/spanien/atletico/forum/690.aspx/spanien/atletico/forum/690.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2013-01-10 19:10
Courtois, junafran, cata, Miranda, cisma, Mario, Emre, Arda, rg8, cebolla och falcao. Sen ändring i elvan är att Adrian utgår på grund av skada...
Atlético Antonio López
2013-01-10 18:57
addeh/
Ja precis, vi om några borde ha koll. Vi har även koll på en massa mer som händer i klubben och hur tränare skulle kunna reagera på viss uttalanden som spelare gör. Vem sa något om att Arda blir petad pga han inte är duktig? Eller kände du bara för att komma och lära Atléticosupportrarna om vem som spelar i deras favoritlag?

Personligen tror jag att ledningen och Simeone tröttnat på Arda och hans agent. Att han skulle vilja gå i sommar är väl okej, men starta inte en massa skit mitt i säsongen...
Atlético addeh
2013-01-10 17:48
Falcao spelade inte i helgen och är en oerhört viktig spelare att ha längst upp. Bara för att Arda inte startar betyder inte det att han är petad. Han har varit en av Europas främsta mittfältare den här säsongen och ni om några borde väl ha koll på hans kapacitet.
Atlético Kakan_Atletico
2013-01-10 17:30
Med tanke på hur uddlöst det såg ut sist mot Mallorca så behövs Falcao. Arda också givetvis men jag tror att han sparas. Kanske har nån känning? Lär dock komma in rätt tidigt i matchen.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Karl Pilkington
2013-01-10 17:28
@erkano

Varför tror du Falcao startar om Simeone skulle resonera så?
Tror mycket väl det kan handla om en ren petning.
Barcelona erkano
2013-01-10 15:59
Varför ska Arda starta mot en redan avgjord match. Logiskt. Arda startar La liga matcher samt avgörande matcher. Sådana matcher som idag skall han inte starta. Då tycker jag helt rätt att RG skall starta.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-01-10 12:59
Kvällens startelva: Courtois, Juanfran, Cisma, Miranda, Cata, Emre, Mario, Adrián, Cebolla, Raúl Gª och Falcao. Alltså RG före Arda!
2013-01-10 01:17
ang. Óliver: han har varit småskadad på senaste :(.. vill själv se honom som fan
Atlético Chewie
2013-01-10 00:12
Oliver borde få lite mera speltid tycker jag, han borde börja på bänken och bytas in varje gång vi spelar hemma och leder i princip. Fansen är sugna på att se honom lira och han behöver speltid med A-laget.
Atlético 1891_1903
2013-01-09 21:29
Någon som vet varför inte Oliver får spela i morgon? Känns som perfekt läge att låta killen spela. La Liga motstånd och en 3-0 ledning.
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-09 17:42
Nuså, se till att du ändrar nickname så diskuterar vi :)
AthleticArda
2013-01-09 13:18
tycker värkdsekvan e ett skämt...bara Barca o real spelare...förutom falcaoo..
hade thiago silva spelat i Italien lr spanien hae han kommit med där det e jag hundra på..
Atlético Kakan_Atletico
2013-01-09 10:06
Vad ska vi ha Toulalan till? Känns bara som att vi slösar pengar om vi tar in honom. Köps inte Camacho tillbaks så är det ju tjänstefel.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-01-08 23:44
Detta leendet dör aldrig, oavsett vart i världen han spelar :)
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-08 18:02
Camacho Koke Saul Oliver. Lyx på mittfältet..
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2013-01-08 16:13
Paulo A var väldigt bra när han kom till oss och hade bra säsonger....tappade dock en del sista tiden & blev bänkad & försvann

Som Portugis kommer jag följa Depor lite extra nu n'r dom är 9 (!) Portugiser där
2013-01-08 15:11
Aupa: Paulo, mittfältaren, fingrarna sprang ifrån hjärnan..

Garra: han bröt kontraktet med Atlético och gick till Sao Paulo som belgaren sa.

Nahro: var faktiskt en helsida om Camacho till Atlético i Marca idag. Om Tiago lämnar tror jag han kommer in.

Gaboro: sorry för förvirringen, men det är fixat nu...

Assuncao var en bra spelare innan man började blanda in passningsspelet. urusel enligt mitt tycke, dock var han bra på att sno bollar..
Atlético Gaboro
2013-01-08 15:06
Alexander Ivanovski(red)

Abosolut, nu hänger jag med! tack!

Pablo Assuncao den gamle räven, dammsugarn kallade ja honom för haha, han plocka alla bollar
Atlético Nahro
2013-01-08 15:04
Det hade ju varit perfekt att ta in Camacho istället för Tiago om inte han får förlängt? Varför gör man inte det för?!
Atlético belgaren
2013-01-08 14:56
Han drog väl till Sao Paulo när han lämnade oss? Kul att han är tillbaka i La Liga i vilket fall!
Atlético Garra
2013-01-08 14:16
Häftigt! Hade totalt glömt bort honom, vart spelade han innan?
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-08 13:47
Vem är Pablo Assuncao?
2013-01-08 11:09
FOLKS!

Snacka om att Depor är lite av Rayo förra säsongen...

Nu ansluter även Paulo Assuncao till klubben på 2,5 år hahahah

sedan innan finns Pizzi och Silvio i klubben
2013-01-07 22:47
@Gaboro: Jag gav en etta till Adrián men Linus tyckte han var värd en trea, det får han stå för och jag håller med dig... Sen är det inte samma person som skriver analys och betyg, men men.. du får ursäkta
Real Madrid rajtantajtan
2013-01-07 21:47
Finns en länk på FB som visar hur tränare, spelare och media röstade.

Zlatan röstade Xavi på första, Pirlo på andra och Messi på tredje plats.
Sverige gav sin röst till Zlatan på första plats. Tränaren i Sydafrika tyckte tydligen att Yaya Toure var världens bästa spelare och nån snubbe i Barbados hade satt dit Messi på första plats, men inga namn på andra och tredje.

Att notera: nästan alla nordiska länder så som Danmark, Norge, Finland, Färoöarna, Island och Litauen hade Zlatan som top 3 bland tränare/spelare.
Att notera: Zlatan fick 0,02% av rösterna från media!!! Iniesta fick mest antal röster.

Min personliga top 10:

1. Messi
2. Ronaldo
3. Zlatan
4. Iniesta
5. Pirlo
6. Falcao
7. Van Persie
8. Thiago Silva
9. Buffon
10. Casillias

Tack för mig!
Atlético Gaboro
2013-01-07 21:31
Adrian blir utsedd till matchens Fabiano Eller, men ändå får han en 3 i betyg av red, konstigt..

Angående Courtois betyg, blev det fel eller ska det stå -2 eller menar ni 2??
Atlético Sundbyberg
2013-01-07 20:17
Grymt kul för Falcao iom världselvan. Välförtjänt! Håller med ang Puskas... märkligt...
Atlético Karl Pilkington
2013-01-07 20:14
Helt jävla sjukt att Stoch vann Puskas Award.
Hans mål liknar ju Falcaos väldigt mycket. De är båda skott på volley i krysset direkt på hörna men skillnaden mellan de två är att Falcaos är en bicykleta och Stochs en 'vanlig' volley....
Atlético Sk018
2013-01-07 20:10
Fjärde!*
Atlético Sk018
2013-01-07 20:03
De som satt och kolla fick iaf se Falcao ta emot pris för att komma i världselvan, tillsammans med ENBART la liga spelare! SJUKT! Bevis på att La liga växer starkare? Synd bara att Falcao inte fick pris för årets mål, men men! :) Grattis till Messi också för tredje gången!
Annons: