/spanien/atletico/forum/684.aspx/spanien/atletico/forum/684.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-02-07 23:35
@Antonio López:

Direkt dyker det upp en massa skämt, men jag biter mig i tungan... denna gangen ;O
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-07 22:33
Undrar varför hon heter Costa och inte Suarez.. ;)
Atlético zoran
2013-02-07 21:40
@Aupa Aupa!

Antar det är den här du är ute efter..
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-07 20:25
Fortfarande ingen rapport... (känner mig bortskämd, men ni får betala priset för att ni är så bra..)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-02-07 18:46
A.Lopez: jodå, hon är ganska vacker också :)
Atlético Antonio López
2013-02-07 13:33
Malena Costa SJÖGREN. Marios flickvän har tydligen lite svenskt i sig.
2013-02-07 01:11
@sk018: kommer i rapporten ;)
Atlético Sk018
2013-02-07 00:25
Grym artikel angående Asien förresten! Sjukt bra klass på denna redaktion att fiska upp en sån sak, på detta sätt!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Sk018
2013-02-07 00:24
Skön film på oli, men någon som har god koll på hur han redde sig? Eller kommer det möjligen i rapporten från redaktionen? ;)
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-02-06 22:06
Godin spelade även hela matchen och Mario fick 20 min.
Rapport om alla spelares insatser kommer imorgon.
Atlético Vamos Atletico
2013-02-06 20:33
De e bara "löken" som är av Atletico material i den matchen va?
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-06 20:26
C.R11 målskytt mot Spanien!
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-06 18:43
Asså grabbar, där har vi vår lite mer kreativa, passningsgeni vi behöver!

Var det verkligen U-21? Såg väldigt små ut..
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-06 17:35
Olis debut för U21, grande crack!
Atlético Antonio López
2013-02-06 15:38
LFP har väl aldrig gjort sig kända för att göra de två stora sårbara på något sätt. Ställer mig skeptisk till att det blir en stor skillnad på hur mycket de får till skillnad från andra lag i nuläget. Hoppas verkligen jag har fel men en revolutionerande skillnad i systemet känns verkligen långt borta.
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-06 14:41
Riktigt skoj att det börjar hända saker kring de där TVpengarna i Spanien. Något som gått mig på nerverna sen jag fick reda på det (ett antal år sedan). Ska bli jäkligt intressant och se hur vår kladdiga granne klarar sig med mindre pengar.. Likaså Barca.
2013-02-06 12:26
Det är lite efter personliga åsikter men jag tycker att spottet är värre än att tacka, Så gör man inte bara.

Om det nu var avgörande borde han ju kämpat för att göra ett mål för sitt lag istället för att se rött, i båda matcherna :)

men som sagt, smaken är som baken.
Real Betis Sobis
2013-02-06 11:30
Håller med om att trashtalk förekommer ofta på en fotbollsplan och det får spelarna ta. Men att tacka någon efter ett mål är enligt mig nästan lika vidrigt som att spotta på någon. Amaya hade redan fått sitt straff genom ett misstag som ledde till att Betis i princip var utslagna ur CdR. Förstår att Amaya såg rött efter det.
Atlético Bobban (red)
2013-02-06 10:49
@ Kakan_Atletico

Jag är helt inne på din linje, trashtalk har och kommer alltid att förekomma på planen och det är inte unikt bara för fotbollen. Det förekommer i de flesta lagsporter där det finns ett moment av närkampsspel. De flesta mödrar skulle nog rodna om de fick höra vad deras söner säger i stridens hetta.

Att som Amaya gråta ut i pressen efter att Costa tackat för framspelningen i den returen i Copa del Rey är bara patetiskt och luktar bara dålig förlorare...
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-06 10:32
De orden han säger är nog vanligare än vi tror på en fotbollsplan. Inget att grubbla över för mycket.
2013-02-06 01:11
Vadillo: det som är textat betyder

La puta que os parió = hon som födde dig är en b*tch/h*ra
sedan säger han efter att ha fått något ord emot sig
"Kolla på resultatet"
sen efter matchen "din mamma är en b*tch/h*ra din h*runge"

Jag vet att det inte är några fina ord men hade jag fått stå ut med de tacklingarna, orden och spottlåskan som Costa fick stå ut med hade jag nog också varit förbannad...
Atlético Garra
2013-02-05 21:50
Den videon visar hur mycket skit Costa fick ta under matchen, när det blev handgemäng så drog han sig undan m.a.o den renaste spelaren på plan.
Real Betis VadilloJunior
2013-02-05 20:38
Sist men inte minst, kolla videon jag länkade, ganska intressant. Det är ifrån matchen senast. Synd att jag inte kan spanska, då det i vissa delar finns spansk text där det står vad Costa sa under matchen.
Real Betis VadilloJunior
2013-02-05 20:37
@Vamos Atleti:

Jag tycker också det är kul när medlemmar från andra forum kommer och vill diskutera! Hm, vem har sagt att jag ville ha en konversation av matchen. Jag tycker Costa var "huvudämnet", varför inte diskutera om honom då?

Men som sagt, känns inte som det här kommer leda till någonting, så vi avslutar denna diskution :)
2013-02-05 19:00
Vamos Atletico: inga problem!. vi uppdaterar sidan ganska friskt, då kan det hända att man missar.. då har du iallafall ett extra avsnitt att lyssna på ;D

San-iker: Det är fortfarande osäkert men det mesta pekar på det. Just nu håller han på att få extra träning av Cholo och Burgos för att utvecklas och vara ännu mer förberedd för steget till A-laget. vi får se, Cholo vill inte ta några förhastade beslut och kanske kasta bort Ólis talang.
Real Madrid San-iker
2013-02-05 18:47
Vad har hänt med Oliver Torres ? kommer han vara mer ert a lags trupp till nästa säsong?
Atlético Vamos Atletico
2013-02-05 18:36
Tack Alexander, måste missat denna podcasten ;)
2013-02-05 17:45
Vamos Atletico: kolla länktips, i den podden pratar vi om unga lovande spelare, finns en del längre mer också men förtidigt att bedömma dem.
Atlético Vamos Atletico
2013-02-05 17:11
Är det någon som har koll på hur det ser ut i Atletico B och leden under ifrån? Någon som utmärker sig?
Real Madrid Libinho
2013-02-05 16:16
@Alexander Ivanovski(red):

Tack så mycket för hjälpen, det uppskattas. Hoppas på seriefinal i maj (om inte RM skulle komma ifatt ;) )
Annons: