/spanien/atletico/forum/712.aspx/spanien/atletico/forum/712.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Deportivo Khamid (DEPOR-RED) Valerón #21
2012-12-08 18:30
@Bobban (red):

Mm, ska kika in där snart. Tack :)
Atlético Bobban (red)
2012-12-08 18:09
Dubbelpost...
Atlético Bobban (red)
2012-12-08 18:09
@ Khamid
Du hittar all info i Jockes inför!
Deportivo Khamid (DEPOR-RED) Valerón #21
2012-12-08 17:53
Hallå alla Atlético Madrid supportrar!

Imorgon kommer Atlético att få besök av min Deportivo. Hur kommer Atléticos preliminära startelvan att se ut? Har ni någon skadad/avstängd spelare inför matchen?

Skulle vara tacksam om ni svarade mig i PM. Tack.

Lycka till imorgon, förresten! :)
Atlético VamosAtleti!
2012-12-07 21:21
Sålänge det blir ett engelskt lag så e jag helnöjd!
Atlético Antonio López
2012-12-07 16:26
Sportuga/
Instämmer, Benfica skulle vara en underhållande och spännande lottning. Aldrig "hållt" på något lag bortsett från Atléti men har dock sympatiserat med Benfica de senaste åren sedan Simao kom till klubben. De har även haft en riktigt bra säsong hittils utan förlust i ligan med Porto.

Vad är det som händer i Sporting btw? Brist på dugliga anfallare eller vad är det frågan om?
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2012-12-07 14:30
Jag vill ha Benficca, vore ju dubbel glädje för mig att slå ut dom :P
Atlético linus larsson
2012-12-07 14:12
Jag tror att Simeone kommer ta in någon mer startspelare mot de större lagen och sen i kvarten nån till och i semi blir det nog nästan ordinarie beroende motstånd.
Atlético Garra
2012-12-07 12:12
Om Simeone fortfarande spelar med B-Laget i EL så blir det riktigt svårt. Är nyfiken På hur han kommer resonera framöver när det gäller EL?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Karl Pilkington
2012-12-07 10:59
Dröm publimässigt: Liverpool, Chelsea
Dröm sportsligt: Genk

Mardröm publikmässigt: Bordeaux, Steaua, Dnipro, Genk, Metalist, Cluj
Mardröm sportsligt: Chelsea

Tar helst Liverpool. Dels för att det vore en rolig match, dels för att vi lär slå dem.
Atlético Bobban (red)
2012-12-07 09:48
Liverpool, Fenerbahce, Bordeaux, Steaua Bukarest, Dnipro, Genk, Rubin, Lyon, Lazio, Metalist, Hannover 96, Chelsea, Cluj, Olympiakos och Benfica!

Här har ni möjliga motståndare i lottningen den 20 december för den kommande 16-delen!

Ge oss Chelsea!
Atlético José Antonio Reyes
2012-12-07 01:09
Emre-sagan är ett stort jävla skämt! Ska Emre på något sätt bli bestraffad för detta så borde det hänt för ett halvår sedan och då få en sportslig bestraffning.
Jag håller verkligen inte Emre bakom ryggen för det han har gjort men komm igen... Ni som har spelat fotboll på egentligen vilken nivå som helst vet hur mycket det "snackas" på planen. Själv har jag spelat ett par säsonger i Div. 2 och där får man höra både det en och det andra, från "din mamma.." till "lilla f**tunge o.s.v. Jag skyddar inte denna sortens handling men om alla situationer skulle granskas på detta sättet so Emres situation så hade vi fått starta ett fotbollsspelarfängelse här i Europa. Och ett himlans stort sådant dessutom!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-12-06 23:44
Aupa Aupa: Vet faktiskt inte.. Han har nu 1,5 år kvar på kontraktet.. jag hojtar till om hur det blir.. tror bara det blir böter
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-06 23:27
Hur blir det om han hamnar i fängelse då? Ska vi ha honom kvar eller står det i kontraktet att det rivs ifall han hamnar i fängelse eller något sådant?
2012-12-06 23:21
A.López: håller med. Så länge han inte gör något sådant i Atlético ser jag ingen anledning till att göra något.

Zokora gillar jag inte..
Atlético Antonio López
2012-12-06 22:49
Garra/
Ja det såg vi inte minst när Atlético mötte Sevilla i cupfinalen efter Pereas fantastiska tackling mot Capel. Zokora var ju och jävlades med Valera och var otroligt dryg. Inget som ursäktar Emre, Zokora är dock inget helgon.

Alla här instämmer väl i att sånt inte hör hemma på en fotbollsplan, eller någonstans för den delen men att frågan om att riva Emres kontrakt ska komma på tal är löjligt för min del.
Atlético Antonio López
2012-12-06 22:46
Situationen med Emre och Zokora var ju inte direkt en hemlighet när han kom till klubben. De flesta var ju medvetna om det, att riva hans kontrakt pga det NU skulle vara obegripligt. Tycker Emre skött sig bra i Atlético och så länge han gör det får han gärna vara kvar. Min personliga åsikt.
Atlético Garra
2012-12-06 22:23
Hela den här Emre grejen är så löjlig. På plan så uppstår saker och bestraffningen ska vara sportslig, så länge det är något som sker på plan. Finns undantag som tex Lazio spelaren som haila till sina fans. Dessutom så är Zokora känd för sina små bråk!
Atlético VamosAtleti!
2012-12-06 21:01
Fängelse i upp till två år? känns ju inte ALLS kryddat!
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-06 20:53
Läs: Emre riskerar fängelse. Artikeln redaktionen la upp för nån timme sedan.
Atlético Gaboro
2012-12-06 20:51
Aupa aupa Vadå ifall det där med Emre är sant? Vad är det som är sant, för att riva kontraktet?
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-06 20:30
Riktigt skämmigt.. Även om jag gillar att reserverna spelar, så är det ett misstag då de inte förtjänar att spela.
Atlético Bobban (red)
2012-12-06 19:55
Cisma står och sover på hörnan som leder fram till deras ledningsmål, dem måste vara skärpta på fasta som är tjeckernas bästa anfallsvapen. Ut med Manquillo, flytta ner Juanfran som helt tappat förmågan att dribba sig förbi sin försvarare och in med Koke som åtminstone kan göra sin gubbe och vi får in en spelare som kan hålla i bollen!
Atlético Chewie
2012-12-06 19:38
Våra fans hörs mest i alla fall, så sjukt synd att Oli inte får lira i EL.
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-06 18:21
Ifall det där med Emre är sant, riv kontraktet genast!
2012-12-06 18:10
Kvällens startelva:

Asenjo
Juanfran-Miranda-Pulido-Cisma
Manquillo-Tiago-Emre-Raul Garcia
Adrián-Diego Costa
Real Madrid Sudden
2012-12-06 15:57
Antonio Lopez

Tack och väl mött nästa gång på Vicente Calderon.
Atlético Antonio López
2012-12-06 13:34
Sudden/
De flesta som skrivit om Costa har argumenterat för sina påståenden. Svaret på din fråga har du i kommentarerna. Inget svar kan ges som inte redan skrivits.
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-06 12:37
Sudden@

Du får inte.
Real Madrid Sudden
2012-12-06 10:53
Får jag fråga er hur vissa av er kan försvara Diego Costas uppträdande? Jag försvarar inte Ramos eller Pepe när de beter sig illa åt. Spottloskor hör inte hemma på fotbollsplan.

Det är bättre att visa vägen genom att spela bra fotboll. Det hade ni ju gjort fram till derbyt i lördags.

Hare fint.
Annons: