/spanien/atletico/forum/696.aspx/spanien/atletico/forum/696.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético José Antonio Reyes
2012-12-24 01:31
God jul Colchoneros! Vilken fantastisk höstsäsong vi har upplevt, helt otroligt! Tänkte även skriva att vi ses när vårsäsongen drar igång, men jag tror och känner att det är fler än jag som har den "skadan" och kommer följa vårt lag även nu under julen. Så jag skippar det snacket och hoppas istället att alla får en fantastisk rödvit jul, med en julskinka som (iallafall nästan) smakar lika gott som vår andraplaceringen i ligan!
Atlético Antonio López
2012-12-24 00:18
Såg precis att det var 24:e nu, god jul Colchoneros. Önskar er en underbar rödvit jul!
Atlético Antonio López
2012-12-24 00:17
joje/
Det värsta man någonsin kan göra som spelare i Atlético Madrid är att gå till Real. Falcao skulle troligtvis bli hatad men en "Judas" är nog att ta i. Han har knappt varit i klubben 1 & 1/2 år och aldrig gett några löften om att stanna. Alltid varit professionell och ödmjuk under hela sin tid i Atlético och troligtvis hela hans karriär. Uttöver att han ären fantastisk spelare så är han en fantastisk person. Jag hade aldrig kallat honom för Judas men visst skulle han gå ner i mina ögon något för en flytt till Real från Atléti inte är något annat än respektlöst.

Detta är givetvis enbart mina åsikter, talar inte för de andra. Kan tänka mig att många kanske skulle se honom som "Judas".
joje
2012-12-23 22:42
Hur skulle Atletico-fansen se på en övergång där Falcao går till Madrid? Skulle han bli en judas då?

Jag är ett stort fan av Falcao sen tiden i Porto och hoppas att han väljer andra alternativ än att svika den klubb som gör honom till en av världens bästa anfallare.
Atlético Falcaoo
2012-12-23 19:58
@linus Larsson Detsamma :) vi har ju redan fått en bra julklapp (jag tänker på andra platsen i la liga) go jul alla röd vita!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-23 19:12
Om ni har Eurosport 2 titta på reprisen av Atlético-Athletic i EL. Saknar Diego :(
Atlético linus larsson
2012-12-23 19:08
Jag tänkte på en sak, hur väl utbildat vårt forum är ändå. Även om vi är lite mindre inläggare än i Real och Barcelonas forum så har vi nog mer kunnande tillsammans än dem (både vad gäller fotboll oxh svenska språket;)). Vissa, inklusive mig själv, har man sett växt under Atlético tröjan här inne på de flesta plan. Med detta sagt så önskar jag alla som är rödvita i hjärtat en riktigt god jul och ett gott nytt år! :)
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-23 12:25
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-23 12:25
Falcaoo@

Man behöver ej förklara sig om man önskar väl en människa. Det är humant, inget med fotbollen att göra :)
Atlético Falcaoo
2012-12-23 12:00
Är en atletico Madrid supporter. Men fan vad gött att Tito har lämnat sjukhuset och det har gott bra
Atlético Kakan_Atletico
2012-12-23 09:32
Allt handlar om pengar i denna fotbollsvärld. Så självklart lockar det, mer som lockar är väl en ny bättre liga. Den bästa i världen. La ligas nedre halva hade inte ens platsat i Premier League, därför sätts man på prov om man klarar av att göra lika många mål där som han gjort här och i Portugal. En spännande utmaning helt enkelt. Dock så borde CL spel med Atletico vara en anledning att stanna om vi är lika bra under våren.
Atlético Antonio López
2012-12-23 02:14
Bat/
Ryktats om det sen i början av sommaren, kanske redan innan det. Var samma visa med Agüero som var "officiell" färdig för Chelsea 85 ggr.
Valencia BatLosChé
2012-12-23 01:52
Någon sanning i detta eller? Varför skulle Falcao vilja gå till skitklubben ni krossade med 4-0 för bara några månader sedan?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-12-23 00:30
@Kakan_Atletico.. Samma IP på alla skojarinlägg.
Atlético Kakan_Atletico
2012-12-23 00:23
Med tanke på "hen/det/den" använde ordet "skräp" minst 25 gånger så lutar det åt att det var samma "typ". Har bara en sak jag vill säga till dig/den/det och det är att om ni kallar oss för skräp, Barca för horor, vad fasen är ni då som ligger efter oss i tabellen?
Atlético mecus
2012-12-22 23:42
haha! sjukt goa kommentarer av dom härliga real supportrarna, eller det kanske är bara från en? I alla fall fick man sig ett skratt
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2012-12-22 22:59
här haglar det spärrar :)
Atlético Garra
2012-12-22 22:46
Nicname: Du har rätt om att vi inte hotar er, Malaga hotar för att Atletico gick förbi er för längesen! :) tack och hej, leverpastej!
Atlético Karl Pilkington
2012-12-22 22:33
@Nickname

Gå och lägg dig, gå i skolan, plugga svenska, väx upp och kom tillbaka om 10 år. Tack och go'natt.
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-22 22:31
Hahahahah!!
Nicname
2012-12-22 22:24
Karl Pilkington ni kommer inte hota oss glömm inte det real du prata om real kan göra allt sen ni är skräp kommer ni torska några matcher ni är på 5 6e plats real är på 2a plats hota äklig horbarcalona igen vi kommer igen krosa er och hor barca ni är skräp ni ska va botten av tabbelen inte uppe
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-22 22:20
Att skifta namn mellan konton är tydligen lättare än att använda sig av svenska.
rear7
2012-12-22 22:17
olleulv få se vem skrattar sen när real krossa er hatar er hatar barca mer äklig skräp hatar er ni och barcalona är horor
Atlético Karl Pilkington
2012-12-22 22:16
@ Aupa Aupa!

Varför?
Real är inte direkt något superlag. Visst är det troligt att vi inte kommer klara av att göra en så bra vårsäsong som höstsäsong, men vad är det som talar för att Real ska skärpa sig?
Att vi ska hota Barcelona är fullkomlig utopi. Att vi ska komma före Real i tabellen är det inte.
Atlético olleulv
2012-12-22 22:12
Kan på riktigt inte bestämma mig för om jag ska skratta, gråta eller strunta i att skriva detta inlägg som en kommentar på rea r7...

:)
rea r7
2012-12-22 22:11
real madrid kommer ta 2 plats från er ni är super skräp som lag kommer krosa er igen och kommer ni klara av det tror på 4 plats Atlético skräp
Atlético Garra
2012-12-22 22:00
Haha fyfan! såg målen nyss och RM andra målvakt var nog det sämsta jag sett. Vad heter han?
Atlético Sk018
2012-12-22 21:56
Grymt av Malaga att sätta dit Real, bådar otroligt gott! Torsk + krisvarning för Real kommer få mina drömmar om 2a plats att fortsätta inatt 3
Atlético José Antonio Reyes
2012-12-22 21:50
JAAAAAA VA GÖTT!!!
Atlético Aupa Aupa!
2012-12-22 21:47
Garra@

Vi ser på hemmaborgen, då talar vi, tills des tålamod min vän.
Annons: