/spanien/atletico/forum/680.aspx/spanien/atletico/forum/680.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona erkano
2013-01-27 20:51
Emre är rutinerad . Ingen risk att ha honom i planen faktiskt .
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2013-01-27 20:36
erkano/¨
Koke har gjort jätte stor skillnad de senaste matcherna han spelat?

Kan tänka mig att Cholo kanske vill vila några av spelarna inför semifinalen mot Sevilla också. Ser ingen direkt anleding till varför annars Emre skulle vara på planen.
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-27 20:25
Jag lider med Barcelonas fans.. Måste kännas skittungt att behöva lägga ner 2 timmar av sin tid på att kolla en lilleman göra mål.. Escape before it gets worse!
Barcelona erkano
2013-01-27 20:15
Cholo vill ge spelare som Cata, Emre & RG8 chansen att visa upp sig. Och jag tror att det inte är riskabelt eftersom vi har Felipe , Arda & DC , Tiago i plan. Set är ingen större fara med denna startelva. Tror inte heller Koke skulle gjort jätte stor skillnad.
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-27 20:15
Nu fattar jag. Cholo gillar att spela med "tuffare" spelare på svåra bortamatcher såsom Granada, Athletic, Osasuna, m.fl. Därav Diaz, Emre och R.G i startelvan. Sen i slutet när det blir trögflytande lägger man in finess killarna Adrian och Koke och löser upp matchen. Good guy Cholo.
Atlético Karl Pilkington
2013-01-27 20:04
Får inga bra vibbar alls.
Miranda? where art thou? På bänken? whattafuck?
Koke också. Borde inte han spela?
Barcelona erkano
2013-01-27 20:01
Varför är det konstigt uppställning ???
Atlético Antonio López
2013-01-27 19:55
Aupa/
Väldigt intressant uppställning :-)

Curre
Juanfran-Cata-Godin-Filipe
Arda-Emre-Tiago-Löken
R.G-D.C
Atlético Aupa Aupa!
2013-01-27 19:53
Mycket konstig uppställning..
Atlético Karl Pilkington
2013-01-27 19:48
Ska bli spännande, det här. Känner att det här är den viktigaste matchen på länge.
Atlético VamosAtleti!
2013-01-27 19:19
Som dansk behöver jag en seger ikväll efter den handbollsfinalen, och stor ska den vara!

Tippar: Athletic-Atlético 0-3
Atlético Antonio López
2013-01-27 19:04
Ingen Llorente på bänken. Inte samma goda nyheter som det hade varit förra säsongen men alltid något som lutar vinsten till vår favör.
Mono
2013-01-27 18:54
Snart bara 2 timmar kvar...börjar bli nervöst. Men tipset är ändå 1-2. Hoppas få se Cebolla lite mer än 30 minuter idag.
Atlético JFH
2013-01-27 16:06
Äger själv en tröja med Perea på ryggen och kan säga att det är en av få tröjor jag har köpt med namn. En av de bästa och mest underskattade backarna jag har sett spela. Stenhård.

Annars är jag mer av en halsdukskille när det kommer till supporteraccessoarer. Hindrade mig dock inte från att köpa en förhållandevis ful boll med Atletitema idag.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-01-27 15:55
@Antonio López:

Jepps! Har nu ALLA tröjor fran hans tid som proffs. Ungdomlagets har jag redan gett upp om, haha.

Bönetempel är en god ide, helt klart :D

Perea var även med i ett inslag pa Futbol Picante. Han sluter ju fan aldrig att le. Han far skitmycket beröm i hela landet - grymt uppskattad!
Atlético Antonio López
2013-01-27 15:46
rawkus/
AHH! Fick du den från Medellín nu också? En jävla samling nu haha. Förväntar mig att du fixar ett litet bönetempel på trädgården när han går i pension haha ;-)
2013-01-27 14:27
Haha, den jävla tacklingen. Helt galet!!

Kakan: Spana in ebay och liknande - det brukar dyka up gamla tröjor emellanat. Har även för mig att det fanns nagon shop i England(?) som säljer tröjor fran tidigare spelare.

Själv har jag nu en fran ALLA lag han spelat i. Landslagets har jag tva av :)

Ps. Capel i Sevilla = en riktg jävla crybaby. Capel i Sporting = riktigt jävla bra emellanat, utan femtioelva filmningar per match.
Atlético Kakan_Atletico
2013-01-27 12:36
Alex: Blir lika glad varenda gång. Jagar sitt byte i 40-50 meter (?) och sen smäller det. 100% regelrätt tackling, fattar inte vad Sevilla bänken bölar över egentligen. Så förbannat bra, knappt så att man finner ord ju! :) Kung är ett milt uttryck, Perea är och förblir en av mina större idoler. Kommer aldrig att glömma honom. Finns det tröjor man kan köpa ifrån hans tid nånstans? Skulle jättegärna vilja ha en i samlingen.
Atlético Chewie
2013-01-27 04:14
Kung! Högerbacken gör han inget vidare men fan vilken kämparglöd han visade varje match, han ville mer än alla andra, alltid. Saknar UFO också av samma anledning även om han också gjorde en del kostsamma misstag ibland, älskade den killen. Han var ju mer porrstjärna än Costa tillochmed.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-01-27 03:59
Kakan: LEGEND

(kanske uttjatad men värd att kolla på!)
2013-01-27 03:02
Amen! :)

Atlético Kakan_Atletico
2013-01-27 01:58
Har svårt att tänka mig att Perea INTE skulle vara omtyckt. En väldigt bra människa både på och utanför planen. Den som kanske inte gillar honom är Capel, minns fortfarande den tacklingen. Perea 3!
2013-01-27 01:39
Nyss byttes Kung Perea ut efter en stabil insats för sitt Cruz Azul mot Puebla(4-0 ledning med 15 min kvar).

HELA stadion ställde sig upp och appladerade Colombianen - detta har inte hänt sedan Carlos Hermosillos storhetstid i klubben.

Nu kan ni fatta hur omtyckt Perea är :) Ryser!! :)
Atlético linus larsson
2013-01-26 23:38
Finns få vänsterbackar som kan bidra till en matchs utgång på det sätt Filipe gör, men Insúa är ett steg närmre dock :)
Atlético Antonio López
2013-01-26 21:46
Mono/
Kanske tillåter Simeone Pulido att lånas ut nu så han får speltid. Cisma ska väl även kunna spela mittback. I annat fall så släpper man bara Cisma, inte mig emot egentligen då han inte imponerat. Cisma är väl en okej spelare, men inte en spelare för Atléticos ambitioner även som back up. Om Insua spelar en match istället för Filipe så kanske man inte behöver se det som en matchavgörande skillnad som i fallet Filipe-Cisma.
Mono
2013-01-26 21:39
Man kan undra var Cisma passar in i detta panorama. Dom gånger han hoppat in har han i mitt tycke gjort ett mycket bra jobb. Speciellt i dom senare inhoppen.
Nicname
2013-01-26 21:38
ff
Atlético Mazzjo
2013-01-26 14:33
Óliver med i truppen imorgon!
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2013-01-26 13:06
@Alexander Ivanovski(red):

Sporting ägde oxå bara 35 % resten ägs av agent/bolag
Atlético Kakan_Atletico
2013-01-26 12:22
Det som känns positivt angående Gourcuff är att när han var som bäst, i form, så var han riktigt bra. Men nu på senare tid efter lite skador och en formdipp så har han varit kass. Dessutom sitter han tydligen på en ganska hög lön vilket inte passar in i Atletico.

Jag ser hellre att man lånar in Alvarez som är betydligt billigare och kan kanske vara spelaren man behöver. Gourcuff är väl mer en renodlad innermittfältare som styr spelet? Rätta mig gärna om jag har fel. Och där har vi ju Koke, dumt att peta bort en egen produkt som tagit enorma kliv. Alvarez är väl mer än kreativ spelare som kan utgå ifrån en kan fast kliva in i banan. Likt Diego.
Annons: