/spanien/atletico/forum/688.aspx/spanien/atletico/forum/688.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-01-13 20:10
Chewie: nice!!.. Thailändaren var även i bild precis :)
Atlético Chewie
2013-01-13 20:01
Arda blev fälld, ingen direkt målchans men det var absolut en straff.
Barcelona erkano
2013-01-13 19:59
Hur fick Atletico sin straff ??
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Chewie
2013-01-13 19:45
@alex

Från Facebook.. :)

Atlético Madrid (English language)
Transfer update! Our good friend Ricardo Menéndez from This is Atleti spotted Rayo Vallecano forward Leo Baptistao at the Vicente Calderón tonight
Nicname
2013-01-13 19:42
Heja Atletico de Madrid. Puta Real Madrid;-).
Atlético Sk018
2013-01-13 19:42
"Där va Tiago igen!" - Kommentatorn på hörna... Va egentligen Costa. Ser så lika ut emellanåt :D
2013-01-13 19:41
Chewie: källa? :D
Atlético Chewie
2013-01-13 19:38
Leo Baptistao har setts på arenan ikväll!
2013-01-13 19:32
GOOOOOOOOLAZO DE TIAGO!..

Nahro? när :D
Atlético Nahro
2013-01-13 19:25
Och där kom en rapport-referens. Måste kännas bra att det som skrivs på SF hittar ända in till Viasat!

Edit: C-more menar jag ju naturligtvis.
Atlético Chewie
2013-01-13 19:20
Nästa tröja jag köper ska det fan stå Koke på, älskar hans spelstil.
2013-01-13 18:52
Någon som tror att Emre och Romaric hälsade innan matchen?
Atlético Karl Pilkington
2013-01-13 18:45
@rajtantajtan:

Och hur f-n vet du det? Har du frågat honom eller?
2013-01-13 18:41
Startelvan!
Atlético José Antonio Reyes
2013-01-13 18:31
Någon som kan länka startelvan?
Real Madrid rajtantajtan
2013-01-13 17:47
Falcaos drömdestination är Real Madrid. Men jag tror inte han vågar gå dit.
Atlético Kakan_Atletico
2013-01-13 16:45
Så länge PSG aktiverar klausulen så kan inte klubben göra ett skit. Nu när Chelsea snodde åt sig Demba Ba så är det inte alls omöjligt att Falcao hamnar i PSG OM han lämnar oss i sommar.
Real Madrid rajtantajtan
2013-01-13 16:38
Falcao har uttalat sig väldigt positivt om PSG.

"– Frankrike är ett fantastiskt land. Jag har varit där förut och älskar det. PSG har ett väldigt ambitiöst projekt och de har investerat enormt mycket pengar för att bygga ett slagkraftigt lag, säger Falcao till Telefoot.

– De kommer behöva tid men det är inte omöjligt att jag träffar er snart igen, säger 26-åringen till de franska journalisterna.
”Zlatan är fantastisk”

Om övergången blir verklighet skulle Falcao bli anfallspartner med Zlatan Ibrahimovic. En spelare colombianen nu hyllar.

– Jag har följt Zlatans karriär. Han har haft en otrolig karriär och lyckats i alla ligor han spelat i. Han är fantastisk. Han har gjort många mål, säger Falcao och fortsätter:

– Jag gillar att kunna konkurrera med den typen av spelare. Men mitt huvudmål är att försöka utvecklas och bli bättre varje dag."

Jag tror han innerst inne vill spela för Real Madrid men det kommer aldrig hända eftersom dom är bittra rivaler med Atletico och en sån försäljning till en rival skulle skapa ramskri bland supportrar och Falcao samt Atleticos ledning skulle bli avskydda som fan. Inget sätt man vill avsluta sin karriär på i en Spaniens finaste klubbar.

Hur stor är sannolikheten att han drar till PSG?

/neutral åskådare
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-13 14:19
zoran@

Aa, de kan skjuta upp sig till månen och stanna där.
Atlético zoran
2013-01-13 14:01
@Aupa Aupa!

Om du går in där och läser vad som är skrivet så ser du även att Torres är älskad på EL MADRIGAL där ATLÉTICO spelar.
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-13 13:59
Blyger@

Det jag mest syftar på är att FK är 100% säkra på att Falcao lämnar för Chelsea. Visst finns chansen/risken, men man ska inte ta något för givet. Personligen anser jag att Falcao inte har någon som helst anledning att lämna om vi kommer 2a i ligan och når långt i samtliga cuper. Då innebär det automatiskt att vi är titelutmanare nästa säsong. Vem vill inte spela i ett titelutmanande lag i världens bästa liga?
Atlético Blyger
2013-01-13 13:48
För Torres del hade varit en bra lösning. Har aldrig fattat vad han skulle i Chelsea att göra. Torres spel är ett helt annat än Chelseas är och har varit. Det kunde man fatta med lilltån att den kombon skulle fejla. Må Torres återfödas som den han är!
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-13 13:36
Atléticos mål - Låna Torres Really FK? Really?
Atlético Chewie
2013-01-12 22:35
Soldado är en riktig gnällspik, hela tiden ska det flaxas med armar och ligga kvar i 10 minuter.
2013-01-12 21:48
erkano: Endast Falcao har så pass hög, och då har han €5 miljoner...

S.A.L: Tack så hemskt mycket =D.. Alltid roligt att höra vad våra grannar säger :)

onFETtopic: Madril tappar 2 poäng mot Osasuna borta, 0-0!!!
Atlético S.A.L.
2013-01-12 20:48
@Alexander Ivanovski(red):

Det må vel være et bra kompliment, dere skal vite at de norske kommentatorene på cmore også siterer infør- rapportene deres ganske ofte :). ikke så rart, siden dere gjør en kjempejobb!
Barcelona erkano
2013-01-12 19:01
Sneijder är klar för Galatasaray. Övergångssumma €8 miljoner. Väldigt billigt. Samt samt att glatasaray delbetalar summan. Men hans årslön ligger på €6 miljoner + 25.000 € Per match. Är det någon i Atletico som har sådan årslön ???
Atlético Kakan_Atletico
2013-01-12 18:57
Att ha en högklausul betyder inte alla gånger att man är värd den summan för andra klubbar. Dock så visar en hög klausul hur mycket spelaren är värd/betyder för klubben han spelar i.

Du kan ju kolla Barcas klausuler på sina spelare. Har för mig att Iniestas ligger på typ 2-3 miljarder. Och dem pengarna är ingen människa värd. Det betyder bara att Barca signalerar att han inte går att köpa, mer eller mindre.

Varför har inte Pulido fått lira lite mer? Tycker hans prestationer i EL har varit mycket stabila. Hade lätt kunnat gå in tillsammans med Godin och lirat ett par matcher. Han kommer troligtvis inte få lira någonting nu under våren heller i EL då det blir tuffare och tuffare motstånd. Tycker lite synd om honom faktiskt.
Barcelona erkano
2013-01-12 18:40
Mario surarez utköpsklasul är andra högst i Atletico . Helt otroligt. Är han värd så mkt ?
Atlético zoran
2013-01-12 15:36
@Tigern (f.d. Kun Kun Kun)

€5 miljoner.

@erkano

Det är Marios utköpsklausul.

För mer info om sådana saker, kolla alltid Altas y Bajas.
Annons: