/spanien/atletico/forum/718.aspx/spanien/atletico/forum/718.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2012-11-30 00:49
olleulv/
Det jag skulle rekommendera är att du laddar ner matchen istället. För att någon ska streama måste matchen gå på repris någonstans och kan vara svår att hitta.
Lägger till ett länktips där de brukar lägga upp alla la ligas matcher, finns fler än den. Är säker på att Ivanovski kan rekommendera några fler sidor.
Atlético olleulv
2012-11-30 00:35
Är riktig sorgsen över att jag gigar på lördagkvällen... Hade inte koll när vi bokade detta. Någon som vet om nån stream sänder den på söndagen... Eller tips på hur man spelar in streams?
Atlético Blyger
2012-11-30 00:07
Javisst laddningen inf lördag har accelererar under veckan. Jisses! Misstänker att den blir en makalös kväll. Som Atletico spelar nu och att matchen visas centralt så kommer världen på riktigt ta del av det och fatta.. Matchen blir tuff :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético linus larsson
2012-11-29 23:48
Polkagrisen// Det är stängt tills Real har kommit över förlusten eller har tappat skadeglädjen. Typ.

Tycker också det är trist, alltid kul när andra lag kommer in och man kan skapa lite diskussioner men det fungerat tyvärr inte så med många ifrån Real lägret..
Atlético Playa Mazor
2012-11-29 22:50
Har nu bytt NIC och rättat till klubbdressen. Ser fram emot mötet med Real.
Atlético Polkagrisen
2012-11-29 22:48
Har jag förstått saken rätt? Forumet är stängt för personer från andra forum över helgen? Eller är det stängt på obestämd tid? Jag tycker stängda forum är urtrist, men känner att jag såklart gärna vill att den fantastiska Atleti-redaktionen ska få se på fotboll istället för att stänga av maränger hela lördagskvällen...
Atlético Polkagrisen
2012-11-29 22:44
På lördag... Fan jag är redan heltänd!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-11-29 20:25
Karl.P: han syftar på min inför förra året när jag skrev "Storebror tar emot lillebror Real Madrid" hahahah!

Vi tycker också att det är tråkigt att stänga forumet, men att sitta och hålla koll en fredag/lördagkväll är inte det roligaste, heller inte om vi mot all förmodan skulle förlora.. Det var inte min idé att stänga forumet men jag förstår Niclas :)
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-29 20:25
Håller med Karl på den punkten angående att stänga forumet för icke Atletico-supporters. Tycker faktiskt det är ganska underhållande när 8 åriga "Cristiano Ronaldo wannabes kommenterar korkade saker och därmed skämmer ut sin supporterskara än mer. Påminner mig bara än mer om hur enkelt det är att avsky marängerna:)

Btw, är det någon som bor i närheten av Kristianstad som hade varit sugen på att dra till Oleárys (stavning) dricka några bärs och titta på derbyt?
Atlético Karl Pilkington
2012-11-29 20:08
Tycker förörvigt det är riktigt tråkigt att stänga forumet. Gillar inte Nordkorea. Ser ingen poäng med att förbjuda andra att skriva här. De flesta är ju faktiskt trevliga.
Är dock medveten om att det inte är upp till mig.
Atlético Karl Pilkington
2012-11-29 20:04
@"Granero Y Higuain":

'Storebror' tror jag är menat som en ren psykning. Ingen menar ju på att vi har bättre meriter än er. Ni har en större historia, absolut.
Men vi har något annat.
Atlético belgaren
2012-11-29 18:16
Kan man inte ha forumet stängt endast för vissa lags anhängare? Det hade ju fyllt en funktion, minst sagt.

edit: Du hann före mig där, Bobban.
Atlético Bobban (red)
2012-11-29 18:14
@ Gento

Grattis till dina totalt intelligensbefriade inlägg och din ip-spärr kommer som ett brev på posten. Forumet är stängt för alla utom Atléticos då kloakråttorna förpestar vårt forum, vete ya!
Atlético Antonio López
2012-11-29 17:39
Haha detta är skrattretande, här nedan börjar marängen sitt inlägg med ett påstående om att alla inte är likadana och gör sedan precis som sin kamrat. Fascinerande.
Real Madrid "Granero Y Higuain"
2012-11-29 17:32
Karl

Ja för vi alla supportrar är ju sådana. Sen är det lite skrattretande att ni faktiskt refererar till er själva som storebror. Är ni medvetna om när ni slog oss senast? är ni medvetna om när ni senast kom före oss i ligan..

All respekt åt er säsong såhär långt, det är otroligt starkt gjort, Men jag är fortfarande av den övertygelsen om att Atletico blir en munsbit på lördag samt att vi kommer gå om er i ligan så småningom.

Men aja, lycka till "storebror" som ni enligt er själva är då.
Atlético Karl Pilkington
2012-11-29 17:17
Det är personer som marängen nedan som gör att det är så enkelt att ogilla Real Madrid.
Tror aldrig ett Barca-fan hade kommit in hit och skrivit sån skit.

Kan du förstå det, Gento, att det finns ett värde i att uppföra sig väl? You can't, can you?

Oavsett om ni vinner med 6-0 eller inte kommer ni alltid vara Francos Real Madrid. Eller vad tänkte jag nu? Klart att inte du vet vem det är.
Real Madrid Gento - Puskas - Di Stefano
2012-11-29 17:15
Tyvärr är jag avundsjuk på er. Fortsätter vinna Europatitlar tillsammans med Barcelona. Älskar båda lagen innerst inne. Eftersom jag är 12 år så kanske jag byter lag nästa år beroende på hur det går för er båda.
Atlético Kakan_Atletico
2012-11-29 17:08
Smålag?

Det är inte vi som inte tagit några titlar i Europa de senaste åren. Det är inte vi som ligger 8 poäng efter sin storebror i liga spelet..
2012-11-29 17:02
Vi är dem stora i munnen fast väldigt små som människor och tror att alla älskar oss. Gilla min kommentar om ni tycker Ronaldo har en fin rumpa.
Atlético Antonio López
2012-11-29 16:46
Gento/
Jag gillar din kommentar för din skull, vet att när ni patetiskt löjliga maränger inte får någon uppmärksamhet så blir det sömnlösa nätter och koncentrationen under lektionerna på lågstadiet lär brista. Det vill vi ju inte nu, tanken är ju att du någon dag ska kunna växa och bli en mogen person!

Känns det bättre nu?
2012-11-29 16:26
Vi kommer att fuska mot er med hjälp av domarna som vanligt i derbi. Cristiano Ronaldo kommer att leka med sig själv i halvtid.

Kemal

Özil är 263547 mer pizzabagare än Arda.
Atlético zoran
2012-11-29 16:04
Ju mindre nomineringar de har, desto bättre för Atlético och kunna behålla de båda. De får gärna lägga till någon mer och glömma Tigre, men även Cholo för i Atléticoismen är den sistnämnde Gud, Jesus och allt det där andra..
Atlético Garra
2012-11-29 15:16
Simeone då? Inte ens nominerad...
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2012-11-29 14:22
Falcaos mål är med bland de topp 3 nominerade iaf. Alltid något.
Atlético Antonio López
2012-11-29 14:21
Cristina, Iniesta och Messi. Ingen direkt överraskning men hoppades ändå på att tigern skulle vara med.
Atlético Antonio López
2012-11-29 12:38
Riktigt fina nyheter Alexander! Synd bara att Löken missar derbyt, han kunde behövts i slutspurten av matchen och leka lite med Arbeloa.
2012-11-29 11:49
Fan va nice Kemal!, ska absolut kolla in det!

GODA NYHETER: Courtois kommer att spela derbyt!

Tänkte även tillägga att ni får ha lite tålamod med artikeluppdateringen nu vid derbyt. Kommer att komma många artiklar så tyck gärna på "Fler artiklar" så ni är säkra på att inte missa något!
Kemal
2012-11-29 10:12
God dag.

Det har gjorts en undersökning (internetspor) om Arda vs Mesut hittills i ligan och resultaten är följande:

Arda spelade minuter: 953
Mesut: 879

Arda må: 4
Mesut: 1

Arda assists: 3
Mesut: 4

Vunna bollar åt laget har Arda: 47
Mesut: 23

Förlorade bollar Arda: 77
Mesut: 98

Kan vara roligt att läsa :)
Lycka till i derbyt.
2012-11-29 00:04
Bajenista: upp till dig!, du får heta i princip vad du vill.. Sen har du ju fel tröja på spelaren, du har Athletics ;)
Bajenista
2012-11-28 23:45
Tack "red" för mottagandet in i forumet- Jag njöt i söndags, det var en fantastisk upplevelse att se matchen på plats. Atletico imponerade, Falcao är en forward av världsklass. Ska byta nick i forumet, finns redan en Bajenista i Bajens forum, och vill inte att vi ska förväxlas.
Annons: