/spanien/atletico/forum/713.aspx/spanien/atletico/forum/713.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-12-06 00:06
sk018, snacka om det med en vän när vi kollade CL... sorligt men sant nu
Atlético Sk018
2012-12-05 23:22
Bara jag som kom på tanken att ylmaz kunde varit vitröd? Har växt för mig i år. Vet att ni pratat om att han aldrig blir rödvit i en gammal podcast. Säkert att det inte finns några möjligheter? Verkligen visar upp sig i CL i år..
Postat via SvenskaFans-appen
Antoñinho López
2012-12-05 17:02
Gaboro/
Joel och möjligtvis Cisma skulle jag inte ha något emot att se lämnaklubben egentligen. Pulido däremot har verkligen visat i de EL matcher han spelat att han kan bli riktigt bra. Vore synd att släppa honom, Joel däremot imponerade verkligen inte på mig i Rayo. Cisma är väl inget mer än en truppspelare.
Atlético Gaboro
2012-12-05 16:53
baptistao + (pengar) --- Pulido/Joel och Cisma

En av Pulido eller Joel, inte båda..
Tror inte Rayo har några pengar att ge, men baptistao utan pengar mot 2 spelare skulle jag också gå med på
Atlético Garra
2012-12-05 14:12
Llorente gratis? ;)
Atlético Kakan_Atletico
2012-12-04 22:36
Håller med dig till fullo Sk018!
Atlético Sk018
2012-12-04 22:07
Ska helt ärligt säga att jag gillar det beteendet Ramos och Costa hade i derbyt. Skulle det inte finnas en rejäl vilja att vinna till nästan varje pris så kan man gå och kolla damfotboll. Henrik Larsson tog folk på kottarna, trots det var han sedd som en otroligt hygglig person. Visst, en loska är inte så respektabelt, men i ett derby så är allt tillåtet så länge det inte ger feta fördelar orättvist. Är grovt missnöjd med några av spelarna, som helt saknade glöd, men Costa, han försökte iaf allt! Att däremot idiotkapa, filma, göra illa folk, kränka personligen etc hör inte hemma på en fotbollsplan. Costa växte i mina ögon och jag hoppas verkligen att han utvecklas, då vi saknar en av hans kaliber! En riktig krigare som gör allt! Haters got to hate, men är min personliga åsikt.
Atlético Kakan_Atletico
2012-12-04 21:43
Läste precis artikeln om de eventuella kontraktsförlängningarna. Låter bra!

Och där noterade jag att vi tydligen har en återköpsklausul på Camacho på ynka 5 miljoner euro. Ett vrakpris för en spelare som Camacho. Anser att vi bör utnyttja den snarast!
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-04 21:30
S.A.L@

Hos Manzano hade Costa överstigit alla gränser. Men här är det Cholo vi snackar om, som själv har spottat, slagit och fått människor blöda. Det är inte alls överraskande att han uppmuntrar till lite "passion".

Off topic:

Vet ni vem jag hade velat se under Cholo's sejour? Elias!
Atlético S.A.L.
2012-12-04 21:17
Ærlig talt, så er ikke jeg det minste stolt av Costas oppførsel. En ting er å gå tøft inn i duellene, knuffe litt for å provosere motspillerne i ubalanse osv, det er en del av spillet og i hvertfall i et derby og ikke minst mot Pepe... Men jeg syns Costa gikk langt over grensen, og de "spott-loskane" er jo bare idiotisk, dagis-nivå.

Om Mourinho og Pepe kjører samme taktikk; er det virkelig DE vi vil sammenligne hos med???
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-04 21:08
Mazzjo@

Han är i Catania eller Cagliari har jag för mig.
Atlético Mazzjo
2012-12-04 21:07
Jag har en fråga. Är det någon som kommer ihåg Keko? Vad hände med honom? Minns bara att han först var utlånad till Valladolid i primeran och gjorde det rätt så bra och sen så blev han utlånad till något lag i segundan. Han var väl väldigt lovande men sen vet jag inte vad som hände honom.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-12-04 20:56
@BatLosChé:

Det är fan stort av båda , mer sånt !
Valencia BatLosChé
2012-12-04 20:31
HAHAHAHA Costa vilken lirare. Går runt och kastar spott på folk. Extra kul var det i slutet när han och Ramos skakar hand som att "Det var bara en taktik att psyka dig".
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-04 09:12
Jag är glad över att vi har en sådan spelare som Costa. Jag gillar också att Simeone vågar ge order till sådana handlingar. Om Los Råttorna tror att Mourinho inte sa samma saker till Pepe är de helt ute och cyklar..
Atlético Garra
2012-12-04 01:49
Sicken teknik Costa har! Han överför loskan från hand till hand för att sedan kasta den på Ramos. Det var synd att laget inte bjöd upp till dans för Ramos hade nog gått på ett kort även Xabi Alonso som var lite het efter Costas provokationer.
Nicname
2012-12-04 00:37
Zoran

Kolla vem som börja med att spotta först. Hade han istället fokuserat sig på att spela fotboll och inte spotta på motståndarna och kalla de för h*rungar kanske Atletico hade skapat lite mer.
Atlético Kakan_Atletico
2012-12-03 01:52
Haha komedi!
2012-12-02 23:38
Asså fyyyyfan.. "Om man hörde burop till Mourinho så var det säkert Atléticosupportrar" när Frente slopade matchen och det har länge snackats om att Realfansen buar åt honom.. Avgå GARÅ!
Atlético linus larsson
2012-12-02 23:27
Jag kan inte säga att jag tycker Costa gjorde någonting fel under matchen, det ingår i sportens värld att reta upp varandra. Han rörde inte ens Ramos heller.
Klart att jag hade varit förbannad i fall en motståndare håll på så men då har man ju på något sätt lyckats.
Atlético Garra
2012-12-02 22:55
Ska kolla på FK och se hur mycket skit dom snackar om Atletico. Svinen!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-12-02 22:18
Aupa Aupa: Har gjort en liknande grej nar jag var "ung och dum": Lagg spottet i handen och smeta sedan in det i nyllet. Jag la den i handen innan jag skakade hand med en jobbig snubbe i motstandarlaget .
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-02 21:37
En fråga bara: Vad gjorde Diego Costa egentiligen? Han kunde inte ha träffat Ramos på kinden, men han kunde väl inte heller "slänga" spottet på honom med vantarna på? Det går emot fysikens lagar..
2012-12-02 21:29
A.López: Nej, det är Alfredo Santaelena.
Atlético Antonio López
2012-12-02 21:20
Är Pantic fortfarande tränare för Atlético B?
2012-12-02 21:01
Enligt uppgifter har Thibaut Courtois tagit bort sin Twitter efter att ha mottagit dödshot i samband med matchen mot Real Madrid.

Kontot är nu tillbaka och alla Atléticofans stödjer honom med taggen #animocourtois
Atlético Kakan_Atletico
2012-12-02 20:49
Oavsett om han träffar honom i nacken, på axeln, armen eller liknande så är det oerhört grisigt gjort. Älskar Costas "retur", så förbannat bra!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2012-12-02 20:38
@Pierre#13:

Man ser dock pa den lankade videon att det ar Costa som tar emot loskan. Kolla var Ramos befinner sig (vansteraxeln) gentemot Costa. Vinkeln ar det inget fel pa, alls.
Atlético Garra
2012-12-02 20:15
Pierre#13 Är det någon som ljuger för sig själv så är det väl du? Hosta upp nya glasögon istället...
Real Madrid Pierre#13
2012-12-02 19:28
Kakan_Atletico

Sluta ljug för dig själv. Eller du kanske bara skämtar för det är komiskt det du skriver.

Först och främst hosta upp en vinkel som kan bevisa att han blir spottad i nacken. Ändrar gärna min åsikt men då måste ni få fram en bättre vinkel som visar.
Annons: