/spanien/atletico/forum/658.aspx/spanien/atletico/forum/658.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético ADCS (red)
2013-03-23 12:15
Haha sorry guys. Av nån skum anledning så hamnade inlägget på forum istället för kommentarsboxen i artikeln. Länge leve SF appen på Iphone.... Hipp hipp...
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético anton_atleti
2013-03-23 11:45
Antonio L: Det var någon som hade kommenterat ang. Arsenal och Atlético på artikeln rörande BWIN-kontraktet.
Atlético Antonio López
2013-03-23 11:35
ADCS/
Who's got your panties in a bunch? :-) Håller med dig, men har jag missat någon diskussion haha?

rawkus/
Du är inte långt ifrån att starta din egen sekt ;O Jag går med så länge vi inte behöver ta självmord innan domedagen på Pereas födelsedag..
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-03-23 10:58
@Alexander Ivanovski(red):

Mäktigt :)

Snubben är sa jävla enorm i mitt hushall. Helt otrolig.
Atlético ADCS (red)
2013-03-23 09:44
Bara för att jag gillar Atleti så innebär det inte att jag måste överdriva. Atletico är inte en bättre klubb än Arsenal än. Arsenal kommit i PL top 4 och spelat slutspel i CL 15 år i rad. Då de syns i större sammanhang mycket oftare och har mångt mer tittarsiffror än Atleti så är det naturligt att deras sponsoravtal är större då det genererar mer pengar tillbaka till sponsorer. Atleti måste jobba för att komma dit. När Atleti tex spelat i CL några år i rad så kommer en del av sponsorpengarna bli större.
Atlético Aupa Aupa!
2013-03-23 00:54
ADCS@

Hur menar du det där med turkiskt domarteam?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-03-23 00:34
rawkus: se länktips!
2013-03-22 23:45
Vet någon var man kan köpa förra årets tröjor med tryck?
2013-03-22 23:11
Falcao satte 4-0 när Colombia hemmabesegrade Bolivia med 5-0.

sag ej matchen sa kan ej berätta om malet eller Tigres insats i övrigt.

Ps. Underbart med landsmännens sisu mot Spanien: 1-1 borta. :D
Atlético ADCS (red)
2013-03-22 18:14
Zoran// Jag förstår din frustration. Om jag uppfattat rätt nyss på TV så bytte Serbien just in spelare från den franska andradivisonen för att ersätta en skadad spelare. Känns inte riktigt som rent mjöl i påsen när ett landslag som Serbien byter en sån spelare i ett VM kval mot Kroatien. Någon vill utan tvekan få iväg lite spelare och använder landslaget som ett skyltfönster.
Atlético ADCS (red)
2013-03-22 18:03
Jisses, turkiskt domarteam i en Serbisk kvalmatch.. Någon i FIFA måste ha rökt på en påse nötter. Eller så behöver ledarna i FIFA en lektion i Balkans historia, speciellt Serbien.
2013-03-22 17:36
Herregud... Klippen pa MIN Perea :D

Han är sa jävla enorm pa alla plan. Helt otroligt att jag fatt följa han i diverse lag jag bade följer och bokstavligen älskar :D
Atlético zoran
2013-03-22 16:21
@Aupa Aupa! Han är god vän med två agenter, den ena av de heter Fali Ramadani och skeppar Partizan-spelare till exempelvis Fiorentina och stora delar av Italien. Den andra har jag glömt bort namnet på, men han var Mihajlovics representant under spelarkarriären. Lazar Markovic är skadad. Annars hade han spelat från start. Han är mer eller mindre klar för Chelsea förövrigt. Däremot saknas Nemanja Matic (Benfica) som ersatt Javi García rakt av sedan hans flytt till Manchester City. Han vägrar infinna sig i att bänkvärmare med mer inflytelserika agenter går före honom i landslagssammanhang. Adem Ljajic ska utan tvekan finnas med i truppen, men det är ju som sagt viktigare att skapa en kör än ett fotbollslandslag..
Atlético Aupa Aupa!
2013-03-22 16:01
Zoran@ Det har nog mer att göra med Mihajlovics märkliga metoder att träna ett lag. Han petar spelare för att inte sjunga hymnen och tar in spelare som du sagt inte har något i landslaget att göra. Så långt som ja vet kan Pantelic och Zigic fortfarande ge lite, han glömmer även talangen Lazar Markovic från Partizan som har halva Europa efter sig. Korruption i sig, det e nog Sinisa som är största problemet. Galen eller geni? Det får vi se ikväll.
Atlético zoran
2013-03-22 14:17
@Karl Pilkington (red) De bästa tas inte alltid ut i truppen eller startelvan i Serbien pg.a. externa intressen. Agenter vill tjäna pengar och tjänar pengar gör man genom att få "sina" spelare sålda. Med det sagt finns det många andra personer som har intresse av att få en spelare såld och då snackar vi organiserad brottslighet. Det har pågått i evigheter där nere. Elvan som det ryktats om sedan imorse har spelare som inte har någonting att göra i landslaget överhuvudtaget. Brkic; Ivanovic, Subotic, Nastasic, Kolarov; Radovanovic, Ignjovski; Stevanovic, Tošic, Ðuricic; Šcepovic. Här har inte Radovanovic, Stevanovic och Šcepovic någonting att göra. Att starta med exempelvis Stevanovic istället för Tadic är som att bänka Arda i säsongens viktigaste match och ta in Saúl på den positionen.
Atlético Antonio López
2013-03-22 14:14
Share the gossip boy
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-03-22 14:08
@zoran

Korruption? Hurdå?
Atlético zoran
2013-03-22 13:11
@ADCS (red)

Stämmer, men de senaste nyheterna om startelvan skriker korruption.
Atlético ADCS (red)
2013-03-22 00:08
Zoran// Imorn är det Derbi de la loca på Balkan. Omgångens roligaste match. Ser fram emot att se det. Funderar bara på hur många röda kort man ska betta online? Du måste nog vara 110% taggad.
Atlético zoran
2013-03-21 22:54
@ACDS (red)

LOL Sisqo!!

Btw, kolla länktips. Twitter firar sju år och har med..just det, Atlético de Madrid.

0:40 ungefär..
Atlético José Antonio Reyes
2013-03-21 22:33
Killarna i Brasilien-tröja med rödvita hjärtan levererade inte särskillt mycket ikväll. Filipe Såg lite vilsen ut och fick Diego Costa röra bollen under de dryga 20 minuterna han fick på plan?
Atlético ADCS (red)
2013-03-21 22:05
Filipe Luis utbytt nyss mot Marcelo. I min 76. Filipe hade just sek innan skjutit ett skott mot Buffon.
Atlético ADCS (red)
2013-03-21 22:02
Dani Alves har just upptäckt Sisqo, 10 år försent. Vilket förklarar frisyren. Costa dirigerar Neymar om var killen ska stå. Vilken kung Diego C är!
Atlético ADCS (red)
2013-03-21 21:56
Costa byttes in nyss i min 68 mot Italien. Filipe fick just gult i samma veva.
Atlético Antonio López
2013-03-21 10:40
zoran/
Haha nej, klart. Men lite bättre redigering av klippet tycker man ändå de skulle kunna göra haha.
Atlético Antonio López
2013-03-21 10:39
Costa har inte tid för sånt.
2013-03-21 10:25
Nickname: hahahahaha de skriker "Puta Sevilla Puta Sevilla".. rätt obvious
Nicname
2013-03-21 10:15
Varför låter det som Atletico publiken skriker Puta Atletica, puta atletica?
T ex på den videon med tackligen på Capel, men även på många andra hemmamatcher..

Vad är det dom egentligen skriker?
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-03-21 10:00
Undrar hur Diego Costas donna ser ut....
Atlético ColinZeal.se
2013-03-21 05:54
@Aupa Aupa!:

Ufff...
Annons: