt och trots utvisningen var jag aldrig orolig.
Det enda orosmomentet är möjligen Falcaos form. Måtte formdippen vara tillfällig...

Tänkte avrunda helgen med Sevilladerbyt men det verkar som att Betis har valt att kasta in handduken redan efter 5min.
Får ha den på i bakgrunden och hoppas Betis vänder...

Och en sak till...

...ARDA TURAN!!
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-18 21:48
Härlig seger!!

Vi kan ju passa på att hylla Cholo för hans byte när han bytte in Koke för det var ju faktiskt han som stod för assisten till Arda;)
Visst man kan gnälla en aning på Atleticos insatts ikväll och visserligen ska man även göra det, de gånger spelet inte stämmer till punkt och pricka. Men i ärlighetens namn så gjorde Granada en av sina bästa matcher den här säsongen, vilken moral och kämparglöd dom visar, en eloge till dom. Men jag har sagt det innan och säger det igen!! - I ÅR KAN VI SPELA MINDRE BRA MATCHER OCH ÄNDÅ KOMMA UNDAN MED 3 POÄNG!!!!!!!! Så j***a gött!! Men nu gället det att samla ihop sig för nu kommer det förmodligen inte räcka med halvtaskiga prestationer för att få med sig 3 pinnar för nu väntar det tuffaste av tuffaste motstånd de 4 kommande omgångarna, Aupa Atletico!!

Förövrigt så kan jag tillägga till er som kämpar med dåliga streams match in och match ut. Ladda ner sopcast (användarnamn och lösenord behövs inte för inloggningen sker automatiskt). Gå sedan in på www.livefootballol.tv och välj streams där:) HD-kvalitet utan något "lagg" elr några jobbiga pop-upp fönster elr liknande. Vårsågoda på förhand;)
Atlético Schmacke
2012-11-18 21:40
Gött med tre pinnar! Inte den vackraste matchen, men vem minns det när säsongen summeras?

Är Filipe avstängd i nästa? Någon som har koll på statistiken?
Annons: