/spanien/atletico/forum/724.aspx/spanien/atletico/forum/724.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Karl Pilkington
2012-11-27 23:21
Satt och funderade lite på nya arenan...

Känns ju ganska vemodigt att lämna Calderon men samtidigt kan det ju bli något slags lyft för klubben om flytten slår väl ut. Kan ändå inte bestämma mig om jag ska se fram emot flytten eller inte.

Hur är det, ni som vet? Ser ni själva fram emot flytten? Och hur ser man på det i Madrid?
Atlético El Rojiblanco
2012-11-27 22:50
Underbar säsong so far. Jag är så fruktansvärt taggad till söndagens derby...

Har lite tips till er som inte har csports och vill ha bra kvalitet stream. Jag ber om ursäkt om detta redan har skrivits här, vill bara att alla rojiblancos ska kunna se vårt kära Atleti i så hög upplösning som möjligt :)

Ladda ner programmet SopCast (se länktips). När du ska se matchen går du till www.wiziwig.tv (som redaktionen länkar till i alla "inför"). Hitta matchen under först "live sports", sen "football". När alla kanaler visas upp välj "1200kbps" under "All bitrates". Klicka på "url" och kopiera länken och klistra in den i SopCast. Vänta sedan ca 30 sekunder och VOILA! Allt högre än 2000 kbps är riktigt bra och HD. Går även att hitta mycket bra streamar under det. Det finns massor av olika kanaler att välja på, men skönast är spanska Canal+HD som alltid har matcherna. Rätta språket också!

Som sagt, jag ber om ursäkt om detta redan nämnts. Om någon har frågor eller tycker jag var otydlig är det bara att säga till, jag hjälper gärna till!
Atlético VamosAtleti!
2012-11-27 22:40
Även om vi skulle missa en eventuell CL plats finns det ju en liten chans att Falcao stannar, dock hjälper det såklart mycket om vi kniper CL-platsen, även att Arda som jag ser som en fantastisk viktig spelare, stannar. Tyvärr finns det lag som kan lösa Falcao och Atletico behöver pengarna, så mest realistiskt är väl tyvärr att vi förlorar honom.
Atlético Gaboro
2012-11-27 22:07
Gil y Gil familjen har väl mer än 50%
Körsbäret till president har väl 20-25%
och resten av aktierna tillhör väl mindre aktieägare
Valencia BatLosChé
2012-11-27 21:02
Om ni tar en CL plats denna säsong(vilket är mycket troligt), tror ni att det finns någon chans att ni kan behålla Falcao? Vore grymt kul för Spanien. Hoppas inte han går till PL iallafall.
Atlético el niño para siempre!
2012-11-27 20:40
Finns det någon som kan berätta lite om aktiefördelningen i Atlético är för tillfället? Kan man köpa procent i klubben?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-27 15:07
Truppen mot Jaén.

Asenjo, Courtois, Sílvio, Miranda, Pulido, Cata, Cisma, Manquillo, Tiago, Emre, Cebolla, Raúl García, Adrián, Saúl, Óliver y Pedro.

Óli uttagen :D
V Calderon
2012-11-26 00:49
Fan vad vi spelar bra hemma nu! Underbart att se!
Atlético Antonio López
2012-11-26 00:29
Detta årets Atlético är på gränsen till otroligt. Denna säsongsinledning skulle man inte ens våga drömma om innan säsongen drog igång. Men vad fan gör det när katalonerna ska passa på att ha sin bästa start i ligan någonsin... Kunde de inte valt en annan säsong!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-25 23:59
Bajenista: fan va trevligt! hoppas att du njöt =D...

Karl.P: det roligaste var ju i Teasern som de visar när programmet ska bli försenat.... "Vi har ett väldigt intressant program, tycker vi iallafall".

AVGÅÅÅÅÅÅH, de snackar ju mer om Sunderland - Newcastle (?) än om Atlético som är 2:a i la Liga..... blir så jävla lack
Atlético A.K.
2012-11-25 23:51
@Erkano Det gör de mer eller mindre varje match..
Atlético Karl Pilkington
2012-11-25 23:41
FK Europa återigen fullkomligt värdelöst. Odds: ej spelbart. Inte bara att de inte kan ett skit om andra lag i La Liga förutom Barca och Real - de bryr ju sig inte heller.

Hur kommer det låta om vi slår Real nästa helg?

Ekwall: 'Jaha Johanna, Det var Derby i Madrid i helgen..'

Garå: 'Ja det var ju det! Atlético vann med 2-0 efter två mål av Arda Turan. Marca kallade det 'en galen match' och AS tyckte att det var en rättvis seger. Mundo Deportivo skriver att ligan nu är helt körd för Real'

Ekwall: 'Jaha, tack för det. Nu över till den Franska ligan och det otroligt intressanta mötet mellan Troyes och Reims...'

Atlético Aupa Aupa!
2012-11-25 23:24
Trevligt med politik på FK. Avgå!
Bajenista
2012-11-25 22:58
Är i Madrid på minisemester och bestämde mig för att försöka komma in på Vicente Calderon och fixa biljett på plats. Blev 50€ svart. Ångrar mig inte. Är Hammarbyfantast och kände igen mig i supporterkänslan. Härlig feeling i kväll
Sevilla Sevillaboy
2012-11-25 22:29
Grattis till segern, det var välförtjänt.
Hoppas att ni vinner ligan i år!
Atlético VamosAtleti!
2012-11-25 22:02
Själv fick man följa segern på livescore, men inte blev det sämre för det! Fantastisk helg för alla atletico-fans! :)
Atlético Blyger
2012-11-25 21:52
Vad snyggt och effektivt vi erövrade bollen så snart vi tappade den - direkt blev vi farliga! Säkert Simeones gärning, härligt!
Barcelona erkano
2012-11-25 21:42
Varför sjunger fansen Pippi Långstrump melodi ?????
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-25 21:17
Samma visa även nästa helg när vi bortaslår Marängerna på Santiago bernabeu, kommer dö lycklig om detta inträffar och vi i slutet av säsongen placerar oss ovanför Real i tabellen!
Atlético Aupa Aupa!
2012-11-25 21:01
Såklart inget nytt om krossen i Fotbollskanalen..
Atlético Atleeeti
2012-11-25 20:58
Va grymt, missade det mesta pga familjen..men det verkar ju ha gått hett till som vanligt mot Sevilla. Bara att njuta vidare, nu vore det väl själve !#!"E!E!E om vi inte skulle kunna slå Real nästa helg.
2012-11-25 20:54
Får hoppas att Navarro, Ballesteros och co har käkat taggtråd nu och parkerar bussen framför eget mål och lyckas stoppa Barca från 3 nya poäng!
Atlético Karl Pilkington
2012-11-25 20:52
Top of the league and 'avin a laugh!

16 poäng före Sevilla och 16 poäng före Valencia.
Efter 13 omgångar.
Fyfan vad sjukt.

Nu: KOM IGEN GEFLE!
Atlético Chewie
2012-11-25 20:50
äh, löken hade några dåliga första tillslag men jag tycker ändå han borde få starta oftare, den energin han visar på planen är underbar!
Atlético Antonio López
2012-11-25 20:49
Vilka kungar!
Barcelona erkano
2012-11-25 20:46
Arda osjälvisk !
2012-11-25 20:45
OOOOLÈEEEEE, MIIIIIRAAANDAAA
Atlético belgaren
2012-11-25 20:45