/spanien/atletico/forum/659.aspx/spanien/atletico/forum/659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Fernando84
3/31/2013 12:43
Äntligen hemmamatch för atletico på underbara vicente calderon hoppas de kan vinna rejält över valencia.
Atlético ADCS (red)
3/31/2013 10:09
Såg på Sky Sports TV i morse att Chicharito är tillbaka på Atletis radar. Det ska finnas ett seriöst intresse som Falcaos ersättare.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Alexander Ivanovski(red)
3/31/2013 04:05
Jag såg också honom idag mot Norwich! en riktig Crack om han utvecklas lite mer!
Atlético zoran
3/30/2013 21:04
Jag har sett alla tre. Måste säga att han inte har alltför mycket att göra idag, däremot imponerar han i luftrummet. Vilken skillnad i beslutsamhet han visar! Det är ännu bättre än tiden i Atleti B..
Atlético gurra1993
3/30/2013 20:48
joel starta idag och höll nållan :)
Atlético gurra1993
3/30/2013 20:40
joel starta idag och höll nållan :)
3/30/2013 15:40
Ska jag vara ärlig så har jag velat att Manqullo skulle ersätta under ett ganska bra tag :)
Atlético Antonio López
3/30/2013 12:30
Alltid ett avbräck utan Juanfran men efter Manquillos insatser de matcher han fått chansen så känns det inte så illa. Tycker dock lite synd om Insua..
Atlético zoran
3/30/2013 12:11
@el niño para siempre!

Cholo testade med Óliver i startelvan under torsdagens träning eftersom han inte visste hur Arda skulle återhämta sig efter att ha spelat 180 minuter med Turkiet den senaste tiden. Det faktum att han testade med Óli i startelvan kan ses på olika vis: 1) Han ser honom som en startspelare mot Valencia eller 2) Cholo ville ha en anledning till att Óliver inte skulle spela med Atlético B i torsdags för att kunna ta med honom i truppen mot Valencia.

Det sistnämnda är mest troligt, men allt beror som sagt på hur spelarna har återhämtat sig från slitage och resor.

När det gäller Manquillo så kommer han att ta högerbacksplatsen. Det har Cholo redan bekräftat. Juanfran är avstängd mot Valencia.
3/30/2013 10:41
El niño, Tror jag inte på. Dock kommer Manquillo att starta.. vart läste du detta?
Atlético el niño para siempre!
3/30/2013 10:11
Per Zander antyder att Óliver Torres kommer spela mot Valencia. Vet någon något om detta?
Atlético AndeeI
3/29/2013 12:56
Falcao går till Chelsea i sommar. Vi får Courtois plus en stor summa pengar. Samtidigt plockar vi in Diego, Ebert, Camacho och Gomez :)
Atlético ADCS (red)
3/29/2013 09:39
Nickname// Isåfall måste Bayern ge han ett nytt kontrakt om de vill ha betalt för han nästa sommar. Då riskerar Bayern att ha kvar en spelare på långtidskontrakt som kräver hög lön även fast han sitter på bänken. Gomez kan också neka en transfer i detta scenario och lyfta stora pengar från Bayern i 4 år för inget. Gomez är redan frustrerad att han inte får spela. Sen att Gomez inte passar inte i Guardiolas spelfilisofi är också en annan sak. Jag tror Gomez går i sommar för en ganska låg summa.
Nicname
3/29/2013 00:34
Gomez går ALDRIG som bosman, även fast Bayern har ett överflöd på anfallare
Atlético zoran
3/28/2013 16:04
@ADCS (red)

Du har nytt PM!
Atlético Aupa Aupa!
3/28/2013 15:59
Hahahaahahah ...
Atlético ADCS (red)
3/28/2013 14:26
Alex// Handlar förmodlingen om att Ebert har kartellkontakter i området kring Brandenburg. Caminero vill hitta nya leverantörer. Atleti är bara en täckmantel för Caminero.
3/28/2013 11:24
Igår fångade Marca Patrik Ebert (Valladolid) efter att ha ätit lunch med Caminero. Spelarens klausul ligger på 8 miljoner.
Atlético Antonio López
3/27/2013 20:17
rawkus/
Just nu känns nästan Cata ett bättre alternativ än Adrian så alternativen finns väl ej. Skulle isåfall vara att köra ensam med Costa på topp men tycker Falcao och Costa kompletterar varandra bra på många sätt. Falcao får mer utrymme när Costa är på plan samtidigt och vice versa. Det är nog som du säger att det släpper efter ett par mål, förhoppningsvis mot råttorna med vingar.
Atlético zoran
3/27/2013 18:24
Nästa gång Simeone bestämmer sig för att plocka upp Asenjo när vi behöver göra mål får han göra som mexikanerna..

@ADCS (red)

Du har PM.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
3/27/2013 17:57
EDIT: Alltsa där Costa tar en av de tva platserna, om Falcao skulle fa smaka pa lite bänktid.
3/27/2013 17:19
...och det ar Cholos jobb att förklara för Tigern. Killen maste komma ur sin svacka, men det i lugn och ro. Nu hetsar han och verkar sjunka allt djupare. En eller tva baljor sa lossnar det igen.

Vad har vi för alternativ om vi vill köra tva anfallare(där Costa är en av de tva...)?
Atlético ADCS (red)
3/27/2013 17:11
Rawkus//

Problemet är just det att när hans målskytte tryter så finner han sig INTE i att assistera sina lagkamrater. Hade han gjort det så hade det inte funnits nå problem.
3/27/2013 16:59
Falcao i uppförsbacke paminneom Torres en hel del. När Torres lämnade trodde manga pa "lagets undergang", men i själva verket sa blev laget just ett lag, snarare än "Torres och CO."

Falcao har hamnat i en ond crkel, där han vill pa tok för mycket. När malskyttet tryter sa far han finna sig i att assistera örviga medspelare.

Ps. Kan Däremot aldrig ens latsas vara glad över en försäljning av Tigern. Aldrig.
Atlético ADCS (red)
3/27/2013 15:41
Min syn på saken är att Falcao faktiskt skadar vårat spel lika mycket som han gör nytta. En lugn Falcao som inte är stressad och tänker på lagets resultat är en övärderlig tillgång. En Falcao som blir stressad när bollarna inte sitter blir en egoistisk landmina för lagets spel och kan på egen trolla bort självklara lägen för hela lagets målproduktion genom att vägra passa en fria lagkamrater. Så som jag ser det så behöver Cholos lagbygge en annan sorts spelare där framme som både gör mål och kan släppa bollen kanrater i bättre lägen. Jag skulle vilja se Gomez på bosman.
3/27/2013 11:53
Idag fyller Hasselbaink 41 år. Crack!
3/26/2013 23:42
sk018: Kommer senare i veckan! :)
Atlético zoran
3/26/2013 23:00
Atlético är ÖVERALLT.
Atlético Antonio López
3/26/2013 20:44
Själv föredrar jag Andrés Fernández och Falcao... En duktig målvakt är densamma som andra duktiga målvakter om man får generalisera en aning. Visst kan de bidra med lugn och säkerhet till resten av laget men de tillför väl inte så mycket till spelet?

Nu syftar jag just på det fallet om det stod mellan alternativet att Falcao garanterat kommer stanna och man fick släppa Courtois så hade jag inte haft något emot att ge en annan målvakt chansen, som t.ex. Andrés Fernández som jag enbart nämner för att han ryktats till klubben om C lämnar nästa säsong.
Atlético AndeeI
3/26/2013 17:56
Aupa Aupa: Jag håller med dig. Det hade faktiskt varit en bra deal. Falcao är viktig för laget men Courtois är viktigare.
Annons: