/spanien/atletico/forum/645.aspx/spanien/atletico/forum/645.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético el niño para siempre!
2013-03-24 18:47
Men sen nickar jag ju som jag gör och har ju lovat mig själv att kolla hans comeback live så min åsikt är ju ganska vinklad haha
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético el niño para siempre!
2013-03-24 18:46
Tycker själv att det hade varit fett om han kom tillbaka, hittade formen och blir den anfallaren han var i Liverpool och de första åren i Atléti. Om han skulle spela så har vi en ersättare till Falcao utan problem för då var Torres sjukt jävla bra. Har en känsla att Simeone är rätt man för Torres... Och om vi då hade fått Cortuis plus säg 15-20 millar så är det kanske det bästa budet i hela världen..
Atlético AndeeI
2013-03-24 18:19
Vad tänker ni om att släppa Falcao till Chelsea och få Courtois och Torres plus en ganska stor summa pengar? Med tanke på Torres form de senaste åren så ser jag inte honom som någon direkt ersättare till Falcao. Torres har ju kapacitet, någonstans i benen trots att han inte har visat det de senaste åren. Men om man samtidigt släpper Adrian så borde det ge en ganska bra summa pengar som sedan kan läggas på en riktig bra ersättare?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-03-24 17:16
och här är Borjas mål för Huesca mot Barca B!
2013-03-24 16:39
och här är Borjas mål för Huesca mot Barca B!
Atlético zoran
2013-03-24 14:39
Highlights från Atlético B:s match i länktips.

Vilken kvalité i Ólis nedtagning vid målet. Crack.
Atlético zoran
2013-03-23 19:28
Kan meddela att Óliver gjorde 0-1 och N'Doye avgjorde i slutminuterna.

Óli började på bänken och gjorde mål med sin allra första bolltouch. Inte så konstigt att han bänkades med tanke på att han varit och spelat i Tyskland med U19-landslaget.

Atleti B spelade även väldigt bra enligt rapporterna.
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-03-23 18:54
Ännu en seger för Atlético B.. nyss var man nedflyttningshotat, nu är man bara 3 poäng från en plats i play-off för uppflyttning.
Atlético zoran
2013-03-23 18:30
Det är i ärlighetens namn bara Adrián och Juanfran som har varit en besvikelse den här säsongen. De har inte kommit upp i samma nivå som de hade förra säsongen. Däremot platsar inte Mario i den kategorin, inte ens lite. Han var väldigt bra under hela hösten, problemet är att han inte alltid verkar dra jämnt med Cholo som kräver så oerhört mycket av honom. Sen har han ju haft lite problem att acceptera kritik. Om vi ändå ska snacka om någon som inte har varit på en lägre nivå än vad han kan så bör vi ändå gå in på Falcao. EDIT: Nu gjorde Borja mål för Huesca mot Barcelona B. Sjätte målet för säsongen.
Atlético Kakan_Atletico
2013-03-23 18:06
Skrev dock "lite" av en besvikelse. Tycker inte han har varit lika bra denna säsongen som i slutet av den förra. Han började dock precis som hela laget väldigt bra i Augusti - Oktober. Säger absolut inte att han har varit dålig bara att han inte riktigt levt upp till bla EL finalen där han var klockren. Möjligt att det bara är jag som haft lite för höga förväntningar på honom.
Atlético ADCS (red)
2013-03-23 16:58
Håller inte med om Mario fullt ut. Han var en av lagets bästa spelare under hösten vilket även gav han en uppkallning till landslaget.. Det är efter julen han har gått ner sig, inte hela säsongen.
Atlético Kakan_Atletico
2013-03-23 15:05
Håller med Lopez. Adrian har ju varit fullkomligt värdelös, finns nog inte mycket kvar för honom att uträtta i Atlético. Juanfran har inte varit lika bra som förra våren men han har inte varit besvikelse. Tycker dessutom att Juanfran varit bättre nu på slutet.

Tycker att Mario har varit lite av en besvikelse dock, har inte levt upp till EL finalen direkt..
Atlético Antonio López
2013-03-23 14:54
Adrian helt klart. Juanfran gör det till skillnad från Adrian iaf bra. Juanfran har bara inte kommit upp i samma nivå som förra säsongen.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-03-23 14:40
Vem tycker ni har varit den största besvikelsen i Atleti efter Adrian den här säsongen? Juanfran?
Atlético ADCS (red)
2013-03-23 12:15
Haha sorry guys. Av nån skum anledning så hamnade inlägget på forum istället för kommentarsboxen i artikeln. Länge leve SF appen på Iphone.... Hipp hipp...
Atlético anton_atleti
2013-03-23 11:45
Antonio L: Det var någon som hade kommenterat ang. Arsenal och Atlético på artikeln rörande BWIN-kontraktet.
Atlético Antonio López
2013-03-23 11:35
ADCS/
Who's got your panties in a bunch? :-) Håller med dig, men har jag missat någon diskussion haha?

rawkus/
Du är inte långt ifrån att starta din egen sekt ;O Jag går med så länge vi inte behöver ta självmord innan domedagen på Pereas födelsedag..
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-03-23 10:58
@Alexander Ivanovski(red):

Mäktigt :)

Snubben är sa jävla enorm i mitt hushall. Helt otrolig.
Atlético ADCS (red)
2013-03-23 09:44
Bara för att jag gillar Atleti så innebär det inte att jag måste överdriva. Atletico är inte en bättre klubb än Arsenal än. Arsenal kommit i PL top 4 och spelat slutspel i CL 15 år i rad. Då de syns i större sammanhang mycket oftare och har mångt mer tittarsiffror än Atleti så är det naturligt att deras sponsoravtal är större då det genererar mer pengar tillbaka till sponsorer. Atleti måste jobba för att komma dit. När Atleti tex spelat i CL några år i rad så kommer en del av sponsorpengarna bli större.
Atlético Aupa Aupa!
2013-03-23 00:54
ADCS@

Hur menar du det där med turkiskt domarteam?
2013-03-23 00:34
rawkus: se länktips!
2013-03-22 23:45
Vet någon var man kan köpa förra årets tröjor med tryck?
2013-03-22 23:11
Falcao satte 4-0 när Colombia hemmabesegrade Bolivia med 5-0.

sag ej matchen sa kan ej berätta om malet eller Tigres insats i övrigt.

Ps. Underbart med landsmännens sisu mot Spanien: 1-1 borta. :D
Atlético ADCS (red)
2013-03-22 18:14
Zoran// Jag förstår din frustration. Om jag uppfattat rätt nyss på TV så bytte Serbien just in spelare från den franska andradivisonen för att ersätta en skadad spelare. Känns inte riktigt som rent mjöl i påsen när ett landslag som Serbien byter en sån spelare i ett VM kval mot Kroatien. Någon vill utan tvekan få iväg lite spelare och använder landslaget som ett skyltfönster.
Atlético ADCS (red)
2013-03-22 18:03
Jisses, turkiskt domarteam i en Serbisk kvalmatch.. Någon i FIFA måste ha rökt på en påse nötter. Eller så behöver ledarna i FIFA en lektion i Balkans historia, speciellt Serbien.
2013-03-22 17:36
Herregud... Klippen pa MIN Perea :D

Han är sa jävla enorm pa alla plan. Helt otroligt att jag fatt följa han i diverse lag jag bade följer och bokstavligen älskar :D
Atlético zoran
2013-03-22 16:21
@Aupa Aupa! Han är god vän med två agenter, den ena av de heter Fali Ramadani och skeppar Partizan-spelare till exempelvis Fiorentina och stora delar av Italien. Den andra har jag glömt bort namnet på, men han var Mihajlovics representant under spelarkarriären. Lazar Markovic är skadad. Annars hade han spelat från start. Han är mer eller mindre klar för Chelsea förövrigt. Däremot saknas Nemanja Matic (Benfica) som ersatt Javi García rakt av sedan hans flytt till Manchester City. Han vägrar infinna sig i att bänkvärmare med mer inflytelserika agenter går före honom i landslagssammanhang. Adem Ljajic ska utan tvekan finnas med i truppen, men det är ju som sagt viktigare att skapa en kör än ett fotbollslandslag..
Atlético Aupa Aupa!
2013-03-22 16:01
Zoran@ Det har nog mer att göra med Mihajlovics märkliga metoder att träna ett lag. Han petar spelare för att inte sjunga hymnen och tar in spelare som du sagt inte har något i landslaget att göra. Så långt som ja vet kan Pantelic och Zigic fortfarande ge lite, han glömmer även talangen Lazar Markovic från Partizan som har halva Europa efter sig. Korruption i sig, det e nog Sinisa som är största problemet. Galen eller geni? Det får vi se ikväll.
Atlético zoran
2013-03-22 14:17
@Karl Pilkington (red) De bästa tas inte alltid ut i truppen eller startelvan i Serbien pg.a. externa intressen. Agenter vill tjäna pengar och tjänar pengar gör man genom att få "sina" spelare sålda. Med det sagt finns det många andra personer som har intresse av att få en spelare såld och då snackar vi organiserad brottslighet. Det har pågått i evigheter där nere. Elvan som det ryktats om sedan imorse har spelare som inte har någonting att göra i landslaget överhuvudtaget. Brkic; Ivanovic, Subotic, Nastasic, Kolarov; Radovanovic, Ignjovski; Stevanovic, Tošic, Ðuricic; Šcepovic. Här har inte Radovanovic, Stevanovic och Šcepovic någonting att göra. Att starta med exempelvis Stevanovic istället för Tadic är som att bänka Arda i säsongens viktigaste match och ta in Saúl på den positionen.
Atlético Antonio López
2013-03-22 14:14
Share the gossip boy
Annons: