/spanien/atletico/forum/717.aspx/spanien/atletico/forum/717.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2012-12-01 16:00
Kaya1/
Japp, poängen var dock mer att låta fansen sjunga (hur illa det nu än må låta). Spelar ingen roll om det låter bra eller ej, någon sorts rolig föreberedelse inför matchen bara :)
Atlético Kaya1
2012-12-01 15:55
OK nu är jag förbered

Antonio López har dem verkligen gjort en denna låt för kvällens match sjukt dålig men tillräcklig för en för 1 match

Har blivit riktigt imponerad av Simeones sätt att leda laget i år i Europa/Ligan får hoppas på att han tar fram sin pokerface i kväll mot Mourinho

Atlético Antonio López
2012-12-01 14:49
Sen så går det givetvis inte att ladda upp inför ett derby utan denna som JAR delade igår.
Atlético Antonio López
2012-12-01 14:48
Kaya1/

Coca Cola har gjort en låt inför derbyt.

Den suger...
Atlético Kaya1
2012-12-01 14:43
måste börja förbereda redan nu är det någon som har förslag på en grym länktips ?
Atlético Anderss0n
2012-12-01 13:56
Nervös redan nu, ca 8 timmar innan match:) så mycket mer än 3 poäng som det spelas om idag.

Så sent som förra säsongen så ville ju Real ha en värdig derbymotståndare ;)
Atlético Nicklas Fahlén
2012-12-01 13:26
@Shaw Håller med! , kunde inte undgå att märka diskussionen som pågick på marängernas forum om Messi vs Zidane.. Måste vara jobbigt med dom som hellre diskuterar enskilda spelare än laget och kanske eran viktigaste match den här säsongen om ni ska ha någon chans att ta igen avståndet till Barca.

Real Madrid Shaw
2012-12-01 13:12
Blir nog en riktigt spännande match ikväll, ska bli en fröjd att få se på, må bästa Madrid lag vinna!
Atlético José Antonio Reyes
2012-12-01 12:51
Matchtröjan på sedan frukost! Tuggar fragma fram tills 22.00 ikväll.

Edit: Mourinho gör allting för att hamna i strålkastarljuset.. Bud på att åka ner till Madrid och inta arenan 40 minuter innan bara för att skåda när han blir utbuad av sina egna fans!
Atlético olleulv
2012-12-01 12:32
Helt rätt elva enligt mig!
Atlético Antonio López
2012-12-01 11:52
Haha han är ju för skön Cebolla.
Atlético Nicklas Fahlén
2012-12-01 11:46
Tror valet av DC kan falla ut väl, känns som att han kan med sin storlek ge utrymme och luft för Falcao att få operera relativt fritt ifrån Pepé.
Om det inte är det som är tanken med Costa i startelvan så ska det hur som helst bli intressant att se om han kan behålla den fina formen och fortsätta imponera på den här nivån.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-12-01 11:14
hahaha, blev själv chockad!

kvällens elva: Courtois; Juanfran, Miranda, Godín y Filipe; Mario Suárez, Gabi, Arda y Koke; Diego Costa y Radamel Falcao.
Atlético Nicklas Fahlén
2012-12-01 11:10
@Ivanovski Alltså va ? Superlöken upphör aldrig att häpna haha
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-12-01 11:03
HÖR OCH HÄPNA!

Cebolla är tillbaka och har gett klartecken till Simeone!

wtf? hahaha
Atlético Polkagrisen
2012-12-01 10:51
Det känns ärligt talat inget vidare att tvingas se sitt favoritlag springa ut till sin största match på länge med "Azerbaijan- Land of fire" på tröjorna. Många sponsorer ligger i gråzonen, ingen är väl helt optimal i mina ögon (om man vill få in pengar)- men det här är ganska långt över min gräns.
Azerbadzjan är inte Nordkorea eller en saudisk oljeshejk, men när jag tänker på att mitt spanska lag sponsras av en diktatur som prioriterar schlager framför bostäder, mitt engelska i praktiken är Udineses sopstation och Reinfeldt öppet visar sin kärlek för mitt svenska så är det lätt att ge upp hoppet. Men å andra sidan...

AUPA!!!
Atlético Nicklas Fahlén
2012-12-01 10:24
Alltid lika tråkigt när nivån på forumet faller inför dom större matcherna. Men man ska inte sluta psyka/jävlas för det! Skickade nyss ett sms från den där appen då du kan skriva att du är från ett företag etc till en barndomspolare som är die hard real supporter att cmore bannat honom pga olika anledningar över helgen haha

Hoppas alla får en fantastisk kväll, Aupa!
Real Madrid Sudden
2012-12-01 09:04
Tuff match ikväll mina antagonister. Är för första gången på länge (bortsett från bortamatchen på Vicente Calderon förra säsongen) riktigt orolig inför kvällens match. Den betyder så jäkla mycket för våran del. Dock hoppas jag att det blir en jämn och rättvis fajt. Lycka till.

Väl mött ikväll! Hala Madrid.
Atlético olleulv
2012-12-01 01:08
Nahro -
jag spelar lite överallt, men just är det i hemtrakterna!
https://www.facebook.com/OlleNorden

TACK Visca el Barca 17
Atlético Garra
2012-12-01 00:20
Detta avtalet är för bra för att vara sann, skulle bli förvånad om inte det skulle bli någon typ av strul längre fram med betalningen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Visca el Barca 17
2012-11-30 23:54
här kan man ladda ner matcherna tar bara lång tid men är gratis och avslöjar inga resultat.
Atlético Gaboro
2012-11-30 23:15
Men men, pengar är pengar, Barca har ju Qatar vilket är lika mycket diktatur som Azerbaijan
Atlético Gaboro
2012-11-30 23:13
Halvdiktatur? Haha, Azerbaijan är landet som står som ett exempel när man slår upp ordet diktatur i en ordlista
Atlético Atleeeti
2012-11-30 22:46
Va vidrigt att ha reklam för en halvdiktatur i årets match. Ska det vara så svårt att få en sponsor när det går så bra och alla andra lag har det.
R.Madrid!!
2012-11-30 22:37
Atlético Antonio López
2012-11-30 20:51
Lite utförligare information om den kortvariga sponsoren.
Atlético Antonio López
2012-11-30 20:37
"Atleti finally strike gold and will cure some financial woes with a multi million euro deal with the Republic of Azerbaijan. The team will only have 'Azerbaijan' on their shirt for the derby, but thanks to further agreements will make millions. Very good news!" //Atleticofans.com

Känns dumt att lägga upp detta då jag inte har en aning om vad det egentligen handlar om men men, cashflow... :)
Atlético zoran
2012-11-30 19:42
Hörrni, kan vi komma överens om en sak inför helgen? Svara inte på dessa 12-åringars rop på uppmärksamhet så slipper redaktionen radera och spärra folk. Det här brukar ju trots allt vara "något" renare än Puertan.

Tack på förhand.
Atlético José Antonio Reyes
2012-11-30 19:41
Ber till gudarna att vi får en 13 år gammal repris imorgon klockan 22.00
Atlético Antonio López
2012-11-30 19:22
Det här gick ju bra med forumet...

Angående Adrian känns ett bud på 20 miljoner euro riktigt bra att dömma enbart av denna säsong. Men själv skulle jag inte vilja se honom gå nu i Januari, ser hellre att laget är intakt åtminstone till sommaren. Dessutom så hade jag inte tvekat på att tacka nej i sommras för 20 milj för Adrian, förhoppningsvis kan han även lyfta sig några snäpp och faktiskt bidra ännu mer i andra halvan av säsongen då han lär behövas.
Annons: