/spanien/atletico/forum/665.aspx/spanien/atletico/forum/665.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-13 11:40
Haha, floden Manzanares nämndes på mitt fysik 2 slutprov.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-02-12 16:01
Där kom den!
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-12 12:00
Gött, aldrig fel med en podcast såhär på tisdagen!
Atlético Chewie
2013-02-12 02:52
Borde man inte försöka värva Lass från Rayo också, den snubben är läskigt snabb och kan lira på hela högerkanten.
Atlético Antonio López
2013-02-12 02:19
Kiiuiffo

Dina skills med google translate är fantastiska.
Atlético ADCS (red)
2013-02-12 02:19
Kiiuiffo//

Rawkus, är det du? Here we go again. Har du börjat dricka Tequila på måndagar nu också?
Kiiuiffo
2013-02-12 01:57
MEDDELANDET BORTTAGET / ADMIN
Atlético Garra
2013-02-12 01:37
El Niño para siempre: Håller med angående Falcao, samma vibbar som jag hade från Aguero dom 2 sista säsongerna, även Arda har blivit lite av en diva. Nu i sommarfönstret så ser vi.
2013-02-12 01:09
Det har blivit något fel med podcastservern, det får komma upp imorgon instället!, sorry guys!
2013-02-11 23:15
hahahaha! Tack för tidspressen Zoki!... ja den kommer :)
Atlético zoran
2013-02-11 22:25
@Kakan_Atletico

Vi snackar om det i Podcasten.

Alex lägger upp den senare.
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-11 21:52
Curre o 47 tar ja alla dagar i veckan. Plocka in Fierro från Chivas o sanera skulder. Eller vad säger du rawkus?
Atlético el niño para siempre!
2013-02-11 19:50
Över till något annat. Är det bara jag som får dåliga vibbar från Falcao? Han utspelar inte samma glädje som fler tycker jag och känns inte som han inte uppskattar laget liks mycket. Men jag vet inte vad han känner eller tycker men bara en känsla jag får. Någon mer?
Atlético el niño para siempre!
2013-02-11 19:48
Han är inte officiellt klar? Hade han inte firat ett mål i ett jämt derby är ju det 1000 gånger mer respektlöst mot Rayofansen än mot hans framtida. Eller?
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-11 19:44
Läste nåt löst rykte om att Chelsea vill erbjuda oss Curtois plus 47 miljoner pund för Falcao. Stämmer det att dem vill erbjuda detta så tycker jag att vi ska ta det. Curtois är redan nu en världsmålvakt och väldigt sällsynt på marknaden.
Atlético Antonio López
2013-02-11 18:12
Får instämma med A.K. (och andra) Leo visar bara hjärta för klubben han faktiskt spelar i och visar att trots alla rykten och vad som händer i sommaren så står han där för sitt nuvarande lag till 100%. Det är ädelt, en sån spelare vill jag verkligen se i mitt Atléti. Skulle han inte firat det målet hade all respekt för killen försvunnit lika snabbt som vinden.
Atlético A.K.
2013-02-11 16:51
Aupa

Jag vill hellre ha en spelare som blir glad när det egna laget gör mål än en spelare som inte blir det. Sådana spelare passar bättre i vitt och i en annan del av Madrid
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-11 16:25
Okej jag vill klargöra en sak. Vill man argumentera/diskutera om ett ämne borde man kunna innehållet. De flesta har tydligen inte sett vad Leo gjorde efter upphoppet på Lass, vid kameran. Så kolla efter länkar och se om ni hittar hans firande, och SEN diskutera med mig :)
Atlético A.K.
2013-02-11 13:55
En knuten näve och hoppa upp på målskyttens rygg är inte vad jag kallar ett överdrivet firande..

Jag skulle snarare hävda att det visar på att Leo är mer lagspelare än vad vissa andra spelare är när han jublar när laget gör mål. För mig får han gärna komma i sommar.
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-11 09:57
rawkus & Gaboro@

Sitter man på V.I.P på Calderon har man ganska klara idéer att gå till Atlético? Eller brukar Ronaldo och Messi komma då och då och titta på nån match med Cerezo? Jag säger inte att han inte får fira. Säger bara att det luktade vidrigt då han inte hade något med målet att göra och firandet var ju som att han gjorde mål i CL-final. Enligt mig är det inte okej för en potentiell spelare..
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-02-11 02:02
@Gaboro

Har du 15 milj Euro över på banken som du kan bidra med så tror jag att även ledningen hade velat ha Greizmann hellre.
Leo är en bra spelare, men han är inte färdig än. Framför allt så är han billig.
Atlético Gaboro
2013-02-11 01:43
Aupa

Ganska naiv där va? Baptistao har ingen alls skyldighet till Atletico, han får fira hur mycket han vill och han e lika välkommen när som helst till klubben ändå..

Dock har jag personligen aldrig sett storheten med grabben, tycker inte alls vi borde värva honom, hellre griezmann istället
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-02-10 23:55
@Aupa Aupa!:

Han kanske blev skitglad för att hans lag tog ledningen, i ett stadsderby..?
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-10 23:36
Kakan@

Sitt mål? Lass gjorde målet som assisterades av någon annan än Leo. Leo hade inget med målet öht att göra. Varför firar man då som att man själv har gjort målet?
Atlético José Antonio Reyes
2013-02-10 23:32
Kan sumera kvällen förlust med 3 väldigt enkla ord:

Motivation slår klass!!
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-10 23:22
Att Leo firade sitt mål är väl okej? Han har inget förflutet eller dylikt med Atletico, då är det okej att fira. Ser han hellre fira i vår tröja nästa säsong än i Rayos!

Och när vi ändå är inne på Leo så kan ledningen börja förhandla med Lass, lite jobb med hans teknik sen har vi en grym höger ytter vi har saknat så länge!
Barcelona erkano
2013-02-10 23:17
Förresten så tycker jag oliver Torres skall få mer chanser. Han är lite av Messi i sig.
Barcelona erkano
2013-02-10 23:16
Håller med
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-10 23:07
Såg ni förövrigt hur Baptistao firade 1-0 målet? Skulle inte vilja ha honom i Atléti nästa säsong efter det utspelet.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-02-10 23:03
Tung torsk ännu en gang.

Känns dock ganska "ok" att den langa smekmanaden fatt sit slut. Det har behövts en landning i verkligheten, just för att Cholo nu skall fa kämpa sig förbi och dra lärdom även av detta.

Nu maste man behalla lugnet och aterfinna säkerheten.
Annons: