/spanien/atletico/forum/664.aspx/spanien/atletico/forum/664.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-02-14 20:04
Asenjo; Juanfran, Cata, Godín, Filipe; Mario, Tiago, Arda, Cristian Rodríguez, Adrián and Falcao.

Cata från start och Gabi på bänken.
Öhm... well, well.
Atlético Chewie
2013-02-14 19:50
Det kan dom glömma
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Tigern (f.d. Kun Kun Kun)
2013-02-14 17:29
Inter vill tydligen ha Simeone som tränare nästa säsong.
Atlético Chewie
2013-02-14 17:28
Jag tror inte att man kan få så mycket pengar för spelare som varit ur form en hel säsong, men visst sälj dem och plocka in en spelare av högre klass, gärna en Cazorla typ som trivs överallt i anfallet och kan vara kreativ bakom Costa/Falcao.
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-14 15:51
Där ser man, fanemig inte varje dag vi rankas högt i svensk media.
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-14 15:03
Jo, men RG och Adrian håller enligt mig inte i Champions League, då måste dem höja sig något enormt. Adrian var bra ifjol, men denna säsongen har han underpresterat i nästan varje match han har spelat. Dessutom så går förhandlingarna kring hans nya kontrakt väldigt trögt då han vill ha betydligt mer betalt. Håller med RED i den senaste podden där dem tog upp just detta.

Jag tror att vi kan få in 20-30 miljoner euro för RG och Adrian totalt. Det räcker till minst två spelare som håller högre klass. Vi behöver mer kreativitet, det är där problemet ligger när vi ska vara det spelförande laget. Vi kan inte föra en match, det har vi bevisat.
Atlético Vamos Atletico
2013-02-14 12:28
Det låter nästan lite frestande med 23 miljoner euros för en spelare, men med tanke på att det är Arda så vet jag inte riktigt om det är något man hade velat i nuläget. Personligen vet jag inte om jag vill att Atletico ska göra sig av med någon :/ tycker inte direkt där är någon som är överflödig i dagsläget. Vi vet ju alla vad t.ex Adrian prestera förra året och han har kvaliteer som tyvärr inte riktigt kommitfram, än så länge iår. RG hade en fantastisk säsong i Osasuna förra säsongen, där hon gjorde många riktigt bra prestationer, så får man bara dom två till att hitta fjolårets form så har vi två klass spelar. Man ska inte bara slänga iväg dem pga att dom haft en medioker säsong. Kolla bara på DIEGO COSTA!!, hur många är inte överlyckliga att Atletico har behållt honom?.... Nej tålamod är nog vår bästa vän nu ;)
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-14 11:44
Tror inte Pool erbjuder Arda 23 miljoner euro.. Snarare Atlético. Nu när vi går till CL behöver vi inte pengar lika mycket som förra sommaren.

Ser hellre att Arda stannar och att spelare som RG, Adrian lämnar då dem inte har presterat. Kan nog få rätt fina pengar för dem båda ändå.
Atlético el niño para siempre!
2013-02-14 09:07
Courtoisklass på De Gea igår. Kul för honom!
Barcelona erkano
2013-02-14 00:57
Liverpool väntas erbjuda Arda 23 miljoner euro. Bra pengar som kanske behövs för Atletico .
V Calderon
2013-02-13 13:05
För den som är intresserad finns en massa stats på Real - United här! Verkligen som pest eller kolera för mig haha =) men men ogillar både Real och United skarpt
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-13 11:40
Haha, floden Manzanares nämndes på mitt fysik 2 slutprov.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-02-12 16:01
Där kom den!
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-12 12:00
Gött, aldrig fel med en podcast såhär på tisdagen!
Atlético Chewie
2013-02-12 02:52
Borde man inte försöka värva Lass från Rayo också, den snubben är läskigt snabb och kan lira på hela högerkanten.
Atlético Antonio López
2013-02-12 02:19
Kiiuiffo

Dina skills med google translate är fantastiska.
Atlético ADCS (red)
2013-02-12 02:19
Kiiuiffo//

Rawkus, är det du? Here we go again. Har du börjat dricka Tequila på måndagar nu också?
Kiiuiffo
2013-02-12 01:57
MEDDELANDET BORTTAGET / ADMIN
Atlético Garra
2013-02-12 01:37
El Niño para siempre: Håller med angående Falcao, samma vibbar som jag hade från Aguero dom 2 sista säsongerna, även Arda har blivit lite av en diva. Nu i sommarfönstret så ser vi.
2013-02-12 01:09
Det har blivit något fel med podcastservern, det får komma upp imorgon instället!, sorry guys!
2013-02-11 23:15
hahahaha! Tack för tidspressen Zoki!... ja den kommer :)
Atlético zoran
2013-02-11 22:25
@Kakan_Atletico

Vi snackar om det i Podcasten.

Alex lägger upp den senare.
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-11 21:52
Curre o 47 tar ja alla dagar i veckan. Plocka in Fierro från Chivas o sanera skulder. Eller vad säger du rawkus?
2013-02-11 19:50
Över till något annat. Är det bara jag som får dåliga vibbar från Falcao? Han utspelar inte samma glädje som fler tycker jag och känns inte som han inte uppskattar laget liks mycket. Men jag vet inte vad han känner eller tycker men bara en känsla jag får. Någon mer?
2013-02-11 19:48
Han är inte officiellt klar? Hade han inte firat ett mål i ett jämt derby är ju det 1000 gånger mer respektlöst mot Rayofansen än mot hans framtida. Eller?
Atlético Kakan_Atletico
2013-02-11 19:44
Läste nåt löst rykte om att Chelsea vill erbjuda oss Curtois plus 47 miljoner pund för Falcao. Stämmer det att dem vill erbjuda detta så tycker jag att vi ska ta det. Curtois är redan nu en världsmålvakt och väldigt sällsynt på marknaden.
Atlético Antonio López
2013-02-11 18:12
Får instämma med A.K. (och andra) Leo visar bara hjärta för klubben han faktiskt spelar i och visar att trots alla rykten och vad som händer i sommaren så står han där för sitt nuvarande lag till 100%. Det är ädelt, en sån spelare vill jag verkligen se i mitt Atléti. Skulle han inte firat det målet hade all respekt för killen försvunnit lika snabbt som vinden.
Atlético A.K.
2013-02-11 16:51
Aupa

Jag vill hellre ha en spelare som blir glad när det egna laget gör mål än en spelare som inte blir det. Sådana spelare passar bättre i vitt och i en annan del av Madrid
Atlético Aupa Aupa!
2013-02-11 16:25
Okej jag vill klargöra en sak. Vill man argumentera/diskutera om ett ämne borde man kunna innehållet. De flesta har tydligen inte sett vad Leo gjorde efter upphoppet på Lass, vid kameran. Så kolla efter länkar och se om ni hittar hans firande, och SEN diskutera med mig :)
Atlético A.K.
2013-02-11 13:55
En knuten näve och hoppa upp på målskyttens rygg är inte vad jag kallar ett överdrivet firande..

Jag skulle snarare hävda att det visar på att Leo är mer lagspelare än vad vissa andra spelare är när han jublar när laget gör mål. För mig får han gärna komma i sommar.
Annons: